Filters

10

Uitstekende service!

Op dinsdag ben ik met pech aan de kant van de weg komen te staan. Tussen alle geplande afspraken door hebben de monteurs mijn auto nog voor het weekend naar wens gerepareerd. Zo konden we toch met onze eigen auto een weekendje weg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service.

Duidelijke informatie vooraf en vriendelijke bejegening.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

Mijn auto kwam terug vanwege een terugroep actie ,goede service vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Door persoonlijke omstandigheden kon ik mijn auto dit jaar niet zelf voor onderhoud en APK brengen. NEFKENS heeft mijn auto opgehaald en na afloop weer netjes thuisgebracht. Onderhoud bij de dealer is niet goedkoop, maar je krijgt daarvoor wel gedegen (merk-)kennis, goede service en mobiliteitsgarantie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Zeer goede ontvangst aan loket van die meneer alles prima uit gelegd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Bedankt voor de goede en nette service!

...

  • Aanbevelen? Ja
10

How can we help?

I did to drop the car off the day before and that was fine with Nefkens. Website had a bug but still get a phone call to check my options for my car repiars. Really friendly Nefkens team.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles goed geregeld!

Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
1

slecht

afspraak is twee keer verzet wegens staking bij de uiteindelijke afspraak heb ik de auto 's morgens vroeg gebracht de hele dag hoorde ik niets om 4 uur gebeld wat de status was telefoniste zij "u krijg een sms als de auto klaar is doei" 5 over 5 kreeg ik een bericht dat de auto om uiterlijk 5 uur opgehaald kon worden. Ik moest dus een afspraak verzetten om de volgende morgen de auto te kunnen halen. Daarnaast moest ik bij halen en brengen ook nog wachten Nog nooit eerder meegemaakt, belabberde service

  • Aanbevelen? Nee
10

top garage

Goede communicatie. Vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekend werk, maar 5 sterren vraagt perfectie

Technisch lijkt zowel onderhoud als APK zeer goed uitgevoerd te zijn. Het contact met de medewerker(s) bij inleveren en ophalen van de auto was ook aangenaam. 2 kleine opmerkingen: - iemand is vergeten om de zomertijd door te voeren in het sms-systeem, waardoor in om 16.05 uur een sms kreeg dat ik de auto tot 16.30 uur op kon halen. ik neem aan dat dit 17.30 uur zou moeten zijn (gezien openingstijden van de garage). Dat voelde onnodig gehaast daardoor. - als je iedereen smst dat ze de auto rond 17 uur kunnen ophalen kun je verwachten dat het dan druk wordt. Waarom staat er dan maar 1 medewerker achter die balie? Ik stond een kwartier in de rij, die achter mij alleen maar langer werd. Nou heb ik geen haast, maar als je mikt op 5 sterren (wat jullie overal uitdragen), dan zijn precies dit de kleine dingen die je die 5e ster gaan kosten.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte communicatie met klant (

Mijn Auto is met afspraak ingenomen, 1e dag voorbij moet nog diagnose gedaan worden, 2e dag moet nog een volgende diagnose gedaan worden, derde, derde dag moet nog de stoel (nog) uitgebouw worden, 4e dag nog steeds auto staat stil omdat de monteur het druk heeft met andere auto. uiteindelijk maandag pas gehoord dat de auto klaar staat. en blijk een zekering kapot te zijn F12 dat vindt ik tragisch voor een dealer die als eerst de zekering gecontroleerd moet worden. moest ik bijna 800 euro betalen voor een zekering, en omdat mijn auto dagen heeft gestaan, en ik een v.v auto moest rond rijden. puur omdat de monteur geen tijd had. dan vraag ik me af waarom een afspraak dan.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed geholpen.

Na terug roep aktie mijn auto bij garage achter moeten laten omdat het product niet op voorraad was. Hebben zij i.v.m leaseauto een leenauto geregeld. Deze hebben zij bij mij thuis afgeleverd. Erg tevreden mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk snel geholpen

Vriendelijk snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed!

Top!

