Toch service ondanks feestdagen!

Acuut probleem met auto ivm Adblue pomp toch nog kunnen verhelpen ondanks de dagen tussen kerst en nieuwjaar.

snelle reactie

mijn auto hat te weinig olie, na telefonisch contact, hebben ze olie gebracht, en daarna was alles weer goed, hiervoor hartelijk dank

Gewoon een goede garage!

Altijd een vriendelijke ontvangst. Goede uitleg over hetgeen gaat gebeuren en na afloop wordt nogmaals met je doorgenomen wat er is gedaan. Prima!!

Na telefonische melding, werd er een afspraak gemaakt in de werkplaats dezelfde dag. Noodoplossing werd toegepast. Later in de middag was t bestelde onderdeel aanwezig en werden we verder geholpen, cq afgehandeld.

Zeer fijne service

secure werk en duidelijke informatie.

Super vriendelijk.

Jammer dat ik nog een keer terug moet ruitenwisser niet goed terug geplaatst hij tikt nu steeds.

netjes en goed geholpen

altijd weer netjes geholpen,

Uitstekend zoals altijd

Zoals altijd weer perfect geholpen.

Werkzaamheden correct uitgevoerd en informatie vooraf over extra kosten

Uitstekende garantie

Volgens afspraak navigatie update uitgevoerd tot laatste beschikbare kaart versie. Tevens werd onderzocht naar het probleem dat bij volle tankbeurten de motor onregelmatig begon te draaien. Oorzaak ontluchting van de brandstoftank. Deze wordt bij de volgende werkplaats afspraak vervangen. Het geeft ons een goed gevoel dat we een auto met garantie hebben gekocht. En ook dat er bij NEFKENS alles aan gedaan wordt om de klant goed op weg te helpen.

Service prima

Alles volgens afspraak prima uitgevoerd.

Altijd snelle en uitstekende service.

prima, servicegericht!

Ben heel tevreden met deze Peugeot garage.

Contact als zeer prettig ervaren, echt klantvriendelijk!

Zeer goede en vriendelijke communicatie

Altijd vriendelijk behulpzaam en kundig.

Een plezier om de heren a/d balie te zien/spreken.

Vriendelijk, duidelijk en vakkundig

APK en inspectie-buurt. Duidelijke afspraken, correct e prima communicatie.

Controleren voor afleveren

Auto weggebracht voor een grote beurt. Na controle blijkt dat de achter ruitenwisser vervangen moet worden dus daar geef ik akkoord voor. Na 2 dagen heb ik de ruitenwissers nodig ivm regen. Nu blijft mijn achter ruitenwisser rechtop staan. Dus wat is dit dan, dus terug naar de garage. Hier blijkt dat er een te lange ruitenwisser is gemonteerd. Helaas is deze niet op voorraad en kan ik de volgende dag weer een keer terug. Dus graag voor afleveren controleren dan hoef ik niet 2x extra te komen mijn tijd is ook kostbaar. Het aanbevelen staat weliswaar op Ja maar dat is ook omdat deze garage redelijk in de buurt is.

Prima service, open en transparant.

Prima service en vriendelijke mensen

Correct en netjes geholpen

vriendelijk, goed overleg met klant en snelle service

gewoon prima geholpen!!

Snel en vakkundig

Vriendelijke mensen aan de balie, en lekkere koffie in de koffie en thee hoek. De banden wissel was snel uitgevoerd en er was zelfs nog tijd over om de matten te reinigen met de stofzuiger. Al met al heel erg tevreden over de goede service.

Zeer goede persoonlijke service

Ben al enkele jaren zeer gelukkig met de goede en persoonlijke service

Alleen voor APK keuring geweest. Netjes en snel gedaan

Weinig aan toe te voegen

Snel en gezellig!

Na een hartelijk telefonisch contact was het mogelijk om later op de dag de Nefkens- feestzaal te mogen betreden. Nadat ik de sleutels van mijn arrenslee had overhandigd aan de monteurkerstman werd ik door de receptiepiet begeleid naar de coffeecorner alwaar enkele flessen DomPerignon al klaar stonden. De receptiepiet heeft mij tijdens de werkzaamheden aan mijn sneeuwmobiel gezellig onderhouden met een hapje en een drankje! Toen mijn sneeuwmobiel was voorzien van twee verse rendieren hielp de receptiekerstman mij naar mijn sneeuwmobiel. We moesten elkaar enigszins ondersteunen na het ledigen van enkele flessen champagne........ Na een enkele serieuze waarschuwing toch echt voorzichtig de sneeuwvlakte op te gaan ging ik met een warm gevoel weer terug naar mijn iglo. Top!

Ik had een band kapot gereden en ze hebben het super vlug gemaakt!! Groetjes Gerrie Vereggen

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard