Super goede service

Auto had onderhoud, APK en aircocheck nodig. Je krijgt voor ze echt wat gaan doen aan de auto een mail met wat er moet gebeuren en een paar advies onderhoudswerkzaamheden. Hiervan kun je zelf kiezen wat je ermee wil doen, meteen laten repareren of op een kater moment. Meteen krijg je ook al een begroting van de kosten zodat je niet voor een verrassing komt te staan bij het ophalen van de auto. En als je dan de auto komt ophalen is hij ook nog eens gewassen en voorin gestofzuigd. Super service!

Prettig contact

Duidelijke uitleg over de te verwachte reparatie. Snelle indicatie over de kosten. Bij ophalen, na een week, eerst even de vraag hoe de vakantie was. Komt betrokken over. Nette afhandeling van rekening.

uitstekend is alles goed , maar vergeten ; bij banden wissel te recetten dus extra ritje naar de dealer

mijn ervaring is zeer goed

goede service

Goed advies over werkzaamheden en prima communicatie. Auto kan er weer een jaar tegen.

Goed werk

Ze hebben goed op de hoogte gehouden aan de werkzaamheden aan mijn wagen.

Professioneel

Professioneel Vriendelijk Koffie

Optijd geholpen optijd klaar Netjes verzorgd. Wel even aangeven wat verwacht wordt bij leenauto

Fijne ontvangst en goed geholpen.

Nog nooit meegemaakt, zelfs mijn auto is gepoetst. Chappeau

zeer goed

zeer goed

Duidelijke communicatie en Snelle reparatie

Er was een heldere communicatie aan de balie, via de telefoon en op de online service pagina. Inzicht in alle werkzaamheden en afspraken worden snel en goed nagekomen. Thanks, wij gaan met een gerust hard op vakantie!

Erg goed

Wordt altijd op een vriendelijke en professionele wijze geholpen.

Ik ben goed geholpen

Goede service en kwaliteit bij onderhoudsbeurt

De auto is volgens afspraken vooraf van een onderhoudsbeurt voorzien. het overleg hierover verliep prettig. De auto was op tijd klaar en gewassen bij aflevering!

Uitstekende service en werkplaats.

Iedere keer als ik bij Nefkens kom , eerst in Best daarna in Valkenswaard ben keurig geholpen zowel voor iets kleins als voor b.v. een grote onderhoudsbeurt. Zeer tevreden over uitgevoerde werkzaamheden maar ook over het te woord staan door de balie medewerkers.

Wat je van een garage verwacht!

Geholpen door vriendelijke mannen, snel en uitstekend service verleend

Vriendelijk en behulpzaam

Niets op aan te merken.

Goed geregeld

Goed ontvangen en alles netjes afgewerkt

Excellente service

Zoals gewoonlijk weer zeer klantvriendelijk!

Dimlampen vervangen

Kleine opdracht perfect uitgevoerd

Goede service, snel klaar en vriendelijke mensen. Top!

Mijn auto moest voor de jaarlijkse apk. Ik was alleen laat met een afspraak maken. We gaan bijna op vakantie dus daarvoor moest het wel gedaan zijn. Hier kon ik gelukkig nog op tijd terecht. Veel andere garages waren al volgepland. Ook een grote beurt kon er nog gedaan worden. Heel fijn dat Nefkens in Valkenswaard zo flexibel is. Nu ga ik met een gerust gevoel op vakantie. Dank jullie wel!

Gewoon GOED.

Misschien is goed niet overal zo gewoon, maar hier was dat zeker wel het geval.

Beurt bij Nefkens Valkenswaard

Auto had een beurt nodig en op verzoek werd de distributieriem vervangen. Ondanks dat ik een uur later de auto aanbood door een storing van onze garagedeur van de appartementen, was de auto dezelfde dag klaar.

Perfect geholpen, goede uitleg over de reparatie van de auto.

netjes goed vakkundig

goede en eerlijk vakkundig advies

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard