Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen

Probleem is niet opgelost

Probleem zou opgelost zijn door motor firmware update te geven, echter volgende dag direct dezelfde storing weer in dashboard. Melding komt continue terug.

Altijd topservice

Zowel aan de balie als bij het ophalen van de auto, altijd klantvriendelijk! Vaak is je auto nog gezogen van binnen ook, ik ben en blijf klant TOP!

Vriendelijk, kundig en meedenkend

Allereerst werd mijn Peugeot 108 netjes opgehaald door een vriendelijke medewerker van Nefkens Valkenswaard. Ik heb door omstandigheden een tijdlang bijna niet gereden. Tijdens de onderhoudsbeurt belde iemand van Nefkens mij en dacht, heel klantgericht, met mij mee hoe ik op een veilige, prettige manier weer meer aan het verkeer kan gaan deelnemen. Ook werden wat onderdelen van de onderhoudsbeurt nader uitgelegd. Al met al werd er hiervoor flink wat tijd uitgetrokken. Keurig vond ik dat. Ten slotte is de auto weer even netjes bij mij thuis afgeleverd,. Het enige: vorig jaar had de auto ook nog eens een prachtige wasbeurt gehad. Dat ontbrak nu. Of vergis ik me? Hoe dan ook een heel prettige ervaring met Nefkens Valkenswaard. Voor mijzelf én mijn auto.

Prima geholpen

Keurig verzorgd.

Afspraak maken, auto inleveren en 1 dag later weer ruilen. Alles in 1 dag uitgevoerd.

Afhandeling vrij goed

De persoon aan de receptie vond ik niet zo aardig. Er ging een mekanieker mee naar de auto om een probleem te bekijken en mijn mobiel bleef achter bij de receptie. De man in kwestie zei tegen mij: Je krijgt je mobiel pas terug mee als je je rekening voldoet. Ik vindt dat een zware belediging!! Alsof ik "ooit" mijn rekening niet betaald heb. Heb er ondertussen al vier auto's aangekocht, en dan zo tegen een klant doen, is echt not done . Dan nog dit. Ik heb een probleem gemeld en er is tot nu geen antwoord op gegeven. Ik wacht af en over een maand zal ik me terug melden of ze ondertussen een oplossing hebben gevonden.

geweldig service gericht.

Persoonlijk contact waardeer ik zeer. Goede uitleg in overleg wat er gedaan moet worden aan de auto. Uitstkend

Correct geholpen

Jammer dat ik in de steekproef viel voor controle apk. Extra wachttijd.

Goede service en auto mee gewassen

zeer goede service

zeer goede service en ophaal dienst. ook de auto zuiver maken was een mooie extra. vriendelijke en snelle service

Prima geregeld

Ok

Klantvriendelijk, vakkundig en klantgericht.

Ben al heel wat jaren klant bij Nefkens Valkenswaard en ben zeer tevreden over de kwaliteit en vakkundigheid van deze organisatie.

Prima geregeld!

Net zoals de voorgaande keren hebben de heren zich prima ingezet, moest nog iets extra's gebeuren en zonder enig probleem is hier naar gekeken en uiteraard opgelost, kom hier graag!

Prima service!

Zoals altijd, prima service van Nefkens Valkenswaard!!

Prima, alles netjes geregeld

Zoals altijd alles top.

Prima service en goede uitleg

Van eenvoudige aanmelding online tot duidelijke omschrijving van reparatie en kosten . Een probleemloze reparatie service.

Nieuwe sleutel leveren en inleren sleutels

Opdracht correct ingekomen in de meest ruime zin

Ok

Goed en volledig.

Goede service en duidelijkheid over de te repareren onderdelen

Prima Service, Vriendelijk en correct personeel

Prima Service, Vriendelijk en correct personeel

Uitstekende service! Werkzaamheden dik in orde!

1ste keer hier. Goeie service, alles perfect uitgevoerd, erg klantvriendelijk!

Zeer slecht

Wij zijn altijd zeer tevreden geweest over Nefkens, maar de laatste 2 keer is een drama. Ruim 1 week wachten voor er überhaupt gekeken kan worden. De verwarming deed het niet meer. Je kunt dan veiligheidshalve ook niet rijden want het vroor. Ik vind dat zeer zeer jammer. Dit gebeurt ons nu voor de 2de keer op rij. De vorige keer heeft een concurrent het opgelost daar wij op vakantie gingen met de auto die de week ervoor een grote beurt had gehad bij nefkens en telkens in storing viel. Ook toen konden we pas na 7 dagen terecht. Tja toen waren we op vakantie

heel goed

- first: The appointment was for many works: 1/ APK, 2/ change of its over the "rem block" Then they had discovered another "urgent problem" so this was communicated and done. They had also given an information for one of the filter, indicating also when to be changed (before xxx km). so again very useful information and allowing to be planed by myself. 3/ with the VIP car I had an auto as replacement which was very usefl for me. So everything very fine. A fantastic garage (now client since 2005..)

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard