Vlot gewerkt

Geen opmerkingen. Alles prima verlopen.

Gewoon goed

Leo Aarts loopt niet de spreekwoordelijke extra meter maar doet extra kilometers!

Door omstandigheden dit jaar 2 nieuwe auto's gekocht. Leo Aarts (afdeling verkoop) heeft zich het vuur uit de sloffen gelopen om onze wensen - en meer - in te willigen. Ook na werktijd heeft hij meerdere keren zijn diensten aangeboden en uren voor ons overgewerkt. Geen onvertogen woord. De levering van beide wagens is naar volle tevredenheid geschied. Alle hulde voor Leo.

Prima service en duidelijke llomschrijving factuur.

Betrouwbaar bedrijf die service en kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan. Gratis navigatiesysteem update bij een grote beurt is een plus.

Erg positief

Snelle service

Goede efficiënte aandacht voor auto en klant

Prima informatievoorziening rond de onderhoudsbeurt van de auto, alerte berichtgeving rond de afspraak en gereedmelding.

fijn bedrijf

Ze denken echt met je mee

Onze Peugeot 307 van 21 jaar oud moest een grote beurt hebben en APK gekeurd. Ze denken echt met je mee wat welke reparaties wel uitgevoerd moeten worden en welke reparaties nog even uitgesteld kunnen worden en geven een kostenopgave op welke ook correct was. Kortom een fijne ervaring. De werkplaatsreceptionist was eerlijk en open en had oog voor de klant. Chapeau!

Vriendelijk, gastvrij, goede informatie over de uit te voeren werkzaamheden.

Ondanks leaseauto van andere dealer goede afhandeling!

Ondanks leaseauto van andere dealer goede afhandeling van beurt en APK,!

gewoon een zeer goede garage, zoals je als klant verwacht.

bovenstaande hoeft verder geen toelichting.

afspraken nagekomen

onderhoud is keurig volgens afspraak verlopen, tijdens het ophalen van de auto goede uitleg gekregen

Snelle service!

Ik werd meteen geholpen, waarna ik weer op weg kon.

Eerste servicebeurt na aankoop.

Prima gedaan en netjes gepoetst werd klaar op het einde van de dag.

De onderhoudsbeurt was prima.

Je krijgt een duidelijke mail waarin staat wat ze gaan doen en wat ze aanraden om te doen. Verder ook meteen duidelijkheid over de prijs. Erg fijn.

Alles goed geregeld Auto mooi gepoetst afgeleverd top

Prima garage.

Vriendelijk, deskundig en eerlijk

correct en degelijk

degelijk en netjes

Prima maar ik schrok van de prijs. Had graag van te voren ingelicht willen zijn

Niet klantvriendelijk

Nadat mijn auto door de pechhulp naar Valkenswaard gebracht had, moest ik met slecht weer naar huis. Er kon geen huurauto geregeld worden en er was ook geen auto beschikbaar. Maar ik moest naar Veldhoven. Op mijn vraag waar ik een bushalte kon vinden kreeg ik geen antwoord. Hoe moeilijk is het om met een trouwe klant mee te denken en dat even uit te zoeken.

Goed en kundig

Altijd vriendelijk, behulpzaam en kundig.

Vriendelijke service

Prima geholpen voor een simpel beurtje

Geen bijzonderheden. Vriendelijk personeel en prima uitgevoerde beurt.

Perfecte service

Prima en correcte afhandeling van de onderhoudsbeurt

Snelle service

Vriendelijke Medewerkers.