Alles perfect

Niks aan te merken

Tevreden en netheid .

de mensenzijn vriendelijk ,aardig ,en ik zelf ben er tevreden over . De auto is netjes afgeleverd .Top !

Alles wordt afgeschoven en matige technische kennis

Onze Peugeot 2008 wilde in februari niet meer opladen via een 3 fasen lader. Meerdere geprobeerd maar ggen succes. Bellen en ik kom gelijk langs komen voor een snelle diagnose: deze bleek te bestaan uit het aansluiten aan weer een andere lader. Ja dat werkte ook niet.... Vervolgens 4 maanden wachten op vervanging van de onboard 3 fasen laden: een erg lange periode met extra kosten en met geen snellader in de buurt en zuur omdat de 3 fasen lader gewoon in de garage hangt. Ook loopt er water in de kofferbak als het geregend heeft en je doet de achterklep open. Meer dan een opmerking: Alles zit goed gemomteerd kan er niet af. Onduidelijk of het vaker voor komt (constructie probleem) of wij toch de enige zijn (dan zal er toch iets niet goed zitten). Gelijk maar een kleine onderhoudsbuert laten uitvoeren: 179 Euro zonder dat er wordt vermeld wat er is gedaan. Navraag blijk dat er wat controlles zijn gedaan en indien noodzakelijk een software update (niet duidelijk of en welke sw dan geupdate is). Hoezo onderhoud van een electrische auto goedkoper? In de Peugeot app staat dat het onderhoud nog moet worden uitgevoerd en op het kaartje staat dat het volgende ondehoud over 25000 km of 1 jaar moet worden uitgevoerd terwijl in de app 2 jaar staat.....

De afspraak, werk aan de auto en teruggeven : goed

Het maken van de afspraak, De VIP verlenging en klaarmelding, heel tevreden

Gewoon TOP !

Super snel geregeld en goed uitgevoerd. Hartelijk Dank.

Bandenspanning controleren

Ik ben vakkundig en snel geholpen .

Bizar dat er 3 banden afgekeurd werden.

Blijf het bizar vinden dat 3 banden worden afgekeurd na 14.000km, 6 jaar oud en auto staat niet in de zon. Bij vorige peugeot , die op dezelfde plek stond kon ik er wel 50.000km mee doen.

Alles is netjes in overleg geregeld

Vriendelijk.

Altijd een vriendelijk ontvangst. Alles was prima geregeld.

Het was zoals gewoon weer prima!

De beurt van onze auto is prima volgens afspraak gedaan. Goede communicatie, duidelijke informatie en een prettige aflevering. Super! Met dank.

Slordig dat het IT systeem niet in orde is en verkeerde afspraak

Bij de eerste opgave werd vermeld dat drie banden versleten waren. Dit verbaasde mij omdat ik vorig jaar vier banden heb gewisseld. Bleek achteraf een systeem fout te zijn geweest. Daarnaast klopte de afspraak niet. In het systeem had een afspraak gemaakt om te wachten op de uitvoering van het onderhoud. Echter de distributieriem moest worden vervangen wat veel te veel tijd in beslag zou nemen. Wel heeft de receptie hierover in de ochtend gebeld maar mij niet kunnen bereiken bij de eerste keer. Wat mij betreft een minder goede klantervaring, ruimte voor verbetering.

Prima service en klantvriendelijk personeel

Zoals gewoonlijk weer goed verlopen. Wel jammer dat de auto niet meer wordt gewassen.

uitstekende service

uitstekend geholpen, duidelijke en goede communicatie, waardoor er geen verrassingen waren.

Uitstekend!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer Goed

Net geen 10, want in tegenstelling tot de vorige jaren is mijn auto dit keer niet gewassen en gestofzuigd. Maar ik snap het ook goed als daar geen tijd/mankracht voor was hoor.

fantastisch !!!

Zoals gewoonlijk, weer netjes en vriendelijk geholpen.

Klantvriendelijk.

Fijne ontvangst. Auto prima verzorgd.

Vriendelijke, snelle en deskundige service. Zeer tevreden

Vervangende auto stond klaar en was prima.

Lek opgespoord

Goed geholpen, jammer dat display weer is uitgevallen

gewelidig

was weer goed geregeld

Goede service en klantvriendelijk

Zeer vriendelijke medewerkers en vakmensen

Goeie communicatie, auto gemaakt en gewassen! Fantastisch! Service top! Vriendelijke mensen

Alles is weer naar tevredenheid verlopen

Goed, komen afspraken na, overleggen

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard