Meteen geholden aan de balie en super in tijd weer klaar!

BEDANKT vestiging Valkenswaard!

Snelle, nette service met een glimlach

Fijn dat je als klant een duidelijke diagnoserapport krijgt net foto's om de boel te verduidelijken. Snelle nette service!

Vriendelijk en goed personeel

Krijg goede uitleg bij vragen van mij.

altijd goed en correct

zie boven

Alles top geregeld.

Prima geholpen. Afhandeling vlot en professioneel.

Alles volgens afspraak uitgevoerd.

Alle werkzaamheden keurig volgens afspraak uitgevoerd. Auto nog keurig gewassen. Afgeleverd door jonge stagiaire die de kneepjes van het vak al uitstekend bleek te beheersen.

Prima service!

Duidelijke afspraken van te voren en goede uitleg wat er gedaan is

perfecte service!

Heb de auto gebracht. Alles werd duidelijk uitgelegd. Klaar op tijd zoals verwacht. Perfecte service.

Ben zeer tevreden.

Prima geholpen , stond met pech en met de service dienst die er binnen 2 uur was kon ik naar de garage waar ik meteen geholpen werd.

Bijna uitstekend

Navigatie niet up to date

Super service en zeer klantvriendelijk!

Ik waardeer de klantgerichtheid en service enorm en kreeg een keurig nette auto terug.

Redelijk goed

Feedback ter verdere verbetering: Vervangend vervoer voor een 5008 was een 208 is wel erg klein Structureel probleem is dat er vaak na afloop van een werkplaats bezoek geen technische terugkoppeling is wat er nu gedaan is aan de gemelde issues door de klant. Feedback die ik kreeg: - bandenwissel is uitgevoerd. - lekke band?: weet ik niet - piepende koppeling?: weet ik niet - waarom weet je dat niet? "Wordt in het systeem gezet en daar kan ik niet in" (??)

Prima service, goede afstemming

Zoals bekend is de service prima, anders kwamen we er niet telkens terug. 1 aandachtspunten... aftanken vervangend vervoer voordat het wordt meegegeven is wel prettig(er)

Geweldige service

Nefkens is een fijne garage.

Goede snelle duidelijke service

Prima service, duidelijke uitleg van werkzaamheden. Proberen in oplossingen te denken.

In Valkenswaard zitten prettige mensen aan de receptie

Ik waardeer het zeer dat uw medewerker Henry Verijt mijn auto ophaalt en weer thuis bezorgt. Ook heeft hij me telefonisch adequaat geholpen toen ik, na onderhoud, meldingen kreeg in de auto.

Keurig geregeld

Duidelijke communicatie, fijne ontvangst

Klantvriendelijke medewerkers.

Correct geholpen, lekker bakje koffie gedronken. Ik vind het daar wel relaxed. Ik kom er zeker terug.

Oplettend personeel

zoals altijd goed!

goede service, geen verassingen, duidelijke communicatie

Altijd snel geholpen.

Vriendelijke mensen, tijd voor een praatje.

Vriendelijke ontvangst, gesprekje met een medewerker, een puike auto terug! Top

Zie boven!!!

correct en vriendelijk geholpen

correct en vriendelijk geholpen

Uitstekende service. Vriendelijk duidelijke uitleg over wat er evt. gebeuren moet wordenTOPt

Super goed!

Van Linschotenstraat 1