  • Aanbevelen? Ja
4

Factuur kwam niet overeen

Via de SMS was de factuur rond de 550 euro. Totaal heb ik ruim 700 euro betaald. Het zou fijn dat de factuur overeen komt bij het ophalen van de auto

  • Aanbevelen? Ja
9

Communicatie naar klant toe

Prima ervaring ivm autobeurt. Wat een tip kan zijn, leg uit dat de mail die gestuurd wordt met rapport per onderdeel bevestigd moet worden. Hier ging het niet helemaal goed mee nl. Uiteindelijk alles heel goed afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, maar veel mails. Bellen is persoonlijker

Groeten uit XXX

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Mijn ervaring was geweldig. Goede en snelle service. Vriendelijk personeel en mijn autoprobleem verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte dienst verlening

Afspraak maken kan tegenwoordig allen maar online n, omdat je telefonnisch er niet door komt. Als je een afpraak hebt klopt de info niet en word je later gebeld. lastig aan geven wat je wilt en kan niettduidelijk iets aangeven op de site. Opde afspraak datum erg druk moet echt 30 min wachten Auto was voor een simpel buertje niet in 1 dag klaar , geen bericht vna gehad stond daar voor niks in de middag . vervoglens was hij de volgende dag ook niet gereed , geen onderdelen heb dus 5 dagen moten wachte voor de auto gereed was . ben dit niet gewend van nefens maar op dit momen t totala niet te vreden

  • Aanbevelen? Nee
10

Super, goed geholpen.

Klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer teleustellend

Een kleine beurt was nodig plus het vervangen van een band (die eigenlijk nog vier jaar zou hebben meegekund), zogenaamd om een probleem met terugkerende melding van probleem met bandenspanning op te lossen (daar waren al enkele eerdere bezoeken aan garage mee gemoeid). De dag de beurt gaat de melding van bandenspanning weer aan, terwijl mijn verzekerd was dat het probleem met de nieuwe band nu opgelost was...Ik heb die dag meteen gebeld, maar zoals gebruikelijk kon ik niemand aan de telefoon krijgen. Ik zou een whatsapp krijgen, en dat is ook gebeurd, met de vraag of ik vrijdag gebeld kon worden, terwijl ik de telefoniste duidelijk had gemaakt die dag in een conferentie te zitten. Mijn bedoeling was om via whatsapp een afspraak te maken voor begin deze week. Dat is mislukt. Dus gisteren, maandag 24 maart opnieuw gebeld...en weer is niemand beschikbaar, en dus verzocht dat men mij vandaag om 11 uur belt. het is nu voorbij half twaalf en heb niets gehoord.... Het is helaas zo dat de aandacht en vooral de follow-up sinds de overgang (overname?) door Nefkens ernstig is verslechterd. Ik heb een langdurige relatie met de Opel garage maar zo stroperig en inefficiënt als het nu gaat (alsof alles bij de cliënt ligt) is het nooit eerder geweest... Ik ga nu weer bellen, waarschijnlijk om te vernemen dat er niemand beschikbaar is omdat men het zo druk heeft...

  • Aanbevelen? Nee
4

Voldoet niet aan verwachting

*via de website afspraak gemaakt voor vrijdagochtend 08:15 uur. Het was de 1e keer dat wij hier voor onderhoud zijn (omdat Henri & Herman het niet meer doen). Het was een drama om je auto überhaupt te kunnen parkeren, * bij aankomst bleek 1 v/d 4 balies bezet en stond er een enorme rij (wachttijd 30 min). Aangezien iedereen een afspraak maakt, zou op deze drukte geanticipeerd kunnen worden. *Citroen biedt voor auto's ouder dan 5 jaar economy service aan; bij afspraak maken via website kon ik deze optie niet aangeven. Wel bij opmerking erbij geschreven maar dit is niet gezien. Bij afgeven auto kon het ineens toch, maar werd aangegeven dat de kwaliteit van de economy onderdelen van matige kwaliteit is. * medewerker was onduidelijk over wat er wel/niet tijdens de beurt werd gedaan * in tegenstelling tot wat wij van Henri & Herman gewend zijn tijdens het jarenlang onderhoud, was het "afspoelen" van de auto teveel moeite - terwijl we dik € 500,00 hebben betaald. Het is natuurlijk geen recht, maar getuigd ook zeker niet van service.

  • Aanbevelen? Nee
8

Monteur deed echt super zijn best!

Ik belde, maar de werkplaats receptie was niet bereikbaar. De dame van het algemene nummer die de telefoon overnam, tipte me om er dan heen te rijden. Ik reed er heen en moest lang wachten bij de werkplaats-balie, er was niemand. Na een klein half uurtje was er een hele vriendelijke jongen die uitlegde dat ze met te weinig mensen waren op dat moment. Ze deden die middag erg hun best om het probleem met mijn auto op te lossen. Dat lukte helaas niet, waarna ik toch een afspraak voor de dag daarop moest maken. Maar wat ik super vond, was dat die monteur zo zijn best deed om het diezelfde middag nog te maken. Terwijl ze het eigenlijk erg druk hadden, hielp deze monteur me toch met de urgentie kwestie. Ook de jongen bij de receptie was heel vriendelijk en legde alles goed uit.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.