Goede planning

Supergoed geholpen. Top personeel en een hele goede service

Gewoon een heel fijn bedrijf, altijd netjes geholpen en vriendelijk te woord gestaan.

Netjes , zorgvuldig en aardig

Een professionele, zakelijke benadering.

Ik had gehoopt/gerekend op coulance bij het verhelpen van dit typische Peugeotprobleem. Die was er niet. Ik ben verder prima geholpen.

Je wordt altijd goed geholpen

Een fijne ervaring bij Nefkens.

Weer een uitstekende service

Netjes ontvangen , onder genot van een bak koffie is wachten niet erg

Vriendelijke receptie

Goede service prima

Prima service.

Werd stipt op tijd geholpen voor de APK. Werd snel gebeld dat ik mijn auto op kon halen. En wat een mooie weergave van het testrapport!! Zelfs met detailfoto's.

Frustrerend

Om een afspraak te maken voor bandenwissel en onderhoud had ik rekening gehouden met 6 weken voor onze vakantie. Bij Nefkens Den Bosch lukte het mij niet maar wel in Uden. Wel aangegeven dat de banden in Den Bosch opgeslagen waren. De medewerkster gaf aan dat dat geen probleem was omdat de banden centraal worden opgeslagen. Eén week voor de afspraak werd ik gebeld door Uden dat de banden in Den Bosch liggen en dat ik ze zelf moest ophalen anders zouden de kosten van transport aan mij worden doorbelast. Later bleek dat het interne transport was opgeheven. Ook Den Bosch was hier niet van op de hoogte. Tevens gaf Den Bosch mij aan dat een gemaakte afspraak altijd nageleefd moest worden. Op de dag van de afspraak werd ik 's morgens gebeld door Uden met de mededeling dat door ziekte van een monteur de afspraak niet door kon gaan. Ik gaf aan dat Uden dat niet kon maken gezien mijn vakantie in de bergen en de 4 banden in de auto lagen. De medewerker had daar begrip voor en liet de afspraak toch doorgaan.

Uitstekende service.

Je wordt altijd vriendelijk en gastvrij ontvangen.

Prima werk

Prima werk geleverd

Op zich helemaal niets aan te merken echter stond ik afgelopen vakantie met vier kinderen stil omdat mijn remblokken op waren. Vervelende ervaring, flink wat kosten moeten maken en garage geeft aan gebonden te zijn aan de regels van ald! Snap het ergens maar volgens mij gaat veiligheid altijd voor en had men een berekening kunnen maken op basis van gereden km gedeeld door slijtage dan had men kunnen zien dat ik een issue zou krijgen. Jammer

Zeer plezierig en ervaren personeel

Altijd snel geholpen en kundig afgehandeld. Altijd overleg .

Snelle service met vriendelijke ontvangst.

Gemakkelijk, wachten met een lekkere kop koffie, snelle service door vriendelijke mensen,

Netjes gedaan

Vlot en zorgvuldig

Geen prijsopgave mogelijk tijdens maken afspraak

Toen ik telefonisch de afspraak maakte kon men mijn geen prijsopgave doen. Dat "moest nog bepaal" worden was de uitleg. Vreemd want toen ik de auto bracht werd me direct verteld dat de basisbeurs 440 euro zou kosten. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.

Tevreden

Redelijk

Na 72 uur in de werkplaats heeft de bestuurder recht op kosteloos vervangend vervoer. Echter werd er door de werkplaatsreceptionist aangegeven dat dit 42 euro per dag zou kosten. Ik heb dit via de leasemaatschappij na moeten vragen. Uiteindelijk heeft de auto er 6 dagen gestaan eer deze opgehaald kon worden en heb ik geen vervangend vervoer ontvangen.

Erg goede service

Erg goed geholpen en distributie riem netjes vervangen.

Klantvriendelijk

Goede service, duidelijke uitleg

Een vriendelijk ontvangst met tekst en uitleg Altijd een koffie klaar in de wachtkamer Vriendelijk personeel die staan voor de klant

Voldoen professioneel aan verwachtingen

Prettig, professioneel en bereikbaar.

Netjes

Jammer vd lange wachttijd, te weinig aan personeel.

Nijverheidsstraat 2

5405 AJ Uden