als vanouds: prima!

Goed, snel en deskundig. De kosten zijn acceptabel.

perfect

geweldige service.. Auto wordt opgehaald en teruggebracht. Tussentijds bekend wat er moet gebeuren en de kosten ervan.

Zoals altijd weer prima!

Goed als altijd

Goede service en duidelijke afspraken

Zeer goed en vriendelijk geholpen.

Zeer goed en vriendelijk geholpen en de auto is weer klaar om op vakantie te gaan.

Eerste onderhoud bij Nefkens Valkenswaard, wat een keurige afhandeling

Zowel in het voortraject als gedurende de dag van onderhoud wordt je voortdurend geïnformeerd over de afspraak en diagnose van de auto. Na de diagnose een prijsopgave om te kunnen beslissen wat doe ik wel en wat liever later, helemaal top. Vervolgens werd ik bij het ophalen ook nog een blij verrast, de auto was gewassen. We kwamen net terug van vakantie dus dat was hard nodig.

Altijd goed geinformeerd over de klacht

Onze ervaring is altijd positief. Klantvriendelijke medewerkers en goede afhandeling van de klacht. Dank jullie wel

Goede persoonlijke service

Goede persoonlijke service

Service

Service en fijne aflevering vriendelijk en geduldig goede uitleg en schone gewassen auto

Vriendelijk personeel en goede service

Vriendelijk personeel en goede service

Prima!

Vriendelijk ontvangst! Alles volgens afspraak, auto keurig gewassen en uitgezogen!

Snelle service

Zeer goede service

zeer goede service

altijd klantgericht en behulpzaam

vervelend, ik voel me niet verplicht hier iets in te vullen.

Altijd vriendelijk en volgens afspraak

Betrouwbare dealer waar ik na de verhuizing van Veldhoven naar Dommelen nog graag kom.

Fijne service

Prima, altijd vriendelijk.

Top service!!

Snelle en goede service. Personeel super vriendelijk en attent.

Goed!

Extra uitleg over bandenspanning/resetten en airco gekregen. Prima.

Kreeg mijn bus zelfs gewassen trug

zeer goede ervaring

Erg correct, duidelijk, diagnoserapport prettig en duidelijk, telefonisch contact ook.

Friendly support

Quick and easy summer check, friendly approach. Honest and transparent status update

communicatie / duidelijkheid / info kennis voor verbetering vatbaar

onderhoud aan auto neem ik aan dat dit goed gebeurd is hier heb ik onvoldoende kennis van , alles lijkt er goed en netjes uit te zien , zoals de auto wordt afgeleverd. communicatie / diagnose aan auto / prijsopgave rechterbovenhoek en info later voor mij onduidelijk,

Toeval wil dat ik week eerder bij Ford van Mossel een onderhoudsbeurt had met mijn werkauto (had geen keuze auto) en dan merk je groot verschil. Bij Peugeot Nefkens wisten ze bij binnenkomst wie ik was en waren vriendelijk. auto na onderhoudsbeurt gewassen en bij ophalen weer vriendelijk en attent. Net als bij aflevering nieuw een jaar geleden alles prima verlopen. Ik zal iedereen die een auto wil kopen of leasen zeker Nefkens adviseren.

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard