Snelle oplossing gerichte service

Tijdens de vakantie check bleek dat de multiriem aan vervanging toe was, meteen laten vervangen

Top service!

Top service! Snel klaar! Klantvriendelijk!

klantvriendelijk. Receptie/balie medewerkers prima

mijn ervaring met Nefkens - eerst in Eindhoven - en nu in Valkenswaard is goed.

prima servicebeurt

Jaarlijkse onderhoudsbeurt perfect uitgevoerd , tussendoor een telefoontje over aanvullende werkzaamheden welke noodzakelijk zouden zijn voor het verder goed functioneren. Extra kosten vallen altijd een beetje tegen, maar als het nodig is moet ook dat gebeuren. Netjes op tijd klaar.

Het was alleen jammer dat de auto deze keer niet zoals de vorige keer mooi gewassen was!

Wederom goede service vooral van Henri

Wederom goede service vooral van Henri

heel goed

heel goed

Gewoon

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Echter ik ben als lease rijder best wat merken gewend en wat echt een verbeterpunt kan zijn is de leenfiets. Dit was nogal een oude fiets, niet meer van deze tijd. Ik heb andere ervaringen met meer degelijke en modernere fietsen. Ik begrijp dat jullie ook graag een auto verhuren, maar beide opties moeten interessant zijn. Als je toch op zoek bent naar vijf sterren, verleen dan service door bijv de auto te wassen.

Goede en snelle service

Fijn geholpen

Prettig bedrijf

geweldig

heel vriendelijk ontvangen,en alles goed uitgelegt

top

keurig netjes geregeld. Alles top in orde

Werkzaamheden ok

Sinds 2016 klant. Met een afstand van 72 km vanaf mijn woonplaats een huurauto a €40,00 aanbieden. Voor 2x 13 km geld in rekening te brengen voor het niet aftanken. Volgende keer ga ik in mijn regio krijg ik een leenauto. Geen service meer in Valkenswaard. Henry is the Best

Alles in orde, naar tevredenheid

Klantvriendelijk

Wordt altijd keurig geholpen . Zelfs als je onverwachts met een probleem zit lossen ze het altijd zsm voor je op. Dank hiervoor

Zeer tevreden!!

Ik heb vorige week mijn nieuwe peugeot 508 opgehaald, alles was zeer goed geregeld. Met name Leo Aarts komt zijn afspraken heel goed na! Iemand waar je op kunt bouwen, en daar hou ik van. De service en klantvriendelijkheid ligt erg hoog bij Nefkens. Ik ben zeer tevreden over hoe alles gelopen is en ben superblij met mijn nieuwe 508. Leo nogmaals bedankt voor alle goede zorg en klantvriendelijkheid!

Jullie zijn zeer klantvriendelijk en professioneel

Voor de eerste keer bij jullie gekomen. Beurt plus APK. Prima gedaan, heldere communicatie.

Uitstekende service!

Bij Nefkens in Valkenswaard snappen ze wat service betekend. Top!

Zoals we gewend zijn een heel goede service bij Nefkens Valkenswaard

Alles perfect volgens afspraak

Heb vertrouwen in deze garage al sinds 2002.

Goede service !

Keurig, netjes en correct geholpen!

Professioneel en klantvriendelijk zoals altijd

Al vele jaren zijn mijn auto’s in onderhoud bij Nefkens Valkenswaard. Altijd een goede service, goed advies en een prettige samenwerking, zowel bij de werkplaats als bij sales.

Ik heb veel vertrouwen in juliie zaak. Ga zo door ! Jullie denken mee en ik kan alleen maar positief reageren. Gr annet

Hele goede service

Vriendelijk personeel

Geweldig bedrijf

Goede kwaliteit, service, vriendelijk wat wil je nog meer.

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard