Ergens is net niet af voor dat geld

Als zaak heb je service naar de klant en als je normaal de auto krijgt is hij volledig gewassen Van binnen en buiten Dit was niet gedaan omdat te weinig personeel was! Dan heb ik de laatste keer mijn band laten repareren nu blijft lampje branden door dat deze meer profiel heeft Nu moet dus de andere kant ook laten doen voor 250 euro omdat anders mijn lampje blijft branden De band was niet verkrijgbaar die ik moest hebben Mijn auto is nog niet oud hoor! Is hier moeite voor gedaan of hadden we te weinig personeel ? Maar ik heb behoorlijk wat betaald dus verwacht dan ook wel meer omdat je een professionele dealer bent Want er zijn genoeg beunhazen die voor stuk minder doen maar daar verwacht je dan ook minder voor. Dus blijf erbij ik ben niet tevreden!

Hoge kwaliteit service

Goede service en afspraken

Zoals altijd prima verlopen

Fijn contact met de (receptie) werkplaats. Goed geholpen met het maken van de onderhoudsafspraak. Heel goed geïnformeerd tijdens het onderhoud en vooraf een duidelijk kostenoverzicht. Dus zeker geen verassingen achteraf. Super team bij Nefkens Valkenswaard

Keurig geholpen volgens afspraak

Fijne garage met vriendelijk personeel. Goede, keurig verzorgde koffiecorner met de krant van de dag.

Alles volgens afspraak

Goed en vlot geholpen, goed geadviseerd door service adviseurs. Alles top!

Vriendelijk, duidelijk en conform afspraak.

Vriendelijke ontvangst, duidelijk en keurig binnen de tijd uitgevoerd, zodat ik tijdig op mijn vervolgafspraak was.

Probleem niet opgelost

Na een veel te lange wachttijd werd de onderhoudsbeurt uitgevoerd. Er werd een aanjager van de kachel vervangen (Kassa!) maar het euvel was daar niet mee opgelost. Nu moet er weer twee weken gewacht worden tot de volgende inspectie. Helaas staat de Leasemaatschappij niet meer toe om bij mijn vorige garage Kerres Janssen het onderhoud te laten uitvoeren. Daar wordt men bij problemen zo snel mogelijk geholpen. Toen Driessen nog Citroen dealer was , was ik ook tevreden. Na het eerste contact met Nefkens heb ik de Leasemaatschappij meteen gebeld met de vraag of ik over kon stappen. Toen mocht dat nog. Nu ga ik toch maar weer eens proberen de maatschappij te overtuigen.

Snel en goed geholpen

De afspraak maken ging makkelijk online. De auto was snel klaar. De ontvangst was vriendelijk

Vriendelijk en een goed gevoel.

Rij al jaren een bedrijfsauto van Nefkens en nog nooit problemen gehad. Nooit geen verassingen bij onderhoud omdat alles op voorhand per mail wordt gemeld. Zeer tevreden klant.

Bij mijn persoonlijke afspraak werd ik zeer beleefd en vriendelijk geholpen.

Service staat bij Nefkens hoog in het vaandel

Alles weer naar wens verlopen.

Vriendelijke mensen, goede service

Goed ontvangen, geen poespas. Auto mag helaas terugkomen, maar met duidelijke reden. Goed onderbouwd geen autodealer gezwam.

Goed bezig

Fijne en vriendelijke service

perfect

Duidelijk en volgens afspraak

Uiterst goed geholpen

Met goede kennis is mijn auto weer gerepareerd . Om 08.00 uur gebracht en om 12.00 uur weer opgehaald alles was zoals gewoonlijk weer prima, er wordt goed gecommuniceerd met de klant wat er precies moest gebeuren.

Ik ben volledig tevreden over de service voor het onderhoud.

Fijn dat ik gebruik kon maken van de haal- en brengservice. Alle punten lijken verholpen en de auto was ook weer schoon van binnen.

Heel vernieuwend en duidelijk

Ik stond verbaasd over de mail die ik kreeg na onderzoek welke reparaties er moesten plaatsvinden. Vooraf precies de kosten en werkzaamheden bekijken en dus geen verrassingen achteraf is bijzonder plezierig. En je hebt zelf de verantwoordelijkheid van nu doen of later doen. Al met al een vernieuwde manier om de klant vantevoren zekerheid te geven

Altijd een goed contact en ook de service is goed. Ga zo door

Ervaring is heel goed. Geen minpunten voor Nefkens te bedenken.

Fijn contact en eerlijke prijs

Denken heel goed mee. Komen met verschillende prijsklassen en geveb heel goed advies. Fijne communicatie!

Fijne en betrouwbare garage

Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan en de auto wordt volgens afspraak onderhouden.

Het was weer super.

Alles is prima bij Nefkens, het begint al bij de heren van de receptie, je auto wordt goed onderhouden en ziet er netter uit als je hem terug krijgt. Echt top.

Precies volgens afspraak, tijd enalles.

Mijn wachttijd was korter dan volgens afspraak.

Ik ben niet anders gewend!

Is duidelijk.

Zoals altijd snelle en vriendelijke service bij Nefkens Valkenswaard