Filters

8

Aardig personeel

Fijn personeel en goed geholpen. Helaas wel lange wachttijd voordat ik mijn onderhoud in kon plannen.

  • Aanbevelen? Ja
10

gastvrij ontvangen

alles volgens afspraak, duidelijke communicatie

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima maar geen 5 sterren

Bij elke garage waar ik kom/kwam kreeg ik netjes een gewassen auto terug naar een onderhoudsbeurt. Hier dus niet. Geen 5 sterren dus

  • Aanbevelen? Ja
8

vriendelijke en behulpzame medewerkers

Ze hebben veel gedaan om mijn reparatieverzoek er "tussen" te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP

De werkzaamheden zijn snel en correct uitgevoerd. Dat is wat ik noem een perfecte service. Blij mee. Klein minpuntje : De telefonische bereikbaarheid. Te lange wachttijden maar als de afspraak gemaakt is wordt deze snel en professioneel uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
6

Dion is een topper maar de balie medewerker moet nog een hoop leren.

Onze garantie is net voorbij. De fietsendrager is nooit goed door jullie aangesloten, elke x bij gebruik storing. Dion is een topper en probeert ons nog goed te helpen en tegemoet te komen. Medewerker achter de balie moet nog een hoop leren over klantvriendelijkheid. Nooit een mail gehad van Peugeot assistance voor verloop of verlenging van abonnement. Storing gemeld bij assistance en mevrouw vertelde ons dat het abonnement verlopen was en wij moesten betalen. Later hoorden wij van Dion dat dit nog niet het geval was. Er is een mail naar Peugeot ass gestuurd.Ik heb altijd Citroën gereden en ben daar altijd keurig geholpen. van jullie mooi en groot bedrijf valt dit ons erg tegen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekende service

Goede klantervaring. Alleen jammer dat de motorolie 3x zo duur als vergelijkbare olie via internet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Wij zijn heel tevreden over de service van Nefkens. Prima en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Jammer dat het heel lang duurde om een nieuwe gordel te krijgen, maar verder super.

  • Aanbevelen? Ja
4

Deze keer een slechte ervaring helaas.

Storing opgegeven: airco defect. Auto weggebracht. Mail gekregen met de diagnose. Alle "met rood gemarkeerde mankementen" aangevinkt (reparaties die moeten gebeuren). Haal de auto later op de dag op. Airco niet gerepareerd. Wat gedaan moest worden aan de airco hadden ze per ongeluk oranje gemarkeerd (niet direct nodig / kan later) Auto maar meegenomen, dan maar geen airco helaas. beetje zonde van al mijn moeite en de kosten van een leenauto.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Duidelijkheid, fijn dat je erop kan wachten en binnen de afgesproken tijd klaar

  • Aanbevelen? Ja
5

Service

Krijg een nota van een auto, welke ik niet heb gehad als vervangend vervoer van andere bestuurder, enige wat nog klopte waren de gereden kilometers, echter tank was 1/3 vol bij ontvangst, dus je moet maar gokken hoeveel brandstof er in moet bij inleveren.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel goed

Mijn auto is ook nog gewassen,heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
2

Beroerd

Schade aan auto bij ophalen, wat is dit?

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima !

Persoonlijke aandacht en uitgebreide uitleg.de medewerkers nemen de tijd om alles zonder misverstanden uit te kunnen voeren.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk en duidelijk behandeld

Helaas n klein puntje. Ik heb aangegeven dat ik alle vloeistoffen had bijgevuld en toch is mij een eenheid sproeiervloeistof in rekening gebracht. Ik zag het pas uren later want ik had na de servicebeurt een begrafenis. Jammer

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne ervaring

1e x bij Nefkens onderhoud en apk laten doen. Duidelijkheid na diagnose en de vrije keuze om te laten maken wat je wil. Netjes en snel geholpen. In overleg nog afspraak kunnen maken in geval dat de auto niet op tijd klaar zo zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Soepel en snel. Afspraken staan en worden nagekomen

Jaarlijkse APK makkelijk geregeld, goed uitgevoerd en altijd ruilfiets om de dag door te komen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Afspraak voor de kleine beurt makkelijk telefonisch gemaakt. Drie uur later was alles klaar. Garage heeft een aantal punten onder mijn aandacht gebracht maar niet aangedrongen en aan mij de keuze gelaten om ze te laten verhelpen wanneer het mij uitkomt. Wordt gewaardeerd.

  • Aanbevelen? Ja
4

Belachelijke kosten

Bij mij moest een ventilatieklep vervangen worden. Ik moest zo wie zo al € 160 betalen voor het uitlezen, waarbij een code naar voren kwam, welke ik al had door gegeven ( van ANWB ). Daar bovenop nog een € 250 voor het vervangen van die klep welke ong € 50 kost. Dus zo’n € 200 arbeidsloon voor een uur werk Schandalig

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk

Koppeling kapot en de communicatie vanaf het eerste moment, duidelijk, behulpzaam en elkaar proberen te begrijpen. Heel fijn hoe ze meedenken en proberen alles op te lossen. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, meedenkend, vriendelijke medewerkers, deskundig, gratis leenfiets

Moeilijk om te kunnen beoordelen of verrichte werkzaamheden echt noodzakelijk zijn ef of kosten niet te hoog zijn. Maar medewerkers die goed communiceren en meedenken wordt vertrouwen geschept. Meer helderheid over de planning van de werkzaamheden wel gewenst (al zal dat niet altijd mogelijk zijn)

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk

Ben altijd vriendelijk geholpen. Helaas auto nu afgekeurd maar dat ligt niet aan jullie

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.