Fijn meegedacht over reparatie en nieuwe auto

Fijn meedenken over reparatie roetfilter en het wel of niet toewerken naar een nieuwe auto!

Zeldzaam goede service

Uitstekend en prettig contact met de medewerkers.

altijd een goede ervaring, super garage

Breng mijn bedrijfswagen weg voor apk en staat daags erna netjes gewassen klaar. Dat is pas service. Heb meestal contact met Dave van lunenburg, zeer vriendelijke man. Die weet hoe hij met klanten om moet gaan jullie kunnen trots zijn op hem en jullie team. Er kunnen veel bedrijven jaloers zijn

Top, snel geholpen.

Na een telefoontje wat er aan de hand was, werd ik snel geholpen.

Zeer klantvriendelijk, en informatief.

Je weet vooraf dat je bij een bezoek de beurs moet trekken, maar het prettige gevoel dat jij een klant bent, overheerst.

Zonde van mijn tijd bij Nefkens

Ben niet tevreden. Ik had weken van tevoren een afspraak online gemaakt en aangegeven dat ik wilde wachten. Niemand heeft mij gebeld dat dit niet mogelijk zou zijn. Bij aankomst werd gelijk gezegd dat het een paar uur minimaal zou duren. Er was geen vervangende auto beschikbaar, dus heeft iemand mij gelukkig wel naar huis gebracht (enige pluspunt, ik woon 5 min. van de garage). Vervolgens werd ik een paar uur later gebeld dat men niks gevonden had, auto zou niet stotteren, dus ik kon hem weer ophalen. Ik ervaar dagelijks stotteren, dus begrijp dit niet. Vervolgens moest ik de auto binnen 2 uur ophalen want de garage ging om 5 uur dicht en in het weekend zijn ze niet open. Ik stond net op het punt een afspraak te beginnen (ik ben uitvaartverzorger). Op mijn vraag of men de auto bij mij thuis zou kunnen neerzetten, werd gezegd dat ik het zelf moest oplossen, er was niemand beschikbaar. "En anders haal je hem maandag op"! Hetgeen dus echt niet kan in mijn vak. Ben zeer teleurgesteld over Nefkens. Mijn auto stottert nog steeds, en probleem is niet opgelost.

goeie koffie, vriendelijk volk

Prima geholpen. We waren wat vroeger voor de keuring maar werden meteen geholpen.

Goede service, ruime openingstijden, duidelijk rapprt

Goede service, ruime openingstijden, duidelijk rapprt.

Snel en goed geholpen.

Geweldig geregeld!

Vooraf contact gehad ook over de de banden. Alles is keurig volgens afspraak uitgevoerd. Ook het email en sms systeem is echt super!

Goed zoals altijd

Nooit geen problemen

Goed en betrouwbaar

Duidelijke communicatie via mail. Auto wordt schoongemaakt.

geweldige service

ontvangst perfect.alles gebeurt binne afgesproken tijd.tevens duidelijk uitleg over werkzaamheden

Heel goeg

Zeer goede service

Super service

Auto netjes afgeleverd na onderhoudsbeurt. Zelfs gewassen en gestofzuigd.

Onmiddellijk actie ondernomen

Uitstekend en vriendelijk!

Ik ben al jarenlang klant en zeer tevreden met de perfecte, snelle en vriendelijke service bij de onderhoudsbeurten. Ook bij de levering van de lease-auto’s was de service uitstekend!

Even binnen kunnen lopen

Even binnen kunnen lopen kan niet voor alles, logisch. Maar dat ze even je bandenspanning controleren, je olie peilen enz vind ik prettig. En dat dat gezien wordt als service is top.

niet goed .

wagen om 9 uur gebracht voor een basisbeurt , pas om 15.30 uur bericht gekregen dat hij klaar was . vind ik veel te lang voor een beurt op afspraak !

Goed alles netjes volgens afspraak

Goed en netjes enkel vergeten de service lampje te resetten.

Zoals altijd zeer tevreden.

Weer prima geholpen

Zoals ik had verwacht.

Vriendelijk

Ze werken correct en vriendelijk, maar wel prijzig.

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard