Filters

6

Al om sterren vragen terwijl het nog niet af is.

Het verbaasd me dat er al om beoordeling gevraagd wordt terwijl het nog niet af is, er zijn twee onderdeeltjes ( klein maar duur) besteld. Ook verbaasd het me dat heden morgen (27/02/25) ik werd gebeld voor een vervolg afspraak , terwijl die al j.l. Dinsdag voor twee weken later is genaakt ( 11/03 om 10:15). Als laatste vindt ik het merkwaardig dat al op de rekening staat dat het allemaal al gereed zou zijn (, de medewerker die het voor mij regelde vond dat ook en moest het navragen. Kortom, geen 5 sterren

  • Aanbevelen? Ja
10

Service op maat

Opties voorgelegd na diagnostiek, goed afgerond

  • Aanbevelen? Ja
10

netjes geholpen

Probleem met mijn Peugeot is hier netjes verholpen. Kom er zeker weer terug

  • Aanbevelen? Ja
6

door een misverstand veel tijd verloren

De auto om 08:15 gebracht en ik zou er op wachten. Het onderhoud zou circa 1:30 uur duren. Het schijn gebruikelijk te zijn dat de auto na onderhoud nog wordt gewassen en daar is het fout gegaan. De persoon die de auto zou wassen was met iets anders bezig waardoor ik 11:45 uur de autosleutels weer terug kreeg en naar huis kon. Tussendoor nog 2X gevraagd hoe de stand van zaken was en het antwoord was bijna klaar kan nooit lang meer duren. De koffie was lekker en het onderhoud is goed uitgevoerd maar al met al toch een beetje zonde van mijn verloren uren, helaas. Gelukkig was het slecht weer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig en snel geholpen en duidelijke communicatie.

Ik kreeg keurig een melding toen mijn auto in de werkplaats klaar was en ik deze weer kon ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Onvriendelijk ontvangst bij de balie

Ontvangst was onvriendelijk. Bij het ophalen van auto eindelijk een vriendelijk personnel ons geholpen. Auto is okay. Alleen 3 dagen na grote onderhoud gebeurde iets vreemd aan mijn auto. Ik weet niet waarom maar ik zal nog Nefkens bellen hierover.

  • Aanbevelen? Nee
4

Van alles mis gegaan

Afspraak gemaakt voor terugroepactie, maar onderdeel bleek niet besteld te zijn. Om 16.50 uur sms met verwijzing naar e-mail waarin gemeld wordt dat er is gekeken wat er moet gebeuren bij een APK; APK was helemaal niet de bedoeling, want ging enkel om vervanging van een motorkapsluiting. Vervolgens niemand van werkplaats meer te bereiken en auto die dag niet meer kunnen ophalen vanwege laat tijdstip sms. Volgende ochtend telefonisch contact en uit service auto gewassen en gestofzuigd; excuses gehad. Nieuwe afspraak voor vervangen motorkapsluiting gemaakt; hopelijk gaat het dan wel goed.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed contact gehad en vlot verholpen

Op mijn klacht is direct vakbekwaam gereageerd en is mijn probleem verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd netjes en goed

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer te vrede

Zeer goed behandeld aan balie en telefonisch. De wordt goed naar je geluisterd

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Netjes geholpen en goed op de hoogte gehouden wanneer de auto klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte bereikbaarheid, en geplande afspraken niet nagekomen

Er over bellen is niet meer nodig.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zoals altijd ben ik uiterst tevreden

Terwijl de auto in de werkplaats is kan je op je gemak wachten, wat lezen en koffiedrinken. Wat mij betreft mag de muziek uit. De wereld is al lawaaiig genoeg

  • Aanbevelen? Ja
7

Leen auto niet optimaal !!

De leenauto die ik ontving was niet afgetankt en persoonlijk was de auto aan de kleine kant i.v.m. spullen die overdag gebruik voor me werk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ik ben goed geholpen, Mijn auto is gerepareerd in een korte tijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Ervaring zeer goed, was echter niet op 4 maar op 10 februari.

  • Aanbevelen? Ja
5

Niet zo fijn.

Dat we 4 keer hebben moeten bellen en dan een bel afspraak krijgen en pas 1 dag voor de afspraak pas terug bellen. Sorry maar dat was bij de Opel dealer nooit . Dus weet niet of we nog terug komen. Of er moet toch iets moois gebeuren zodat we er over nadenken

  • Aanbevelen? Nee
9

Goede service en reparatie met een kleine vertraging

Ik kon wachten op de werkzaamheden van onze auto. Wachtruimte dik in orde. Er is genoeg leesmateriaal en lekkere koffie. De wachtijd kwam aardig overeen wat er was opgegeven. Een klein minpuntje was toen ik de auto uit het parkeervak ging halen en tot mijn verbazing stond ik compleet ingebouwd door andere auto's. duurde even voordat ik kon vertrekken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top

Goeie service en klantvriendelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
1

Nefkens heeft zich niet aan de afspraak gehouden !!! Bijna 4 uur in plaats van 1 uur wachten

Ik had een afspraak voor een terugroep actie, zou ongeveer een uurtje duren en ik kon erop wachten... Ik heb me keurig op tijd gemeld en de sleutel afgegeven. Na een uur stond mijn auto exact nog op de plaats waar ik hem had neegezet, Na reclameren aan de balie was de mededeling dat de brug bezet was en ze er snel aan zouden beginnen... Na een half uurtje was mijn auto inderdaad weg..Na weer een uur kom ik tot de conclusie dat de auto ergens anders is geplaatst en navraag geeft aan dat het nog een uurtje gaat duren???? Na een half uurtje maar weer navraag gedaan bij de verantwoordelijke werkplaats chef.... Na weer een half uur is de auto klaar..... Had dan bij het maken van de afspraak aangegeven dat het een dagdeel of een dag duurde, dan had ik niet gerekend op een uurtje wachttijd en wat anders geregeld.. Het is een terugroepactie, dus eigenlijk een fout in het geleverde voertuig !!!,

  • Aanbevelen? Nee
9

Uitstekende service, volgens planning

Het werkplaatsbezoek was het gevolg van een terugroep-actie van Peugeot. De werkzaamheden zijn keurig volgens planning uitgevoerd. Waar nodig werd een toelichting verstrekt. Een punt(je) van aandacht is wel de lange rij bij de balie bij het ophalen van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne snelle en correcte service

Goede planningsmethode, fijn contact, kwaliteit en prijs geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
8

Drama

Vrijdag een afspraak staan voor een winterchek, kom ik daar weten ze nergens van. Maar er was wel een lampje gaan branden voor een motorstoring dus ik kon hem laten staan, ik zou eind van de middag gebeld worden maar dat gebeurde niet. Maandag zelf gebeld ,maar telefoniste kon mij niet door verbinden alleen een terug bel mailtje sturen. Niks gehoord tot donderdag, toen maar zelf gebeld en toen konden ze mij vertellen dat hij Vrijdagmiddag opgehaalt kon worden.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.