Prima garage

Afspraak online maken gaat makkelijk. Klantvriendelijke ontvangst op de werkplaatsreceptie. Duidelijke uitleg van de onderhoudswerkzaamheden. Ik ben, zoals altijd, heel tevreden over mijn bezoek aan de garage.

Zeer klantvriendelijk ontvangen.

Goede ontvangst en snelle afhandeling controle auto zoals beloofd.

Fantastisch!!

Staan gewoon altijd voor je klaar. onderhoud ingepland en tussendoor problemen gekregen met de remmen, geen probleem voor Nefkens Valkenswaard, meteen dezelde dag gerepareerd! dikke 10!

Gemaakte afspraken worden perfect nagekomen.

Het maken van een afspraak, het vooraf bespreken wat er moest gebeuren en het tijdstip om de auto op te halen, verliep helemaal perfect.

Erg goede service!

Helemaal top

Hele nette ontvangst door balie medewerker die met je mee denkt. Fijne fiets te leen en toen de auto klaar was werd ik meteen gebeld om hem weer op te halen. De stoel en het stuur waren ingepakt en op de mat lag een stuk papier. De auto werd zodoende helemaal schoon opgeleverd. Super netjes!

Snelle correcte die meteen uitgevoerd kon worden

Vriendelijk personeel die duidelijk uitleggen wat er gedaan gaat worden.

Prima ontvangst, prima uitleg

Aandachtspunten worden serieus genomen en ook uitstekend opgelost.

geweldige service. Altijd vriendelijke receptionisten aan de balie

mijn linker remlicht was defect. Prima gemaakt terwijl het wachten kort was en een lekker kopje koffie gedronken

Probleem met AB is erger

Allereerst vind ik het raar dat een elektrische auto na een half jaar een controle moet hebben van €100 waarbij er fysiek niks gebeurd aan de auto. Verder is het batterijtje van de afstandsbediening vervangen voor €5 en de software geupdate maar nu werkt hij nog slechter en moet ik twee maanden wachten voordat hij weer terug naar de garage kan en moet ik al die tijd maar hopen dat hij open gaat en start.

Het cijfer 10 komt, volgens Japanse bronnen, alleen toe aan God. Is 9.9 voor U ook goed?llen

Ben zeer tevreden. Allen het prijskaartje is duur. Het doet even pijn! Auto rijden is duur. Het repareren ook.

Technisch prima, communicatie kan beter

Ivm de hoge kosten voor de totale beurt en voor APK benodigde reparaties had ik ervoor gekozen om de accu niet te vervangen. Ik werd toen gebeld met de optie om niet originele Citroen onderdelen (accu) en een mistlamp uit een sloopauto te laten monteren om zodoende de kosten te drukken. Op zich een prima oplossing maar waarom kon dit niet meteen worden aangeboden? Daarna heb ik me zoals afgesproken op 18/7 opnieuw gemeld voor het vervangen van de mistlamp en de APK keuring/afmelding. Bij het maken van de afspraak werd me gemeld dat ik kon wachten omdat het maar 30 minuten zou duren. Toen ik me op 18/7 bij de balie meldde kreeg ik te horen dat het langer zou kunnen duren als er een steekproef zou komen. Na 2 uur meldde ik me weer bij de balie om te horen wat de voortgang was. De baliemedewerker was verbaasd dat ik niet was geïnformeerd dat er inderdaad een steekproef werd uitgevoerd. Uiteindelijk was ik na 2,5 uur weer op weg naar huis. Samengevat: tevreden over de technische ingrepen, niet blij met de communicatie over onderdelen/kosten en tijdsduur (lange wachttijd) van de 2e afspraak voor definitieve APK. Mvg J. de la Brassinne

Snel en kundig

Geweldige en goede service

Personeel is vriendelijk en zeer bekwaam

Snelle service, vriendelijke behandeling

In 1 woord prima

Prima garage, ik ben er altijd blij hoe de auto gemaakt wordt.

Super garage.

alle afspraken nagekomen

was goed geregeld met vervangend vervoer en goede communciatie toen auto klaar was Ook vriendelijke medewerkers bij de ontvangstbalie.

Goed geholpen en contact

Een fijne en vriendelijke ontvangst, werd goed op de hoogte gehouden over de onderhoudsbeurt en mogelijkheden ivm extra kosten. Kortom zéér tevreden.

Het enige is dat een afspraak maken via de Peugeot app niet mogelijk is.Die heeft data als beschikbaar die er niet zijn.

Vriendelijk, snel en goed!

Goede ervaring. Vriendelijk personeel

Van Linschotenstraat 1