Filters

10

Prettig ontvangst en goede service.

Airbag keurig vervangen. Mooie zaak en fijne wachtruimte.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Aardig personeel, goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

correct en volgens afspraak geholpen

correct en vriendelijk ontvangen, onderhoudsbeurt naar behoren uitgevoerd fijn schone auto, wordt gewaardeerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Nieuwe fase

De aanloop ging wat moeizaam, de telefonische bereikbaarheid. Daarna prima geholpen. Voor mij de overgang van een jarenlange relatie met de Opeldealer Henri&Herman. Nu de 1ste kennismaking met Nefkens, waar de relatie weer opnieuw opgebouwd moet gaan worden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Ik kwam een kwartier voor sluit binnen met kapotte ruitenwissers. Zonder probleem werd dit gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Bij de balie van de werkplaats werd ik zeer vriendelijk geholpen. Ik werd begeleid naar de leenauto, die in een zee van auto's op mij te wachten stond. Na een paar uur werd er een diagnose naar mij gemaild met de onvolkomenheden die geconstateerd waren. Weliswaar is er aandacht besteed aan andere mankementen dan die waarvoor ik een afspraak gemaakt had, maar het is belangrijk dat de auto betrouwbaar is en blijft. Over de reparatie ben ik zeer tevreden. Helaas door het verdwijnen van mijn vorige garage uit Bilthoven ben ik genoodzaakt voor grotere reparaties een leenauto te nemen, wat de reparatiekosten aanzienlijk verhoogt.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

- geen communicatie. - acties van 1uur duurt al ruim 2 dagen..

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service!

Goede service en kosten vallen mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Niet alleen de gevraagde werkzaamheden uitgevoerd, maar een stap extra.

- Vriendelijke ontvangst - Leenfiets stond klaar (helaas waren de banden wel wat leeg) - Op de hoogte gebracht dat de auto niet dezelfde dag gereed zou zijn - Bij het ophalen van de auto is mondeling een diagnose aan mij meegegeven over nog benodigde werkzaamheden aan de auto - Hierbij is rekening gehouden met een nog lopende BOVAG-garantie bij de dealer die de auto aan mij heeft verkocht

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Goede service alleen in Utrecht Leidserijn zijn te weinig parkeerplekken en het is er ''s morgens erg donker.

  • Aanbevelen? Ja
1

Was goed maar nu k..

Heb lease auto en voor APK in juni auto gebracht en voor die dag auto gehuurd. Koste 40 Euro ok. Om vier uur mijn auto gehaald en de 40 euro gepind. Auto was weer goed. In september krijg ik een factuur van de lease maatschappij van 128 euro voor de huur auto. Gezegd dat ik al betaald had maar moest het zelf uit zoeken met Nefkens. Ben er geweest en hadden er geen verklaring voor. Ik wel pinbetaling en ga dan niet mer de huurauto weer weg voor dat weekend. Auto was goedgekeurd. Eind oktober nogmaals geweest en hij begreep het en klopte niet en zou het regelen betaal je extra leasebedrag. Gaan we van de week recht zetten.Dacht toppie. Mooi geregeld. Nu 29-11-2024 helemaal niets.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed

Moet wel wennen aan de mail die je krijg over de reparaties die uitgevoerd moesten worden. En er werd niet gebeld dat de auto klaar was . Moest zelf bellen om half 5 of mijn auto klaar was .

  • Aanbevelen? Ja
10

Minder

Werkzaamheden niets aan te merken, vlak voor aflevering beide over de busbaan, tijdens afgeven auto merkte ik een kleine schade op die er niet op zat toen ik hem meegaf medewerker van u heeft er foto van gemaakt,en zou het doorgeven, maar vervolgens hoor ik niets meer alleen aantal sterren vandaar 3, ik heb de schade gemeld bij de leasemaatschappij.

  • Aanbevelen? Nee
10

goed geholpen

fijne ervaring voor de eerste keer een service beurt gedaan

  • Aanbevelen? Ja
4

Dubieus

Afspraak gemaakt voor een gewone beurt van de auto. Bij het brengen vroeg wat het gaat kosten €530. Ik ging voor een,kleine beurt. Remvloeistof doe ik zelf en een pollen filter vragen ze voor uit, weten niet of het nodig is. Eind rekening was nu €328. Bij Opel wordt hij gewassen afgeleverd. Ik hou niet van een bedrag vooraf. Scheelt nota bene €200. Schandalig

  • Aanbevelen? Nee
6

Vriendelijke medewerkers, attent en behulpzaam

Slordig dat reinigen brandstoffilter op de factuur doorberekend werd. Ik heb namelijk een 100 % elektrische auto.

  • Aanbevelen? Ja
6

Houd klanten op de hoogte

De auto is naar tevredenheid geserviced. Maar niemand had door dat ik gedurende die 2,5 uur zat te wachten. Kreeg geen update. Na 2,5 uur gewacht te hebben, zelf gevraagd naar de status. Toevallig was de auto “net” klaar…

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen

Bij het online maken van een afspraak kan er geen opgave gemaakt worden van de kosten van de servicebeurt. Dit is afhankelijk van diverse factoren. Bij afleveren van de auto aan de balie, voordat men de auto heeft gezien en op basis van dezelfde informatie (kenteken, km-stand), krijg je wel al direct te horen wat het kost. Het inspectierapport is tijdens de onderhoudsbeurt niet doorgestuurd, wat wel de bedoeling was. Bepaalde werkzaamheden waren niet uitgevoerd maar wat het risico was om dat niet op korte termijn wel te laten doen kon niet worden uitgelegd door de medewerker achter de balie. Verder keurig geholpen en kunnen weer een jaar vooruit

  • Aanbevelen? Ja
8

Erg gemakkelijk

Snel spoedig

  • Aanbevelen? Ja
8

Altijd vriendelijk en ontvangst en gehlopen

Het zou prettig zijn als er iets meer aandacht gegeven wordt. Als er aangegeven wordt dat er over 15min. iemand komt dan is het prettiger dat je na 45 min. niet zelf hoeft te vragen hoe lang iets nog duurt.

  • Aanbevelen? Ja
6

Zoeken naar leenauto

Jammer dat Opel en Citroën nu ook in het pand zitten

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede en snelle service

Makkelijk om via de website een afspraak met de werkplaats te maken. Ook daarna doorgeven van wijzigingen, is zonder problemen en snel doorgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mijn ervaring is goed

Ik heb wel een minpuntje: helaas was er niemand die mijn auto kon wassen (want ik kwam er vorig jaar pas achter dat die service in mijn VIP abonnement zit) Ik kreeg daarom heel vriendelijk van de dame achter de balie een ‘Nationale autowasbon’ van €7.50, maar helaas was die maar geldig tot 04-02-2014. Dus daar heb ik niets aan.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.