Als een reparatie wat duurder uitvalt krijg ik altijd eerst tel. een prijsopgave.

Goede en nette dienstverlening

goede planning inclusief herinnering bericht. Heldere communicatie.

Word altijd snel en netjes geholpen. Top garage.

Goede service en goede gesprekken bij telefonisch contact

Software update

Auto was ook netjes uitgezogen

Behulpzaam

Ik had af en toe motor storingen en het bedrijf waar ik hem gekocht had kon niet zo gedetailleerd uitlezen als bij een dealer van mijn Peugeot 308. Dus in Valkenswaard langs geweest en die hebben snel voor mij kunnen uitlezen wat precies de rede was dat ik die motor storingen kreeg. Heel blij mee dat ik die informatie kreeg want heb het probleem nu ook laten oplossen bij die garage waar ik hem gekocht had (onder bovag garantie)

Vlot geholpen

Goede uitleg bekomen over wat er uitgevoerd is

Hardstikke goed

Vriendelijk behandeld, kreeg leenfiets mee en mijn auto was binnen een dag klaar

Weer netjes geregeld

Weer netjes geregeld

Prima werk

Prima werk. Beetje lang wachten. Koffie was goed, ijs in centrum ook.

Persoonlijke benadering

Goede uitleg airconditioning systeem

Goede ontvangst. Kon wachten dus kon koffie thee etc pakken Goede uitleg en nette Service

Ze doen wat ze zeggen. Heel transparant. Meedenkend in slimme keuzes.

Men is heel vriendelijk, maar van de 5 zaken die ik heb aangekaart zijn er maar 2 opgelost

De servicebeurt en de terugroepactie zijn (tenminste dat mag ik hopen) gedaan, maar met mijn klachten over het steeds uitvallen van Android Auto, het niet werken van de app en mijn klacht over het voortdurende zeer ondermaatse bereik van de Citroen ëC4 (WLTP 350 km, maar mij is het nog nooit gelukt om boven de 250 km te komen terwijl ik altijd in de eco stand rijd en nooit harder dan 100) is niets gedaan. Zoek het maar uit lijkt men te denken, Erg ontevreden dus.

Wederom uitstekend!

Me ook goed geholpen in het weekend ervoor, altijd goede service!

Goede, vakbekwame medewerkers,. Prima overleg en advies. Super tevreden met jullie dienstverlening.

Goede ervaring.

Snel en prima gerepareerd.

De klus was geklaard voordat ik mijn koffie op had. En alles was perfect afgewerkt.

Duidelijke & communicatie vooraf en achteraf. Vriendelijk en deskundig team

uitstekend

Het loopt allemaal heel plezierig. Goede afspraken die ook worden nagekomen. Je komt met een goed gevoel en gaat ook weer weg met een goed gevoel.

Goede, vriendelijke en behulpzame service

Dit is mijn eerste ervaring met Nefkens en naar volle tevredenheid. Vanaf nu mijn auto in onderhoud bij Nefkens in Valkenswaard.

snel geholpen, zelfs zonder afspraak

snel geholpen, zelfs zonder afspraak

Welkom geheten en weldaad voor mijn auto ontvangen!

Na een welkom geef ik mijn auto over aan vertrouwde handen voor zijn/haar 'massage' en begeef ik mezelf naar de koffiecorner voor een lekkere espresso. Even later als onze trouwe 2008 zijn/haar revatiliserende beurt heeft ontvangen, rijden we geheel ontspannen onze vakantie tegemoet.

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard