Alles goed geregeld

Professionele garage.

Deskundig snel geholpen

Twee weken voor m’n vakantie een probleem wat snel verholpen zou worden ,na totale check bleek nog veel meer aan de hand dit alles perfect verholpen in twee weken, ik kan veilig op vakantie

Altijd keurig van dienst en prima service

Vriendelijk personeel en duidelijke communicatie en afspraken.

Geweldige service en klantvriendelijk

Uitstekend geholpen

De airco deed het niet meer en maakte een vreemd geluid. Het probleem is uitstekend opgelost, zonder onmiddellijk hoge kosten te maken. Met de kanttekening dat er misschien een lekje in het systeem zit, maar misschien ook niet. Als het mee zit treedt deze klacht de komende tien jaar niet weer op.

Reparatie vrij snel ingepland, duidelijk te woord gestaan

Alhoewel Nefkens niet de werkzaamheden heeft uitgevoerd die nodig waren aan mijn auto, ben ik wel van mening dat men duidelijk is geweest en alle stappen met mij heeft doorgenomen.

Reparatie naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Ondanks enorme drukte toch zo snel mogelijk prima geholpen.

Zoals altijd prima geholpen

Je wordt er nog steeds geholpen zoals we dit graag zien.

correct en duidelijk

Contact is goed

Geen klachten op het onderhoud tot op heden. Vind de kosten wel wat hoog, € 350,- voor een accu bijna met zoveel als alleen de onderhouds beurt.

Op een prettige manier kunnen wachten tijdens de APK van mijn auto

Ben tevreden zo als het gegaan is.

Alles volgens afspraak

Contact en werkzaamheden prima.

Goede communicatie over benodigde werkzaamheden

Vriendelijk personeel Goed werk Goede communicatie

Beurt en APK

Ik had de auto voor een beurt gebracht en tevens APK want deze was nog een week geldig. Tijdens de beurt bleken de banden niet meer het juiste profiel te hebben. Nu kon de APK ook niet doorgaan, dit moet ik nu ergens anders gaan regelen. Jammer, ik weet nog dat voordat we in Belgie woonden ik altijd na een beurt een formulier kreeg waar opstond wat gecontroleerd, wat vervangen en ook de profieldiepte van de banden. Als ik dat na de beurt van 2022 ook had gehad, was een dure beurt met distributieriem waar je niet op rekend, dan wist ik dat de banden voor de keuring vervangen moesten worden en was er geen stress geweest zoals nu om voor 27 juli alles in orde te krijgen. Voor de rest is de beurt prima uitgevoerd, ik kon er op wachten met een kopje koffie.

Correct en behulpzaam ondanks drukte

Op zich tevreden , Had al een diagnose van de wegenwacht ANWB , daar werd aan getwijfeld . Wel jammer daar deze perfekt weergaf wass aan r het ptobleem zat . Kwestie van resetten . Toch tevreden op vakantie !

Vriendelijk ontvangen bij receptie, auto een beurt gehad. Niet lang hoeven te wachten.

professioneel

keurig op tijd, goede service

Prima geholpen

Wij gaan altijd naar Valkenswaard, daar is het kleiner en gemoedelijker. We worden altijd vriendelijk geholpen , alles is goed verlopen.

onderhoud volgens afspraak

Goede service / communicatie

Eigenlijk zoals het hoort, maar zeker niet overal in de praktijk gebracht.

Goede, vriendelijke service!

Zoals altijd correct, snel en vriendelijk geholpen.

Erg tevreden

Zeer tevreden over de verrichte wekzaamheden

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard