Alles keurig netjes

Goed bedrijf correcte afhandeling

SERVICE UITSTEKEND

Beurt na 2 jaar lease duurde 1 uur. Echter het updaten van de navigatie duurde nog eens twee uur. Maar dat ligt aan Tom Tom daar kan de garage niets aandoen

Vriendelijke ontvangst en accurate aanpak

Er wordt gebeld om een afspraak te maken, dat vind ik al erg prettig, je kunt een fiets regelen ook fijn. Goed geregeld allemaal. En natuurlijk weer een schone auto!

Geweldig gedaan

Geweldige service

Goede service door een betrouwbaar bedrijf

Het betrof een reguliere beurt die conform verwachting werd uitgevoerd.

vriendelijk, vakbekwaam en goede informatie

De ontvangst is persoonlijk, de analyse via de mail is "to the point" en de auto wordt mooi schoon opgeleverd aan de klant.

Uitstekende service en zeer vriendelijke medewerkers

Keurig geholpen onder het genot van heerlijke koffie, klaar terwijl u wacht.

Duurde wat lang voordat er een nieuwe band binnen was

Zeer service gericht en heel vriendelijk

Zeer service gericht en heel vriendelijk

Ik ben goed geholpen, duidelijke uitleg gekregen

Komen hun afspraken na en leveren goed werk

Voor mij is een goed technisch onderhouden auto belangrijk. Daarom ga ik bij voorkeur als het kan naar een merkgarage. Ze kennen de auto, de kwalen en zwakke punten, hebben de juiste onderdelen en kennen de montage voorschriften, aanhaal momenten en alle technische details.

Snel goed en vriendelijk

Ik kon snel terecht, werd snel geholpen en de medewerkers waren heel vriendelijk.

Prima geregelde onderhoudsbeurt.

Helder geregeld met een diagnose tussendoor en open communicatie. Top!

Een geweldig team oplossers!

uitstekend

Goede service en een heel goed plezierig contact Ik ben heel tevreden met de gehele gang van zaken

Een geweldige garage

De uitvoering van de werkzaamheden zijn altijd geweldig en conform de afspraak. Ook de communicatie is optimaal.

Goeds service

Alles naar wens en snel gedaan. Ben zeer tevreden en kreeg mijn auto gewassen terug.

Ben er netjes geholpen

Goed geholpen, duidelijke uitleg. De app is fijn, zodat je weet wat je betaald.

Vriendelijk personeel Service is verder prima

Heel erg klantvriendelijk!!!

Ze denken met je mee, zijn gastvrij, je voelt je echt een klant.

Vertrouwd adres qua communicatie, service en vakmanschap

Ik ging voor een beurt naar de garage. Heel attent dat gezien het aantal gereden en nog te rijden kilometers he'd niet nodig was om de bougies te vernieuwen. Dat voelt gewoon vertrouwd. De wagen keurig schoon weer terug gekregen. Ondanks dat ik 56km voor deze beurt moet rijden heb ik het graag er voor over.

Afspraken worden nagekomen

Goede afspraak gemaakt en wagen wordt ook weer op tijd afgeleverd en netjes. Ik ben heel tevreden.

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard