All good

Easy to make appointment online, outstanding workers, very helpful at any time, thank you.

Zoals gewoonlijk, prima service!

Prima service en prettige medewerkers!

Verbazend goeie ervaring

Mijn eerste bezoek aan Nefkens Valkenswaard is prima verlopen Onderhoud en poetsbeurt kan niet beter Kreeg de C5 vanbinnen en vanbuiten als nieuw terug. Na 1 jaar rijden nul extra kosten en geen problemen gehad. Dus ja super enthousiast over de service van Nefkens en Henry in het bijzonder

Wederom weer een snelle service

Wederom weer een snelle service

Alles weer helemaal Top! Bedankt

Alles weer helemaal Top! Bedankt

De geweldige, adequate service zorgen ervoor dat ik als forens weert - eindhoven toch beetje omrijd.

Ik kom al jaren bij deze goede en klantgerichte zaak. Men is er altijd heel redelijk, vriendelijk, en ook de communicatie over uit te voeren/aangeraden reparaties is duidelijk en uitstekend, en ik rijd mijn 407 toch echt al vele jaren erg intensief en met plezier.

ledlampje werkt niet

Volgende week wordt er een nieuwe schakelaar voor mijn airco ingezet. Ik probeerde mijn airco toen ik wegreed en zag dat het ledlampje niet werkte. Zoiets moet de monteur toch ook zien? Ik ben naar binnen gegaan met mijn klacht. Een dag later kreeg ik bericht dat de nieuwe schakelaar binnen was. Aanbevelen? Ja of nee. Ik weet het niet. De airco werkt, maar een laatste test was wel op zijn plaats geweest. Ik ben ruim 45 jaar een meer dan tevreden klant van Dereumaux geweest. Verschrikkelijk jammer dat dit bedrijf gesloten is. Dit was mijn eerste kennismaking met uw bedrijf.

Uitstekende service met 'n sociale inslag!

Er werd meegedacht en meegewerkt omtrent 'n passend tijdstip van m'n APK keuring + onderhoud. Dat heeft me geholpen in wat vervelende omstandigheden. Waarvoor hartelijk dank!!

geheel volgens afspraak

geheel volgens afspraak

Vlotte, goede maar erg dure service !

ongelofelijke prijs, dat je voor het vervangen van een lampje van ruim 7 euro, wat een paar minuten duurt, een rekening gepresenteerd krijgt van bijna 40 euro !

Prima, vlot en vriendelijk geholpen.

Niets op aan te merken

Ik ben uitstekend geholpen

Next level service

Kwaliteit. Groeten, Schildersbedrijf van de Looy B.V

Snelle afhandeling

Mijn trouwdatum is goed verlopen mijn dank daarvoor

Snelle en goede service

Zoals zo vaak ook deze keer uitstekend geholpen

prettig dat men vooraf een rapport stuurt. auto netjes afgeleverd en goed gewassen

Prettige ontvangst en behandeling.

Eindelijk weer een bekend gezicht uit Veldhoven. Eindelijk gewoon kunnen kletsen, niet zo serieus

Uitstekend vakgarage

Deskundige medewerkers. Alleen mag de website wat uitgebreid worden voor service en onderhoud. De heren van de receptie leggen alles keurig uit maar op de website vind je niet zoveel. Kan echt beter.

Fijn dat er een 2e hands onderdeel kon worden gemonteerd met oog op de kosten.

Heel erg vriendelijk geholpen en ze zijn ook vriendelijk na kinderen toe

Ik moest een nieuwe auto sleutel hebben en ze hebben me daar goed bij geholpen

Hebben met zorg aan mijn bus gewerkt Bedankt! Madeline alberto

Zeer klantvriendelijk.

Je voelt je als klant serieus genomen. Ik ben heel tevreden over de correcte benadering in de contacten. complimenten.

Goed en netjes gedaan

Goede garage met vriendelijle medewerkers.

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard