vriendelijk te woord gestaan

duidelijk uitgelegd wat er gemaakt is

Afgelopen vrijdag de nieuwe Peugeot 208 voor onze dochter afgehaald bij Leo Aarts via Lease'm. Zeer vriendelijk te woord gestaan door de heer Aarts gedurende de gehele procedure van offerte tot afleveren. Ondanks het feit dat het een leaseauto betreft nam de heer Aarts zich de tijd om alles netjes af te wikkelen en de auto uit te leggen met zelfs een mooie welkomsboodschap naast de auto. Een dikke 10. Wij zullen bij een volgende auto in de vriendenkring of familie de heer Aarts en lease'm graag aanbevelen.

Goede service en vriendelijke

uitstekende garage

Ik had een afspraak voor de jaarlijkse bandenwissel toen ik de auto weer op ging halen hadden ze geen prettig nieuws voor mij ze hadden een bijgeluid gehoord toen ze ermee reden er bleek de price as lager defect was en dat het een toch een kostbaar reparatie ging worden de versnellingsbak moest gedemonteerd worden, konden ze gelijk de koppeling vervangen i.v.m. de kilometerstand, na een dagje nadenken heb ik besloten samen met de receptionist de reparatie toch uit te laten voeren.

Duidelijke communicatie vòòr en na de onderhoudsbeurt. Ben helemaal tevreden, auto ziet er weer uit als nieuw.

Duidelijke communicatie over de onderhoudsbeurt zowel vooraf als achteraf. Auto ziet er weer uit als nieuw. Ben helemaal tevreden.

Heb alleen maar lof. Word altijd uiterst vriendelijk behandeld en bij een akkefietje kun je gewoon even langskomen en wordt ernaar gekeken

Een goede garage

Wordt goed naar de klant geluisterd en gecommuniceerd.

Uitstekende garaage

Ze luisteren goed naar de klant en blijven goed communiceren.

Cijfer 10

Vlotte afhandeling van zaken

uitstekend en vriendelijke personeel

Het werk wordt goed en netjes uitgevoerd en ik word als klant altijd op de hoogte gehouden van wat de eventuele kosten worden.

Goed en vriendelijk

Zeer kundig er word geluisterd wat ik vertel wat er met de auto mis is en wat er gedaan kan worden en dan is het en mij of dat gedaan wordt, en altijd goed contact over en weer. en ze hebben goede koffie/

Goed en vriendelijk

snel en professioneel

snel en professioneel

Goede en snelle Service

Kosteloos een leenfiet aangeboden. S ochtends breng je de auto binnen en krijg je snel een indicatie van wat er moet gebeuren. Hier kun je digitaal akkoord opgeven en voor 17.00 uur (meestal voor 16 uur) krijg je een belletje dat je auto weer Mag ophalen. En dan hebben ze ook nog de tijd genomen om je matten schoon te maken.

Goede en snelle Service

snel

goede koffie snelle afwerking

snel

goede koffie snelle afwerking

prima service

vlot geregeld

ik ben netjes en vlot geholpen. de koffie stond klaar.

alles zoals afgesproken

Van Linschotenstraat 1