Vertrouwd en goed als vanouds

Vertrouwd en goed als vanouds

Zoals altijd weer hart verwarmend ontvangen. Henrie zorgde erweer voor dat ik super snel geholpen werd. Dank je wel hiervoor

Uitstekend geholpen

Ik wist niet dat ik werkzaamheden goed moest keuren voordat deze uitgevoerd werden

Werd direct geholpen

Ik werd vriendelijk te woord gestaan, het probleem werd snel en correct opgelost.

Service is al jaren top!

Snelle en zorgvuldige service

Fijn contact professionele service en zoals afgesproken op uur en tijd.

Fijne service

Deskundige medewerkers.

Alles volgens afspraak afgewerkt.

Duidelijke uitleg van mogelijkheden. Afgesproken werk gedaan. Goede "live" en digitale communicatie. Vriendelijk en op zijn "Kempisch".

Vriendelijk, maar ons vertrouwen is wat zoek

APK afspraak gemaakt. Een week voor die APK afspraak verzocht om dan ook de plotseling lekkende LPG vulslang te repareren. En pas nà de APK werden we verwezen naar andere garage die nu natuurlijk geen tijd meer had om dat nog voor onze vakantie te fixen. Geen reactie op de vraag hoe het kan dat de auto ruim een maand na recente vervanging koelwaterpomp steeds vaker begint te haperen en dat we er dan achter komen dat er 2.5 liter koelvloeistof ontbreekt. Hopelijk valt de vervolgschade hiervan mee... Zo zijn er tot nu toe eigenlijk bij elk garage bezoek onprettige verrassingen, misschien door onze auto, maar misschien toch ook door de garage. Het vertrouwen raakt een beetje zoek.

Vlotte afhandeling van de afspraak

Tevreden

Uitstekend geholpen

Heel erg fijn te woord gestaan en auto is goed nagekeken. Daarnaast is auto met de hand gewassen en heeft er in jaren niet meer zo mooi uitgezien. Hartelijk dank voor de uitstekende service!

Correct, proffesioneler en vakkundig

Service van Nefkens Valkenswaard is top!

Auto wordt opgehaald en na onderhoud terug gebracht. Na dagnose is er contact over de geraamde kosten. En dit alles in gemoedelijke sfeer. Kortom, top!

Alles is top.

Van het maken van de afspraak tot en met het weer in ontvangst nemen van de sleutel was allemaal uitstekend geregeld.

Helaas was armleuning nog niet binnen, waardoor ik nog 1 keer terug moet komen

Goede servic

Afspraken worden correct uitgevoerd. De baliemedewerkers geven de juiste informatie , zijn vriendelijk . Top.

Een vlekkeloze servicebeurt!

Voordat men met het werk aan mijn auto begon, ontving ik een mail, waarin precies werd gemeld wat hard nodig was om gedaan te worden en wat eventueel nog kon wachten. Heel nuttige, fijne en gewaardeerde informatie! Na de beurt en APK-keuring kreeg ik een blinkende, tot in de puntjes schoongemaakte Peugeot terug, die er wel als nieuw uitzag! De vriendelijkheid en service van het personeel was als altijd príma!

duidelijke communicatie en afspraken nagekomen

duidelijke communicatie en afspraken nagekomen. Dit is ervaren als zeer prettig.

goede service

vriendelijk personeel goede informatie wat er aan de auto moet gebeuren

top service

zeer snel geholpen, correct onderhouden en wagen nog proper gekuist! TOPPIE!!!

zeer snelle en goede service

klant vriendelijk,

Fijn geholpen Goede service Koffie

Prima service. Vriendelijk

Luisteren naar je probleem en daarvoor een adequate oplossing te vinden.

Klantvriendelijk met uitstekende service!

Wij zijn zeer tevreden.

Vriendelijk contact en topservice

Auto gebracht zoals eerder afgesproken stond vervangwagen klaar. Denken heel fijn mee.

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard