Technisch prima, communicatie kan beter
Ivm de hoge kosten voor de totale beurt en voor APK benodigde reparaties had ik ervoor gekozen om de accu niet te vervangen. Ik werd toen gebeld met de optie om niet originele Citroen onderdelen (accu) en een mistlamp uit een sloopauto te laten monteren om zodoende de kosten te drukken. Op zich een prima oplossing maar waarom kon dit niet meteen worden aangeboden?
Daarna heb ik me zoals afgesproken op 18/7 opnieuw gemeld voor het vervangen van de mistlamp en de APK keuring/afmelding. Bij het maken van de afspraak werd me gemeld dat ik kon wachten omdat het maar 30 minuten zou duren. Toen ik me op 18/7 bij de balie meldde kreeg ik te horen dat het langer zou kunnen duren als er een steekproef zou komen. Na 2 uur meldde ik me weer bij de balie om te horen wat de voortgang was. De baliemedewerker was verbaasd dat ik niet was geïnformeerd dat er inderdaad een steekproef werd uitgevoerd. Uiteindelijk was ik na 2,5 uur weer op weg naar huis.
Samengevat: tevreden over de technische ingrepen, niet blij met de communicatie over onderdelen/kosten en tijdsduur (lange wachttijd) van de 2e afspraak voor definitieve APK.
Mvg J. de la Brassinne