Goed, komen afspraken na, overleggen

Vriendelijk, volgens afspraak, vakkundig

Zoals altijd goede service

Van het moment van brengen tot het halen van de auto is alles geregeld. Snel informatie over het nodige onderhoud en een duidelijk overzicht van de kosten.

prima service weer, een opmerking, zie hieronder

Ik heb in november 2023 een zgn VIP Nefkens arrangement afgesloten, o.a. voor pechhulp. Bij de alarmcentrale gaven ze (op zondag 5 mei) aan dat deze was verlopen, precies op de dag dat ik belde; dit tot twee keer toe. Ze gaven aan dat ik op eigen risico wel hulp kon krijgen. Ik heb dat toen maar geweigerd en met veel moeite voor de maandag (erop) alternatief vervoer geregeld.. De dinsdag daarop checkte Nefkens in Valkenswaard bij de alarmcentrale en daar kreeg ik te horen dat mijn VIP Nefkens toch/gewoon geldig was (tot begin november). Raar verhaal dit: ik heb mijn rekening van bijna 100 euro betaald voor een VIP Nefkens, maar toen ik hulp nodig had, was er een probleem. Volgens mij zou ik dit bedrag (of een gedeelte daarvan) terug moeten krijgen. Zo niet, dan ga ik volgend jaar wel weer naar m'n eigen verzekeringsmaatschappij hiervoor. graag jullie reactie. Arie Heesterbeek 0623642763.

goede service

Perfecte service, vriendelijke medewerkers

Perfecte service, vriendelijke medewerkers

Goede afspraken, duidelijk gecommuniceerd.

zoals altijd top

!!!

aan de receptie vind ik het goed geregeld. maar in de werkplaats vind ik dat onder de maat

Positief is dat de receptie goed uitlegt wat de situatie is van de auto. Negatief, de werkplaats heeft niet het niveau als van de andere jaren. bv autobanden zijn beschadigd en moeten vervangen worden. Ik heb dezelfde dag andere garages naar laten kijken maar die zijn niet zo negatief. Op Hemelvaartsdag zijn we gaan rijden en het dashboardscherm gaf na +/-15 minuten aan dat ik de bandenspanning moest controleren, Dit hoort toch bij de grote onderhoudsbeurt! Conclusie de rechter achterbandspanning was niet goed. Het updaten van de navigatiesoftware duurde wel heel erg lang, andere jaren was dat veel korter. Op hemelvaartsdag ging de navigatie op tilt en kon ik de map niet aflezen. bij het lang uitstaan van de auto en het daarna opnieuw starten deed de navigatie opnieuw opladen, daarna was de map wel afleesbaar, Dus even de tijd geven misschien? Ook werd de auto niet gewassen, voorheen werd dat altijd in de onderhoudsbeurt gedaan. maw ik ben niet tevreden

Prima service zoals altijd

Servicebeurt prima uitgevoerd. Vriendelijke en behulpzaam personeel.

Goede service.

terugbrengen naar huis na auto bij garage te hebben afgeleverd; en weer thuis ophalen na werkplaatsbezoek voor banden wissel, enkele werkzaamheden en APK keuring

Doen wat is beloofd

Ik kan volledig vertrouwen op de deskundigheid van dit team. Geef mijn auto met een gerust hart in hun handen. En blijf dit doen

gewoon goed

goed werk geheel volgens afspraak

Prima werk op de afgesproken tijd

Altijd goed geholpen!

Klantvriendelijk en goede service

Klantvriendelijk en goede service

Alleen het meerwerk is per mail aangegeven terwijl je beter even kan bellen had ik ook gevraagd ik ben nu eenmaal niet iemand die constant op zijn telefoon zit te kijken

Topservice

Nefkens komt zijn afspraken na en levert een topservice.

Keuring

Ruiten wissers zijn slecht ? Ik zou gebeld worden als bus klaar was Krijg sms en zie dit later, planning door de war helaas Mvg Rob

Zeer goede service!

Zeer prettige service, en zeer hulpvaardig.

Transparante service

Klantvriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar! Aan de voorkant al duidelijkheid zodat je niet voor verrassingen komt te staan bij betaling. Zeer fijn!

altijd gezellig

Ik kom graag terug

Vriendelijk geholpen.

Niets aan te merken op de beurt, dat zal allemaal wel prima in orde zijn. Echter het probleem da de sleutel niet werkt bij het automatisch ver- en ontgrendelen konden ze (weer) niet oplossen. Gisteren na de beurt kwam ook een bug in het systeem terug die na de vorige beurt was opgelost. Het probleem dat je af en toe de muziek wel via het autosysteem kunt bedienen maar dat het geuid enz. alleen via de iPhone werkt. Storend.

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard