professioneel en vriendelijk

Zie boven en wat een service, dat de auto ook wordt gewassen en gestofzuigd. Alle lof ook voor de auto-poetser.

Vlotte bediening en goede service

Ik weet niet wat in dit veld vermeld moet worden.

Op weg met de fietsen achter op de auto hoorden we 2 knallen eb het dashbord gaf aan dat we een reparateur moesten opzoeken. Meteen doorgereden naar Nefkens. Heel goed geholpen.

Korrekt opgelost

Het probleem mbt de vergrendeling van de deur is prima opgelost,weliswaar in 2 pogingen. Al bij al keurig opgelost

Geweldig goede service en klantvriendelijkheid

Staan altijd voor je klaar!

de service de je krijgt als er iets mis is dat ze contact opnemen en dat je nog een leenfiets kan krijgen en dat naderhand als de auto klaar is en je vraagt of ze nog iets kunnen doen dat ze dan nog service bieden echt fijn

Al jarenlang tevreden klant

Al jarenlang tevreden klant

Werd uitstekend geholpen met relevante uitleg aan een leek!

Met een vriendelijk woord, prima uitleg, goede koffie, niet te lang hoeven te wachten, een schone(re) auto en een goede onderhoudsbeurt, wel stevig aan de prijs, toch zeer tevreden!

Goede communicatie over de te verwachten reparaties en kosten. Zelfs de auto wordt schoon afgeleverd.

Zeer fijne behandeling van de klant

X

de auto ziet er weer als nieuw uit! Het had wel langer geduurd dan we verwachtten (2 1/2 uur)

Super!!

Snelle service Vriendelijke medewerkers Helemaal top

Zeer tevreden over ondersteuning bij aankoop occaduon

We zijn door Jeroen Verberne van Nefkens Valkenswaard, zeer goed geholpen tijdens de aankoop van een occasion en het inleveren van de leaseauto bij de leasemaatschappij. Bij eea komt toch meer kijken dan je denkt. Bedankt.

Good service

Good service

Goeie service

Zelfs mijn auto was gewassen en ze hebben meegewerkt om het mogelijk te maken dat de auto om uiterlijk 15.00 weer beschikbaar was.

De auto schoon gewassen terug

Erg goed. Eigenlijk een dikke 10 voor de service.

Super goed geholpen. Daarvoor krijgen jullie een dikke 10. Maar toen ik thuis aangekomen was zag ik dat er een grote vlek met smeer op de bekleding van de bijrijdersstoel zat. Zit er nog op. Heel erg jammer ben zuinig op mijn Peugeot. Doordat ik de hele week moet werken. Had ik geen tijd om terug te gaan naar het filiaal. Het is voor mij heen en terug een klein uurtje rijden.

Ik had alleen niet verwacht dat ik mijn auto de hele dag niet tot mijn beschikking zou hebben. Ik heb hem om 09:00 gebracht en pas om 16:30 was hij klaar.

hele goeie service en heel klantvriendelijk

Ik kan altijd even aankomen met de auto voor control bandenspanning en controle vloeistoffen, wat ik erg fijn vind, daar ik na vele jaren weer een eigen auto aangeschaft heb. Wil daar natuurlijk veilig mee blijven rijden. De heren van de werkplaatsbalie zijn erg klantvriendelijk.

Gewoon goed

Goed en netjes

Perfect.

Supersnel geholpen.

Goed en snel geholpen

Correcte afhandeling

Heel fijn geholpen

Altijd goed geholpen

Duidelijk en klant vriendelijk concessie garage, ik kom al meer dan 15 jaar bij Nefkens.

Alles tot in de puntjes geregeld!

Zie bovenstaande!

Van Linschotenstraat 1