zeer goed alles volgens afspraak

Zie boven

Goede service.

Prima service nl. koffie en wifi tijdens wachten op onderhoudsbeurt. Auto zelfs gewassen en interieur gezogen. Dus zeker een aanbeveling waard.

Klant vriendelijk goede service

Hartsikke goed geholpen.

Alles was gebeurd cf. de gemaakte afspraken en eerder klaar dan gedacht.

Prima geholpen.

Klantvriendelijk en kundig geholpen vanwege motorstoring (Electronica).

vriendelijkheid.

Positief

Snelle service. Nieuwe accu en rijden maar.

Keurige afspraak kunnen maken en netjes geholpen.

Wederom perfecte service

Maken van afspraak, ontvangst en service blijven uitstekend !

Ik arriveerde een kwartiertje voor sluitingstijd om mijn auto op te halen. Na ontvangst van de sleutels blijkt dat de schadepuntjes aan de lak niet gepolijst zijn, wat wel eigenlijk de afspraak was. Er hoefde geen nieuwe afspraak te worden gemaakt, maar de verkoper steekt direct de handen uit de mouwen, vraagt me de auto binnen te rijden en gaat aan de slag met het polijstapparaat. Super service en dat zijn we helaas niet overal meer gewend! Binnen een half uurtje (kwartiertje na sluitingstijd) zijn alle plekjes die we vonden (ook de extra plekken) behandeld en kan de lak er waarschijnlijk weer even tegen.

Betrouwbaar

Altijd vooraf contact voor major action

Zeer teleurgesteld over de communicatie

Auto is 4 weken bij Nefkens geweest wachtend op onderdelen. Bij het ophalen werd me doodleuk vertelt dat het nodige onderhoud niet gedaan was omdat de auto met een dergelijke km stand al terug naar de leasemaatschappij had gemoeten. Als iemand nu in week 1 de moeite had genomen dit met me te communiceren had ik niet voor Jan lul 4 weken gewacht op niet uitgevoerd onderhoud.

Snelle en duidelijke service

Auto kwam voor een service beurt en APK. De gevonden punten werden netjes besproken en een rapport ter controle werd ook nog toegemaild. Service beurt was ook snel uitgevoerd en de auto werd nog schoon en zuiver opgeleverd.

Fijne medewerkers die meedenken

Goede kennis van zaken .en goede service

Goede service, vriendelijke benadering.

Ik ben zeer tevreden over hoe een en ander is afgewerkt.

Beleeft, vriendelijk en goed kontakt

Goed ontvangen, netjes uitgelegd, fiets ter beschikking, en telefoontje over uitslag van het uitlezen, en later dat de auto klaar stond. Prima.

niets op aan te merken

perfect

Prima ervaring, plezierig geholpen en de auto is weer geheel tiptop.

Geen verrassingen qua kosten, je wordt op de hoogte gehouden van wat er gebeurt; Professioneel en plezierig geholpen. Het was een aangename verrassing dat de auto na afloop schoongemaakt bleek te zijn.

Super garage!

Heel veel goede ervaringen met deze gerage en vriendelijke personeel top!

Diagnose niet correct en reparatie onnodig. Nieuwe afspraak noodzakelijk.

Onderhoudsafspraak betrof bandenwissel, seizoenscheck en oplossen rammel in vermoedelijk wielophanging of zo iets dergelijks. Bandenwissel en check naar volle tevredenheid uitgevoerd. De rammel is ‘opgelost’ door vervanging van stabilisatie-verbinding/stang rechtsvoor. Rammel is echter hetzelfde gebleven. Diagnose en oplossing niet adequaat. Inmiddels nieuwe afspraak gemaakt voor verder onderzoek.

Correct en efficient

Correct en efficient en vriendelijk

Efficiency en vriendelijkheid

Van Linschotenstraat 1