Na miscommunicatie super geholpen

Ik had een afspraak gemaakt, maar die was niet goed door gezet. Vriendelijke medewerker heeft zijn best gedaan en alles is toch door gegaan. Top service .

Accuraat en klantvriendelijk

Zeer vertrouwd

Netjes ontvangen gastvrij

Goed ontvangen Afspraken zijn nagekomen Ff aan het vechten met de link om goedkeuring te kunnen geven Reden bij mij niet bekent na meerdere pogingen is het gelukt

Wordt er goed en vriendelijk behandeld

Altijd goede service

Het werkplaatspersoneel is altijd vriendelijk en geeft een heel goede service.

dubbel

In eerste instantie werd gesuggereerd dat het zo druk was dat het nog wel weken kon duren voordat er naar de auto gekeken kon worden. Ik kwam zelf met de suggestie dat ik de auto zou brengen en achterlaten zodat er misschien toch iets aan gedaan kon worden. toen ik de eerste dag daarover belde kreeg ik een andere persoon aan de telefoon die mij geruststelde.. natuurlijk werd er wel naar de auto gekeken en de auto werd inderdaad de eerste dag al gemaakt! Dus beetje dubbel gevoel bij dit verloop ; maar achteraf natuurlijk dik tevreden!

Diagnose gesteld en direct geholpen

Diagnose gesteld en direct geholpen

Prettige ervaring. Vriendelijk personeel en vlotte behandeling.

Al mijn vragen zijn beantwoord zijn en alles is volgens afspraak gegaan.

Ik ben vantevoren op de hoogte gesteld over de kosten. Ze hebben advies gegeven over onderdelen van de auto die aan vervanging toe waren. Mijn auto was op de afgesproken tijd klaar.

heel goed

prettig en op tijd

Heel goed!

Mijn ervaring is gewoon goed

Geweldige service

Goed en duidelijk geholpen

Uitstekend geholpen

Enige minpunt is de wachttijd voor je aan de beurt bent. Ik vind een maand wel erg lang om even uit te lezen wat de auto mankeert en de eventuele reparatie., een vervanging van een accu die niet voorradig was.

Ouderwets vertrouwd

Reguliere onderhoudsbeurt ouderwets vertrouwd uitgevoerd, waarbij vooraf de aanvullende aandachtspunten gecommuniceerd zijn, inclusief daarbij behorende prijsopgave.

De periodieke onderhoudsbeurt werd correct uitgevoerd.

Na een inventarisatie van de auto werd de geconstateerde staat besproken. De adviezen werden vakkundig toegelicht. De eventuele opties werden besproken, ‘s-middags kon ik met 4 nieuwe banden, een onderhoudsbeurt en een wasbeurt de auto in een bijna nieuwstaat weer ophalen.

super !!!

de spijker in mijn band werd zonder afspraak te maken verwijderd en ik kon meteen weer rijden

Prima service.

Prima ontvangen, snelle service en auto prima afgeleverd

Ben super goed en vriendelijk geholpen door de personeel en ben heel blij dat ik weer veilig in mijn auto kan rijden met mijn kinderen

Goede service!

altijd vriendelijk en goed advies.

Uitstekende garage, deskundig envriendelijk personeel.

Uitstekende garage, deskundig en vriendelijk personeel.

Prima geholpen

Vriendelijk personeel

Klantvriendelijk, goede bereikbaarheid en service.

Prettig

Van Linschotenstraat 1