Filters

9

Super en snel

Soms wordt de auto wel door de wasstraat gereden en stofgezogen en soms niet. Soms is de bandenwissel in een uurtje klaar en soms duurt het wel twee uur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en professioneel

Altijd welwillend en oplossend.

  • Aanbevelen? Ja
6

Geen contact meer na brengen auto

Het brengen van de auto ging prima. Ook de mail met wat extra gedaan moest worden heb ik gekregen. Helaas kon ik hierin niet het totaalbedrag terug vinden. Ook is er daarna geen contact meer geweest of mijn auto klaar was of niet. Uiteindelijk heb ik zelf maar gebeld. Iedereen van de werkplaats was toen al weg. De volgende middag was hij klaar, maar kon ik hem niet meer halen omdat ik zelf moest werken. Na het regelen van vervoer heb ik mijn auto nog een dag later gehaald. Ik zou jullie willen meegeven klanten te contacten of hun auto klaar is of niet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en vriendelijke garage

Fijne garage met vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
7

Het werk is heel goed gedaan maar service was oké.

De grote beurt en nieuwe distributieriem zijn perfect uitgevoerd. Klantenservice was heel aardig maar niet bijzonder waardoor ik het idee heb dat ik dit bij een willekeurig andere garage ook had kunnen laten uitvoeren. Zeker bij het afrekenen van een factuur van €1300 zou je bijvoorbeeld de auto kunnen wassen of wellicht iets kleins als bijvoorbeeld een sleutelhanger kunnen geven om het net anders te doen dan de concurrent zodat het een zekerheid is dat ik weer bij jullie terugkom en een 10 geef. Bedankt voor het goeie werk.

  • Aanbevelen? Nee
4

Ik krijg nog een melding over de bandenspanning

Afspraak duurde ruim een uur en het is niet ‘goed’ gedaan, zie boven genoemde melding. Betekent voor mij dat ik weer terug moet wat betekent dat ik vrij moet nemen etc. De kosten zijn ook hoger dan november 2023 bij Henri & Herman. Kortom, het is moeilijk om jullie te bereiken, duurt lang, duurder en de auto moet weer terug.

  • Aanbevelen? Nee
10

Werkzaamheden op tijd en snel afgeleverd

De werkzaamheden werden op de afgesproken tijd en snel uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Vriendelijke medewerkers, snelle service , probleem werd meteen verholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle en goede bandenwissel

Snelle en goed bandenwissel Vriendelijk personeel Wel vooraf wat onduidelijkheid over locatie banden (bij Nefkens)

  • Aanbevelen? Ja
8

Gedaan wat er gevraagd werd

Apk en jaarlijks onderhoud is goed uitgevoerd wel ,,,misverstand,,,over U kunt er op wachten ,dat bleek 3,5 uur te zijn ,verder vriendelijk te woord gestaan en er staat genoeg moois .

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte service, geen kennis

Recent bandensensor moeten laten vervangen. Offerte was €60 euro voor de overname van Henri en Herman. Tussentijds overgenomen, auto weggebracht en onderdelen bleken er niet te zijn. Ze dachten dat er nog een diagnose moest worden gesteld. Onderdelen besteld, auto weer naar de garage. Rekening betalen... ruim €100,- hoger dan de offerte voor overname. Auto voor onderhoud. Afspraak gemaakt online en via mail direct een offerte opgevraagd. Na 3 keer mailen en ruim 1 maand later kwam de offerte eindelijk binnen. Daarna gebeld voor aanpassing vervangend vervoer. Was blijkbaar niet goed doorgevoerd. Hebben ze wel netjes opgelost. Bij auto ophalen vroeg ik of de brandstof cleaner als was toegevoegd. Dit moet naar mijn idee met een volle tank gebeuren, en de tank was een kwart vol. Mevrouw gaf aan dat dit al was toegevoegd. 2 dagen later vond ik de flesjes in het zijvak achterin.

  • Aanbevelen? Nee
8

Uitstekend geholpen

Prima geregeld. Zoals altijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Auto netjes op tijd klaar en voor extra werkzaamheden telefonisch overleg over gehad

  • Aanbevelen? Ja
10

Volgens afspraak en transparant!

Vooraf is het duidelijk waar je aan toe bent. Het onderhoud gebeurde snel en de prijs was redelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon weer top!

Niets aan toe te voegen!

  • Aanbevelen? Ja
10

-

-

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vriendelijke medewerkers en uitstekend geholpen

Afspraak was zeer op korte termijn voor onderhoud en ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte communicatie vanuit dealer en Peugeot.

