Komen hun afspraken na

Op de afgesproken tijd, is mijn auto gerepareerd terwijl ik er op kon wachten.

goede service

goede en nette service

Prima geholpen!

Zomaar eens binnengelopen voor een occasion. Vriendelijk te woord gestaan door Leo en direct een eerlijke prijs gekregen voor de inruilauto. Daarom meteen knoop doorgehakt. Bij afleveren was er alle tijd, duidelijke uitleg, lag een leuke attentie klaar en de auto stond er netjes bij. Afspraken prima nagekomen. Het is mijn eerste ervaring met deze garage maar ik ben positief verrast.

Betrouwbaar en goede kwaliteit

Mijn ervaring met Nefkens is altijd goed. Betrouwbaar en een zeer goede communicatie met medewerkers

tevreden

het probleem is goed aangepakt en afgewerkt.

Alles goed en makkelijk geregeld

Beurt met apk makkelijk online een afspraak gemaakt voor mijn peugeot expert sport editie. Na de eerste controle handig via de mail aan kunnen vinken wat ik allemaal wilde laten doen. En aan het einde van de dag was ie ook nog mooi gepoetst toen ik hem op kwam halen. Een kleinigheidje mischien maar toch een top service om even de auto wat te reinigen.

Fijn contact in de showroom, lekker kopje koffie én de krant. Eerder dan verwacht werd ik al geroepen, auto voorzien van winterbanden. Nog even een prijsopgave van een spiegelkap (die boom stond dichterbij dan anders, haha). Netjes afgerond, dik tevreden

Persoonlijk en vakkundig

Zie boven

goede garage/degelijk volk

Vriendelijk, vakkundig en correct

Vriendelijk, vakkundig en correct

zoals altijd goed en vriendelijk personeel

Helemaal goed

Goede service en zeer vriendelijk en professioneel personeel

Gastvrij, voorkomend en zeer helpend.

Prettige service.

Prettige service.

Prima Service

Achteraf wel duur, maar goed uitgelegd waarom.

Top, niks op aan te merken!

Ik ben goed geholpen en ik kan terecht met de vragen die ik nog had!

snel en vakkundig geholpen

na melding van banden pech werd ik snel geholpen aan een reservewiel en kon de andere dag mijn velg met een nieuwe band weer laten monteren en ik daar op wachten

Het was prima voor elkaar

Informatie en accuratesse was ruim voldoende.

ben heel tevreden

blijf deze service zo leveren dan is het goed

Precies volgens afspraak

Alles klopte,ze kwamen hun toezegging netjes na. Fiets stond opgeladen klaar. Duidelijk overzicht van de kosten. Dus heel tevreden en kom zeker nog terug

goed en vriendelijk te woord gestaan

afsptaken naar gekomen goede terug koppeling naar diagnose

Mijn ervaring is goed!

Vriendelijk ontvangen en onze Boxer is weer helemaal tip top!!

Inderdaad uitstekend.

Na een uur waren de zomerbanden verwisseld.

Heel tevreden en goed overleg.

Ondanks dat we wat verder weg moesten voor de servicebeurt en apk keuring zijn we netjes ingelicht over de kosten en was de auto snel weer klaar om op te halen.

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard