vriendelijk geholpen dus zeer tevreden .

helaas op weg naar huis een klein probleempje gehad daar een dag later voor terug geweest en dit ook weer naar tevredenheid opgelost .

Keurig volgens afspraak uitgevoerd.

De kosten vielen nogal tegen.

Geweldig.

Top service.

Fijne garage en fijne mensen.

Alles keurig volgens afspraak gedaan.

Altijd correct geholpen

Duidelijke uitleg

T.a.v. het verloop van de reparatie ben ik prima op de hoogte gehouden van het verloop ervan en van de eventueel vervolgstappen.

goede service alleen de rekening vond ik toch wel hoog.

ook nu weer prima geholpen, met elektrische fiets een onverwacht mooie fietstocht van 2x25km gemaakt

Tav technische deel: Er klinkt nu een nieuw geluidje, wat ik niet goed kan plaatsen en nog iets als ik naar....stuur (banden??)

Afspraak na gekomen en alles is geregeld

Vriendelijk en goede service

Uitstekend geholpen

Dank

Duidelijke taal.

Afspraak nagekomen, en gebeld over de bevindingen tijdens reparatie voor herstel en vervanging.

te vreden over de service

kundig en goede uitleg , ook dat onderdeel besteld moest worden op chacie nr . en dat het even tijd nodig heeft. daar kan de garage niks aan doen dat reken ik meer peugeot aan.

Op een Kempische, Brabantse, manier werkzaamheden prima uitgevoerd en geholpen.

Goede voorlichting, de tijd voor jou nemen, vlot bericht van "wagen weer klaar". Goede service. Kost wel wat bij een dealer maar dan heb je ook wat.

Klantvriendelijkheid -0-

Een klant die 's ochtends voor het werk even de sleutels wil afgeven wordt de rug toegedraaid door de medewerkers die aan de balie staan te praten. En haar hebben gezien. Ze moet maar wachten tot 8 uur. Dan zijn ze pas open. Als u liever geen klant wilt zien,houd dan uw deuren de hele dag gesloten. Komen hier nooit meer terug.

Prettige ontvangst en prima afhandeling van mijn probleem.

Zoals altijd een vriendelijke ontvangst. Mijn problemen zijn vervolgens uitstekend verholpen. Chapeau!

De opdracht werd correct en zeer zorgvuldig uitgevoerd

Zeer goede ervaring met mijn Peugeot auto's als merk en dealergarage Nefkens Veldhoven en huidige vestiging Valkenswaard.

Goede reparatie

Goede reparatie, mijn remmen zijn weer als nieuw

Alles perfect geregeld.

Prettig ontvangen. Goed geholpen . Fijne ervaring.

Afspraak maken.

Op 1 of 2 juni gebeld om de jaarlijkse beurt af te spreken voor onze P3008. Er werd gezegd dat dat onmogelijk was, juni zat helemaal vol volgens de dame aan de telefoon. Het zat ons toch niet lekker en op zondag 11 juni via de website eens gekeken of er toch niet nog ergens een gaatje was in juni en daar bleek uit dat er op 4 dagen in juni nog gewoon plaats was, dus een beurt "geboekt" voor 22 juni. Deze werd via de mail bevestigd op 12 juni. Echter werden wij op 13 juni door een dame gebeld dat de beurt niet nodig was, hoefde volgens haar pas volgend jaar (vreemd, want onze auto krijgt elk jaar juni een beurt en dat geeft toch net een beter gevoel zo vlak voor de reis naar Frankrijk). Na veel gedoe hebben wij er een vakantiecheck van kunnen maken, want ook dat was volgens haar niet eens nodig. Wij hebben die er toch doorgeduwd. Over de werkplaats zijn wij tevreden, maar over het maken van de afspraak totaal niet. Wat een gedoe. Volgende keer gewoon ouderwets aan de balie een afspraak maken met een vertrouwd gezicht en niet anoniem via telefoon of website met een of andere telefoondame die god weet waar zit.

Slechte ervaring, navigatie werkt nog steeds niet

Langs geweest voor auto omdat navigatie niet werkt. Door werknemer van Nefkens zelf gezegd dat dit gemaakt kan worden (circa half uurtje werk), dus afspraak gemaakt om dit te laten maken. Blijkt het bij de afspraak veel ingewikkelder dan gedacht. Aangegeven als het langer dan een half uurtje duurt, ik graag even bericht had zodat ik in de tussentijd iets kon gaan doen. Dan na 1,5 uur wachten te horen krijgen dat het niet gemaakt kan worden en dan wel uren rekenen voor de monteur. Terwijl ze zelf hebben gezegd dat het gemaakt kan worden en dat dus achteraf blijkt dat dit niet kan.

Zoals gewoonlijk tevreden

Helaas was deze keer mijn auto niet gewassen na onderhoudsbeurt en APK. Ben dat wel gewend.

Super service!

Zeer netjes geholpen nadat mijn eigen dealer gestopt is. Duidelijke uitleg over de werkzaamheden. Hier voel je je nog echt klant!

Geweldige service !

Vriendelijk en deskundig personeel