Erg tevreden

Zeer tevreden over de verrichte wekzaamheden

Erg klantgericht en prima service Voor mij lastig dat de locatie in Veldhoven weg is waardoor het voor mij onhandiger qua afstand is

uitstekend geholpen

Prima ontvangst met goede tips

Hoewel drukte in het bedrijf kon ik op korte termijn worden geholpen en hadden alle tijd om mijn vragen te beantwoorden.

Prettig.

Alles is goed geregeld en ze nemen tijd voor jou. Alleen het uploaden van de navigatie hebben ze vergeten te doen terwijl het staat vermeld op het rapport als gedaan.

Professioneel

Prima service zonder gedoe.

top

erg tevreden over de service en haal en breng dienst

Prima service en alles volgens afspraak verlopen

Het was makkelijk een onderhoudsafspraak te plannen. Vriendelijk geholpen en alles ging zoals besproken was.

Perfecte garage

Je wordt goed geholpen, mocht er iets zijn met de auto dan krijg je daar een berichtje van en kun je aangeven of het wel of niet gemaakt of vervangen moet gaan worden.

Goede service en vriendelijk correcte/afspraak

Heerlijke koeling weer in mijn auto, na onderhoud van de airco. Bedankt.

Goed geholpen, altijd vriendelijk.

Prettig gevoel om hier je auto achter te laten en te maken, zeer vriendelijk ontvangst, en de koffie is ook lekker!

Afspraken nakomen!

Goede service. Vriendelijk

Service

Service van Henrie Verrijt die mijn auto haalt en brengt omdat wij in dezelfde woonplaats wonen is van grote klasse voor mij.

Geen opmerkingen

top service

Fijn contact Goeie service

Topservice van deskundige medewerkers

Van het maken van de afspraak tot het moment dat het onderhoud klaar is, is helemaal goed verlopen. Tijdens het wachten is er ruimte voor een praatje en is er goede koffie.

Goede ervaring

Al vele jaren klant dus tevreden

Gastvrij!

Zoals altijd alles naar grote tevredenheid!!!

Goede service, correct behandeling.

Eerlijk advies.

Vriendelijke mensen

Ik weet niet of er ruimte is voor beter(niet nodig) maar n 10 ? Top wel duur,

Vriendelijk snel en goed geholpen

Afspraak na drie weken vond ik lang duren, de rest geen klachten

Snelle service

Na dat de Peugeot dealer in Weert is gestopt ben ik gaan kijken voor een dealer van Peugeot en ben ik terecht gekomen in Valkenswaard bij garage Nefkens. Er was een of anders aan mijn auto aan de hand die door de garage is opgespoord en gerepareerd. Dat alles in een dag.

Uitstekende behandeling en resultaat

Behandeling in en bij werkplaats in Valkenswaard uitstekend maar bereikbaarheid vanuit Veldhoven al heel lang dramatisch slecht.

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard