Always good but not this time

Generally I am happy with the service, but the last time I had to wait for too long because the mechanic made a mistake and had to redo the work. Already expressed my feedback in person. The score reflects general feeling including the service the last time.

Snel en deskundig

Top service, zoals altijd.

Alles volgens afspraak.

prima service, conform afspraak.

goed en snel.

Het is altijd goed geregeld

Afspraak gemaakt voor winterbanden wisselen met zomerbanden en vloeistoffen bijvullen ik bleef er op wachten met een kop koffie en krantje lezen en even door de showroom gelopen een praatje gemaakt met een verkoper. Toen de auto klaar was met de receptionist naar buiten gegaan waar ik de sleutels terug kreeg. Bij thuiskomst kreeg ik nog een e-mail over de staat van de winter en zomerbanden en dat de auto binnenkort een onderhoudsbeurt nodig had prima toch dat noemen ze service.

Altijd helder en duidelijk.

Vriendelijk personeel, keurig te woord gestaan en auto netjes afgeleverd.

Ps Gelieve mijn naam in jullie systeem aanpassen dit is Ummels i.p.v. Unnels. Zal wel foutief verstaan zijn door de telefoon, kan gebeuren.

Snelle en goede afhandeling

De bandenwissel was snel uitgevoerd. De afhandeling aan de balie was weer perfect.

Zoals ik gewend ben, uitstekend!

Altijd vriendelijk en persoonlijke benadering.

vriendelijk gastvrij en behulpzaam

erg prettig en behulpzaam, met name Henrie, goede uitleg en duidelijk wat moet gebeuren en gedaan is!! voor mij een min puntje, vorig jaar was mijn auto netjes gewassen, had je een mannetje voor zei dat knulletje toen, nu was er helaas niets aan gebeurd!! jammer!!!

OK

OK

We zijn goed en snel geïnformeerd, met een diagnoserapport. Gemakkelijke en overzichtelijke e-mail. Gewassen konden we de auto weer ophalen. Prima service.

Je krijgt daar altijd een correcte behandeling

Behoeft geen verder commentaar

Bravo

Zeer klantgericht, aardig.

Ik heb zelf geen kennis van een auto onderhoud, maar vertrouw op de kennis van het Nefkens Valkenswaard team. Nette garage, auto wordt met zorg behandeld en zeer netjes achter gelaten. Vervangend vervoer is top en de gratis update van de navigatie geweldig!! Kortom super!

Snel, efficient, vriendelijk

Vriendelijk, snel en kundig geholpen.

Vakbekwaam, attent en vriendelijk

Goed geholpen, attente en bekwame medewerkers

Werdt goed en vriendelijke geholpen

Werken volgens afspraak snel en goed !

Zie boven

Prettig, snel, vlot en netjes geholpen

Geen grote zaken deze keer, een APK met onderhoudsbeurt. Prettig ontvangen, alles lag keurig klaar. Sleutel inleveren en nette leenfiets mee. Bij thuiskomst was er al een mailtje met de te verwachten werkzaamheden. Prima online te beantwoorden en om 3u alles al klaar en kon de auto al weer opgehaald worden.

Van afspraak tot onderhoud super tevreden, je word goed op de hoogte gehouden.

uitstekens

mijn eerste kennismaking met Nefkens Valkenswaard, vh Nefkens Eindhoven, beter hoeft het niet.

Niet goedkoop maar wel goed !

Degelijke en nette onderhoudsbeurt maar wel duur. Ook erg jammer dat het woord leenauto niet meer bestaat en nu een dure huurauto is. Prima werkwijze om vooraf inzicht en medezeggenschap te hebben in de werkzaamheden en de kosten derhalve vooraf bekend zijn.

Klantvriendelijk en goede service

Goede en snelle service. Ze zijn erg klantvriendelijk.

Netjes en snel geholpen

Netjes en snel geholpen