Het onderhoudslampje begon te branden in onze Peugeot e-2008, dus hebben we een afspraak gemaakt met de dealer en de auto gebracht. Aan het einde van de middag haalden we hem weer op en kregen we te horen dat de dealer geen beurt had uitgevoerd. Kennelijk wilde Peugeot Private Lease dat de beurt pas 6000 kilometer later zou gebeuren. Waarom heeft de dealer ons dat niet verteld toen we een afspraak wilden maken? Dit was nogal een verspilling van tijd en nu, een paar dagen later, hebben we een mail van Peugeot dat de auto voor een beurt moet. Come on! Had dat nou gewoon gedaan toen de auto bij de dealer was.

  • Aanbevelen? Nee
9

Communicatie is duidelijk, medewerkers vriendelijk

geen 10, want mijn auto was niet gewassen, wat hiervoor altijd wel zo was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima afspraak

Prima werk en lekker snel

  • Aanbevelen? Nee
8

Hmm dat voet maar zozo

Waarom distributie riem voorstellen te vervangen , terwijl er geen tijd voor was (gelukkig). En er zijn nog meer dan 20.000km te rijden tot 100.000!! Gelukkig was er geen tijd voor en kon ik er op terug komen. De hele manier van werken met een mailtje en keuze opties vind ik niet prettig. Wat is noodzakelijk? Wat willen jullie graag? Wat is geneuzel ? Bedenkelijke gang van zaken, alles bij elkaar.

  • Aanbevelen? Nee
4

jammer totaal geen coulance / garantie, delen van kosten

Peugeot 308 benzine 130PK is 4 jaar oud 85.000 KM. rood lampje : direct stoppen oliedruk valt weg. Gegoogled. Bekend probleem met deze motoren al 10 jaar lang. Distributieriem loopt mee in de motorolie en bij slijtage van de riem vervuilt deze de motor /oliezeef / filters. Controle van Nefkens: Distributieriem is goed maar moeten verder onderzoeken . Als we verder gaan dan worden de kosten 1800 euro extra en vervangen we de distributieriem . Ik vind dit een productiefout ( het is een bekend landelijk probleem met deze motoren) en wil een vergoeding voor de reparatie. Nefkens vind dit niet. U krijgt gewoon de factuur. a 120 euro per uur werkplaatstarief. We vervangen tegenwoordig de distributieriem bij 100.000 KM is het antwoord en hij is goed. ( mijn auto staat op 85000) Dit wordt een welles nietes verhaal. De Distributieriem is goed maar we vervangen hem wel en de motor is vervuilt ( wat alleen maar kan door een slijtende distributieriem) Dus ik ga naar een andere garage voor deze reparatie. Als ik toch geen garantie/coulance krijg van de dealer ( Nefkens) waar ik de auto nieuw heb gekocht. De andere garage heeft een uurtarief van 60 euro per uur en is een vakman. Conclusie ik vind het jammer dat Nefkens mij niet tegemoet wilde komen is de kosten en ik vind hun werkplaats gewoon te duur voor grote reparaties. Verder jammer dat bij de verkoop van de auto hier met geen woord over wordt gerept terwijl het probleem toen al bekend was en nog steeds worden er auto's verkocht met deze motoren. Als je de kop in het zand steekt dan zijn er geen problemen. De grote boosdoener is natuurlijk Stellantis de bouwer/eigenaar van deze benzine motoren die niet thuis geven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd helemaal top!

Goed advies, snel, accuraat en ook nog een gewassen en gezogen auto...dat is nog eens lekker thuiskomen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ook deze keer weer een positieve ervaring

Goede en professionele benadering en afwerken van deze onderhoudsbeurt,

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte afspraken nakomen. En slechte communicatie

Bij het maken van de afspraak was al de nodige verwarring. Via de leaseplan app aangemeld voor regulier onderhoud, met een enkele aandachtspunt. De haal en breng service bleek niet van toepassing omdat het om uitsluiten een reparatie te gaan, terwijl hij juist voor regulier onderhoud ging. Op de dag zelf nog moeten nabellen over de ophaal service. Om 10:30 was nog niemand langs geweest. Na het telefoontje kwam snel iemand langs. Om 17:20 weer gebeld, want de auto was nog niet afgeleverd. De werkplaats was niet meer bereikbaar. Via de centrale receptie die niks kon betekenen, toch bij de verkoop afdeling (die was nog aanwezig tot 18 uur) terecht gekomen. Die persoon wist me te vertellen dat de auto nog niet klaar was. Er was niet gebeld over deze situatie. Kennelijk had leaseplan pas laat akkoord gegeven op de reparatie. Er was echter nul contact met mij. Door vindingrijkheid van de verkoper heb ik de sleutels gekregen van de auto die de chauffeur van de ophaal service zodat ik de volgende dag toch op pad kon. De sleutels zijn langs gebracht. Toch twee sterren wegens de vindingrijkheid van de verkopers. En de bereidheid om de auto de dag erna in Maarn ipv Utrecht op te halen.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.