Prima en goed geadviseerd

Zie boven.

Teleurstellend

Mijn beoordeling heeft niet direct betrekking op het bezoek hoewel ik het jammer vond dat niet direct een relatie gelegd kon worden tussen de storingsmeldingen die ik van tijd tot tijd krijg en de update die is uitgevoerd. Mijn beoordeling is voor een groot deel ingegeven door het feit dat ik sinds ik ca 2 maanden geleden een auto bij Nefkens Valkenswaard heb aangeschaft nauwelijks tot geen reactie krijg op vragen die ik per mail stel. Zelfs in een mail waarin ik nadrukkelijk mijn teleurstelling uitspreek wordt blijkbaar geen aanleiding gezien om contact op te nemen. Al met al nog een teleurstellende ervaring die mij nog geen vertrouwen geeft!

Prima geholpen

Goede service, makkelijk online een afspraak maken, duidelijke communicatie.

Dik tevreden

Je krijgt een goede uitleg over de te verrichten werkzaamheden. Wat de kosten. Dit kan ik zeer waarderen.. heel klantvriendelijk personeel.

Hele goede service en behulpzame en vriendelijk personeel. Toppie

Zie, wat ik erboven geschreven hebt.

Prompte dienstverlening

Heel fijn, we konden voor klein herstel van een lekke band heel snele terecht.

APK keuring secuur uitgevoerd,de nodige reparaties gedaan.Ik kan weer vooruit met mijn 16 jaar oude Citroen!

Zeer klant vriendelijk

Probleem gediagnostiseerd en opgelost

Na diverse foutmeldingen bleek een elektronische regeling defect te zijn. Was een kostbare reparatie, maar probleem is adequaat opgelost.

Vriendelijke ontvangst, snelle bandenwissel ( van winter naar zomerbanden) , professioneel.

Goed en netjes

Beurt uitgevoerd volgens afspraak. Vooraf contact gehad over extra opties. Wagen netjes gewassen en uitgezogen terug gekregen. Personeel altijd vriendelijk.

Heerlijk kopje koffie tijdens het wachten. Zeer goede en vriendelijke service

Correct

Correcte behandeling en vriendelijke service

Snelle en prettige behandeling

Snelle en prettige behandeling

Bijna perfect.

Een 10 zou het geworden zijn. Helaas was de factuur niet aan de juiste persoon gericht.

Was gewoon uitstekend

Ik kwam voor de eerste APK van mijn Peugeot 208 en was binnen een uur al klaar. Gewoon top

Professioneel, vakkundig en accuraat

Hier zetten ze de extra stap voor je.

prima afspraken nagekomen en elektrische fiets stond klaar. Super.

Prima zaak, fijne mensen die hun afspraken nakomen.

Snelle aktie reaktie

Duurt lang voordat je terecht kunt voor een beurt.

Tussen aanvraag voor beurt en bandenwissel zaten plm 4 weken. Is wel erg lang

Vlug afspraak Goede ontvangst Vriendelijk personeel

Teleurstellend

Is al uitgebreid besproken. Excuses zijn gemaakt en aanvaard.

Snel geholpen

Van Linschotenstraat 1