Prima,

Uitstekende service De rekening was wel hoog

Duidelijke communicatie. Geen verrassingen

Tevreden met de afhandeling.

Ik kom al 14 jaar van Kerkrade naar Veldhoven

Altijd een goede service en een altijd een vriendelijk begroeting. Mvg GVERPOORT.

Goed klantgericht. Vriendelijk. Men wil ook gerust iets extra's doen voor klant. alleen jammer dat vestiging in veldhoven gesloten is. Moet er nu er voor gaan.

Goed!

Duidelijke communicatie over de werkplaats afspraak. Ik ben goed geholpen.

aangename sfeer, klantgericht, goede en vakkundige service en informatie verstrekking

Zeer tevreden. steekt op alle gebieden uit boven vele andere dealers.

Zeer tevreden over aankoop e2008

goed advies tips ontvangen over elektrische rijden, auto keurig afgeleverd rijdt fantastisch aanrader.

Navigatie updaten duurde een uur, had dit graag vantevoren geweten, aangezien ik bleef wachten, verd

Wat langer moeten wachten. Vriendelijk personeel en lekkere koffie.

Geweldige service

Zeer persoonlijke benadering en professionele aanpak. Prettige sfeer en auto weer netjes zuiver terug gekregen.

Vriendelijk, snel en deskundig!

De wachtruimte met leestafel is ook erg fijn!

Prima geholpen

Prima geholpen.

Top kwaliteit geleverd

Ik werd gedurende het gehele proces op de hoogte gehouden van de onderhoudsbeurt. De bijzondere werkzaamheden werden vooraf met mij besproken en na mijn toestemming uitgevoerd. De auto rijdt als een zonnetje, waarvoor dank.

Goed, snel, vriendelijk en schoon

Zoals ook al mijn vorige ervaringen met Nefkes Valkenswaard was ook de bandenwissel weer helemaal prima: een afspraak inplannen gaat erg makkelijk, de medewerkers zijn vriendelijk, de koffie goed, en aan elk detail wordt gedacht.

Geweldige service

Mijn Peugeot 2008 heb ik naar Nefkens gebracht. Dit omdat de filter was verstopt. Het bleek een probleem te zijn van mijn 2008, landelijk gezien. Als ik kijk hoe Nefkens voor mij het probleem heeft opgelost kan ik niet anders als zeer tevreden zijn. Ik werd keurig geholpen door Dave, een van de medewerkers. Chapeuau voor Nefkens.

Vriendelijk en efficient

Super service

Geweldige service

Prima ophaalservice. Zelfs de matten nog even gezogen ( wij wonen aan een zandpad)

Goed, jammer van de prijsopgave.

De service was goed en de leenfiets beviel prima. Jammer dat de rekening zo veel afweek van de prijsopgave ( resp. 420 en 660 euro). In de prijsopgave zat wel de standaardprijs van de beurt, maar niet die van de eveneens standaard onderdelen die bij de beurt vervangen moesten worden. Slordig en vervelend!

Klaar terwijl u wacht

Na een melding op mijn dashbord kon ik direct langs komen bij de werkplaats en binnen een kwartier kon ik weer veilig op weg

Zorgvuldig

Veel aandacht

Vriendelijke mensen.

Houden zich goed aan de afspraken.

Vriendelijk personeel met klantgerichte mentaliteit!

prima.

goede informatie aandachtig contact