Uitstekende dienstverlening en communicatie

Goede hulp en informatieverstrekking, transparante diagnose

Gewoon goed, correct en prettig

Klantvriendelijk en professioneel!

Duidelijke uitleg over de gebreken, en de kosten bij reparaties.

Zeer positief

Door een ongeval kon ik de auto voor een beurt naar de garage brengen. Voor Nefkens geen probleem de auto werd opgehaald en daarna netjes terug gebracht. Puike service!

prima ervaring

afspraak was snel en duidelijk. onderhoud uitgevoerd zoals besproken.

Vriendelijk en correct

Geheel volgens afspraak Had fiets besteld dat was blijkbaar niet doorgekomen maar gelukkig stond er nog een! Weer een schone auto terug dat hind ik altijd een feestje

Wordt goed geholpen en goed geadviseerd.

Correct geholpen, vriendelijk, behulpzaam, aardig.

Dit keer ging het over een APK met een rekening van €.59,00 vorige keer een onderhoudsbeurt met een rekening van €.900,00 maar in beide gevallen wordt je ontzettend netjes geholpen, de mensen van de werkplaatsreceptie zijn vriendelijk en houden je op de hoogte en laten zien dat ze jou als klant belangrijk vinden.

Goede ervaring

Goede uitleg aangezien ik niet zo’n kennis heb . Fijne ontvangst en Henri is altijd aardig

Uitstekende service en professionele kennis van zaken

Ik werd goed en snel geholpen. Er werd meegedacht zodat ik tijdens reparatie gewoon naar werk en afspraken kon. En hij was eerder klaar dan afgesproken. Super team daar. Mijn dank is groot.

uitstekend, vlotte en nette ontvangst

Zoals altijd uitstekend geholpen door receptie en werkplaats

Je vindt een ei onder de motorkap en denkt : steenmarters ! Garage gebeld voor check. Meteen serieus genomen. Bedankt !

Zaterdag 18.30 uur door een van de verkopers persoonlijk een lekke band vervangen! Dat noem ik super service.

Snelle service

Verlichting ditect gemaakt tereijl men wacht!

Geweldige service!

Goed contact en overzicht van kosten service beurt. Bij ophalen auto uitstekende en vakkundige uitleg.

Goede service en vriendelijk

Mijn gemaakte afspraak stond niet in het systeem. Er werd meteen een order aangemaakt en ik kon mijn auto toch achterlaten en een vervangende auto werd ook geregeld. TOP service

Goede service, vriendelijk personeel, eerlijke prijs

Goed geholpen. Klaar volgens afspraak.

Ik ben helemaal tevreden over de onderhoudsbeurt

Het contact tijdens de beurt en de uitvoerige diagnose die je ontvangt voorkomen verrassingen over de prijs. Echt prima!

vakkundig en vriendelijk.

zeer vriendelijk geholpen

Zoals vorige keren snel en goede afhandeling. Ben zeer te spreken over de service. Ga zo door.

Goede service.

Fijne ontvangst, tussentijds diagnoserapport via mail prima en goede uitleg werkzaamheden bij ophalen.

snel en klantvriendelijk

Snel en klantvriendelijk

Geheel volgens afspraak.

Zeer vertrouwd

Vlot gewerkt

Geen opmerkingen. Alles prima verlopen.

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard