Vriendelijk en goed geholpen

Het klopt gewoon

Aardige mannen die je verwelkomen, Een afspraak is een afspraak!!

Goede afspraken. Heldere uitleg.

de vriendelijkheid van de medewerkers.

Het is prettig om bij Nefkens Valkenswaard te zijn. Zij zijn kundig maar ook vooral erg vriendelijk. Ze hebben alle tijd voor je. De problemen met ons voortuig werden altijd goed verholpen.

duurt te lang en dan als service huur vragen voor een leen auto??

behoeft geen verdere uitleg.

Ondanks lease-auto van andere maatschappij naar alle tevredenheid geholpen

Ondanks lease-auto van andere maatschappij naar alle tevredenheid geholpen

Onderhoud en apk helemaal naar wens

Van te voren helder gecommuniceerd wat de afzonderlijke delen van het onderhoud zuiden kosten enz Heel netjes!

Fijne garage met kundig personeel en prima service

Sinds verhuizing naar Dommelen, is mijn auto in onderhoud bij Nefkens Valkenswaard. Wordt hier altijd goed geholpen.

Komen afspraken na

Goede service en meedenkend in oplossingen.

De werkzaamheden zijn in goede zorg uitgevoerd. Ookal heeft het wat langer geduurd ivm spoedbestelling van onderdelen is er hard gewerkt om de auto tijdig af te krijgen.

duidelijke uitleg

netjes en duidelijk

goede communicatie, duidelijke afstemming t.a.v. benodigde werkzaamheden en keuze mogelijkheid. Werkzaamheden netjes uitgevoerd

Zeer goedesercice

Zeer goede service , en klantvriendelijk Top

Zeer vriendelijke en snelle service

Ik kwam binnen en werd meteen vriendelijk benaderd (ookal zag ik er zelf als een sloeber uit) Kon mijn sleutels afgeven en de klus waarvoor ik kwam werd in notime uitgevoerd.

Zeker zeer tevreden.

Zeker zeer tevreden.

Het is geen cijfer 5 omdat de auto niet is gewassen wat andere jaren wel het geval was. Dat vond ik jammer.

Goed duidelijk advies over de mogelijkheden.

Fijn geholpen.

Min puntje : altijd gewend geweest dat auto na onderhoudsbeurt als service een wasbeurt heeft gekregen. Deze keer niet …..

Prima garage

Afspraak online maken gaat makkelijk. Klantvriendelijke ontvangst op de werkplaatsreceptie. Duidelijke uitleg van de onderhoudswerkzaamheden. Ik ben, zoals altijd, heel tevreden over mijn bezoek aan de garage.

Zeer klantvriendelijk ontvangen.

Goede ontvangst en snelle afhandeling controle auto zoals beloofd.

Fantastisch!!

Staan gewoon altijd voor je klaar. onderhoud ingepland en tussendoor problemen gekregen met de remmen, geen probleem voor Nefkens Valkenswaard, meteen dezelde dag gerepareerd! dikke 10!

Gemaakte afspraken worden perfect nagekomen.

Het maken van een afspraak, het vooraf bespreken wat er moest gebeuren en het tijdstip om de auto op te halen, verliep helemaal perfect.

Erg goede service!

Helemaal top

Hele nette ontvangst door balie medewerker die met je mee denkt. Fijne fiets te leen en toen de auto klaar was werd ik meteen gebeld om hem weer op te halen. De stoel en het stuur waren ingepakt en op de mat lag een stuk papier. De auto werd zodoende helemaal schoon opgeleverd. Super netjes!

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard