Duidelijke afhandeling.

Grote beurt correct uitgevoerd

Grote beurt correct uitgevoerd. De informatie nav diagnose is erg duidelijk. Auto wordt netjes afgeleverd

Als altijd: fantastisch

Ik voel me altijd welkom en gehoord. Altijd tijd, wanneer je ook binnenkomt.

onvoldoende

onvoldoende, afspraak om 8:00 staan, 35 min moeten wachten op een leen auto. Dit was vooraf niet gemeld, had ook later kunnen komen. Verder bandenspanningslampje brandde op dashboard. Hier is niks aan gedaan/gecontroleerd. ( heb ik ook niet gemeld van te voren Uitleg / werking hoe trekhaak er af moet is niet gegeven ( heb hem er nog steeds niet af gekregen Daarnaast een briefje met diverse andere punten waarover ik terug gebeld zou worden. Dit is ook nog niet gebeurd, wat wel beloofd was. De verkoopservice was prima om een auto te verkopen. Dan kan alles, maar afterservice........ het zou best wel wat beter mogen.

Alle aspecten van de opdracht zeer zorgvuldig uitgevoerd.

Werkzaamheden bestonden uit: Vervangen van de wielen met zomerbanden door de wielen met wielenwinterbanden. Bij nader inzien opdracht gewijzigd in het monteren van vier Cross Climate banden op de wielen met de zomerbanden. Opdracht tot het afvoeren van de vier oude zomerbanden en ook de vier wielen met de winterbanden. Kleine service beurt op de periodiek noodzakelijke punten. Klaar terwijl U wacht! Prijsafspraak met vooraf verkregen indicatie. Betaling zodra gereed. Geen negatieve punten UITSTEKEND

Persoonlijke aandacht en communicatie is top!

Hele prettige ervaring

Vriendelijke mensen. Duidelijke afspraken. Lekkere koffie..

Leenfiets voorhanden, fijn, omdat onderhoud langer duurde dan van te voren was gezegd

Geweldige service

Binnen lopen zonder afspraak en meteen geweldig geholpen

Slordig klanten kontakt

Zoals afgesproken werd ik na een uur gebeld met de resultaten van het onderzoek. Er werd aangeraden de accu te vervangen en de auto zou rond 11:00 klaar zijn. Na terugkomst bleek dat men ook een navigatie update had aangezet wat mij 1,5 uur extra wachttijd op leverde. Als dit tijdens het telefoongesprek was gevraagd had ik gezegd dat dit nodig was omdat ik altijd navigatie via CarPlay in de telefoon gebruik i.v.m. Actuele verkeersinformatie.

accueil très bon

professionalisme des personnes qui accueillent et fournissent de très bonnes recomandations

gewoon een goede service

Nefkens Valkenswaard is duidelijk over de uitgevoerde werkzaamheden en voert een goede service uit.

Uitstekende service.

Correct, flexibel en klantgericht, ga zo door.

Tevreden over afwikkeling en persoonlijke benadering.

Op alle punten voorbeeldig

De auto werd onderzocht op een motor waarschuwing. Der oorzaak werd snel gevonden. Het bijkomende spuit- en vervangwerk werd vlot uitgevoerd.

Keurige behandeling gehad!

De auto is weer prima in orde en dus het probleem opgelost!

Auto was ook nog gewassen . Top.

Wederom super geholpen

Snelle service

Zoals altijd tevreden

Ben fijn geholpen door vriendelijk e kundig personeel

Prettig behandeld en goede uitleg op vragen

Als vrouw heb ik totaal geen verstand van auto,s. Ik vertrouw volledig op de expertise en goede aanpak van deze garage. Dat heeft me nog nooit teleurgesteld. Dank aan het team.

Het duurt ff maaar dan heb je wel wat

Bijna anderhalf uur wachten op een bandenwissel, weliswaar winterbanden op huidige velgen plaatsen, vind ik te lang duren. Maar als je je auto dan schoon aantreft en ondertussen een prima kop koffie hebt kunnen drinken, maakt dat veel goed. Receptie medewerkers zijn uitermate vriendelijke mensen. De 5 sterren zijn verdiend, maar ik hoop dat straks de zomerbandenwissel wel sneller verloopt.

Vriendelijk en verzorgd.

Vriendelijk en verzorgend.

Vriendelijke personeel

Kleine Peugeot dealer en daardoor persoonlijker. Prettige contact.

Snelle professionele service

Snelle en professionele service. Direct geholpen.

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard