Filters

9

Goed en vlot geholpen

Weer fantastisch en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
4

Rommelig

Ik heb betaald voor een diagnose die ik zelf heb vastgesteld. Er moet nog een onderdeel besteld worden, maar bij de balie was dat niet bekend. Ik heb volgens de werkplaats de werkzaamheden gecanceld. Ik moet nog terug over 3 weken want ze zitten vol. Hoop dat het nog allemaal goed staat in hun systeem en dat de onderdelen er zijn.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle goede service

Snelle, goede en duidelijk service. Leenfiets was top. Ophalen en afleveren ook. En makkelijk om een afspraak te maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi werk afgeverd

Was perfect geholpen

  • Aanbevelen? Ja
2

I really had a worse experience with Nefkans

I was really disappointed with my car diagnostic and I had a very bad experience with nefkens. I have visited Nefkens Utrecht 3 time and I would rate my experience minus five. My car has a problem related to fast charging... 1st Visit: The looked at my CAR and said there is a problem with the top right charging pin and it's pushed back. That's why it's not charging fast. I am new to electric cars so i believe them and went to a bosch car service for repair. They told me that there is no problem at all with any charging pin and the top right pin is always the same and pushed back in every electric car. The told me that if there is problem with any pin then the car won't charge at all. Then I myself checked my friend electric cars and the Pin was exactly right. This bad diagnostic from nefkans costed me money and time. The bosch car service also diagnosed the fast charger problem and said the onboard charger (OBC) unit is faulty and I need to go to a brand dealer to get it replaced. They also updated the onboard charger software but that didn't help 2nd Visit: My car company autohero send me to nefkens to get this OBC unit fixed. At this time the nefkens utrecht spend one hour and said they were not able to find the issue and cleared some of the fault codes for the OBC unit and asked me to make another appointment and they need to keep the car for two days. I also tested my car fast charging at fastned and compared it to my friends same car at the same time and in the same dutch cold weather. My car was only charging at 45KW and my friend same car same variant same mode was charging at 85KW in the same cold weather 3rd Visit: This was the 21st Jan appointment and brought the car to nefkans utrecht. I explained everything in detail about the charging tests I did and the diagnostic that bosch car service provided. I left my car and there was no replacement transport provide. The rest of the story I'll share in another message or email as text limit is exceded

  • Aanbevelen? Nee
10

extra moeite gedaan voor probleem met portier

fijn dat er gekeken werd hoe het probleem opgelost kon worden zodat de auto niet afgekeurd hoefde te worden. zonder extra kosten, keurig. dank!

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes geholpen en afgehandeld.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Slechte communicatie

Ik als klant moest zelf twee keer bellen om te vragen om een update. En ook dat het om garantie van Opel ging betreft de reparaties aan de auto alsnog 475,- euro moet betalen aan een huurauto??

  • Aanbevelen? Nee
2

Erg ontevreden

Er zijn de laatste tijd veel fouten gemaakt. 2 jaar geleden winterbanden zoek, doordat er Intern niet goed is gecommuniceerd. Uiteindelijk toch gevonden. Jaar later kreeg ik bij het maken van een wisselafspraak ineens te horen dat ik nieuwe winterbanden nodig had. Dat vond ik raar, want we hadden ze pas 2 jaar, maar ook bij navraag bleek dat echt zo te zijn. Dus nieuwe afspraak met o.a. vier nieuwe winterbanden, plus APK, en nog wat andere kleine dingen à la €1000,- We moesten zelf om 17.00 checken of de auto al klaar was. Na ophalen in het donker kwamen we er de volgende ochtend pas achter dat onze oude zomerbanden er nog op zaten. Terwijl we wel al hadden betaald voor de nieuwe winterbanden. Dus weer naar de garage. Daar was iemand zo slim om even grondig navraag te doen. Ze erkende dat er een hoop fout was gegaan. En de banden hoefde toch niet vervangen te worden, alleen nog omgewisseld als ik dat nog wenste. Ik merk dat ik mijn vertrouwen heb verloren na al deze keren van slechte communicatie en vergissingen. Ik weet niet precies waar het steeds fout gaat. Maar dit is niet best.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Prima service, werkzaamheden en prijs zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Is goed

Goed en accuraat geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Een goede ervaring

Goed geholpen en vriendelijk.Ze bellen wat er moet gedaan moet worden en of ik ermee akkoord ga.En met vervangend vervoer ging goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Maar geen 5 sterren omdat de auto niet was gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik ben tevreden

Fijn dat mijn auto weer op en top is.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top service

Goede en duidelijke communicatie. Denken mee in oplossingen. Uitermate tevreden over de service. Ik kon helaas pas na 3 weken terecht i.v.m. drukte.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Alles volgens afspraak gedaan oke

  • Aanbevelen? Nee
10

Top top

Top top

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht

Vriendelijk personeel en goede service. Hele fijne plek om te werken wanneer je wacht.

  • Aanbevelen? Ja
6

Medewerkers aan de balie erg vriendelijk

De auto kreeg een APK. Ik ga er vanuit dat dit goed gedaan is. De monteur was alleen vergeten om al het beschermingsmateriaal te verwijderen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Nogmaals

Vriendelijk en bijna prima uitvoering

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon prima service

Prima service en een fijne leenauto. Niets op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
1

Auto is nog steeds niet gerepareerd

De auto heeft jullie werkplaats nog steeds niet verlaten en ik krijg steeds het antwoord “we zijn er mee bezig en wachten op een reactie van de importeur” Het plezier om een nieuwe Peugeot te rijden is er bij mij wel af.

  • Aanbevelen? Nee
6

Auto gebracht en herstelt

Auto gebracht te reparatie, stuur niet helemaal recht, nieuwe auto. Alleen bij brengen geen enkele plek om auto te parkeren chaotisch, er moet altijd plek zijn voor bezoekers voor reparaties en die nwe auto willen aanschaffen. Na herstel in de middag auto opgehaald, ik heb geen uitleg gekregen wat men gedaan heeft. men zei wel tot de volgende keer .Na weg rijden gaf boord computer aan banden op spanning brengen!! Hoe kan dat! Ook toen ik thuis kwam zag ik midden console beetje vies!! Uitleg is wel relevant en parkeren moet wel kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
10

het was perfect

Het is al die jaren dat ik bij jullie kom perfect

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.