Super !

Ze geven door wat er moet gebeuren . En je krijgt de auto weer netjes gewassen terug !

Duidelijk afspraak

Op en TOP tevreden

Afspraak gemaakt en keurig op tijd weer klaar,duidelijke offerte. Prima leenauto

Altijd klantvriendelijk

Denken mee in het belang van de klant.

Direct geholpen

Uitstekende benadering van Uw medewerkers.

Snel, correct en erg vriendelijk geholpen

Snel geholpen, ondanks de drukte. Goede service, mijn auto is zelfs even gewassen. Erg vriendelijke medewerkers

alles oke en dan ook nog een schoon gewassen auto !!!!! puik.

oke

Klantvriendelijke en professionele organisatie

Komt afspraken na en informeert mij vooraf over de herstelwerkzaamheden en de daaraan gekoppelde kosten. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

goed en correct

goed en correct

fijn geholpen

fijn geholpen

Heel klantgerichte feedback van de garage, en een uitstekende service.

De manier waarop de jaarlijkse servicebeurt is uitgevoerd verdient een compliment. Het contact met de klant tijdens de beurt vond ik prettig. De auto is niet alleen technisch weer helemaal in orde maar ziet er ook weer uit als nieuw. Dank u. Herman. Veldhoven

Prima en alerte ontvangst en uitvoering van werkzaamheden.

zie aanhef!

zeer vriendelijk en goede service

zeer goed bedrijf

Zoals altijd, alles stipt volgens afspraak.

Stiptheid, vriendelijkheid, uitstekende service.

Mijn ervaring bij nefkens

Mijn ervaring bij nefkens was super. !! Had mijn auto weg gebracht voor een beurt. Alles was super geregeld!!

Opnieuw prima geholpen!

Al jaren kom ik trouw bij Nefkens in Valkenswaard en terecht. Opnieuw erg goed geholpen. Er is goed meegedacht in welke reparaties nodig waren en welke wellicht uitgesteld kunnen worden vanwege de ouderdom voor het voertuig (in dit geval een scharnier van een deur van een auto van 20 jaar). Maw: top!

Vriendelijke en behulpzame baliemedewerkers

Erg tevreden over deze garage, keurig en zeer vriendelijk geholpen. Auto stond op de afgesproken tijd klaar.

Altijd vriendelijk, correct en behulpzaam personeel

Bij onderhoudsbeurten wordt er gemeld of het zinvol is om bep. onderdelen te vervangen dan wel te repareren, daar heb ik baat bij.

Snel en professioneel geholpen !

Snel en professioneel geholpen !

mijn ervaring is buiten gewoon goed.

Prima gepland en uitgevoerd

Prima gepland en uitgevoerd

Niet zoals ik gewend ben

Jammer dat er bij het kijken 2 weken eerder niet in geschat kon worden dat er een nieuwe band besteld moest worden Dit moest dus nog gebeuren toen ik al bij de garage was. Heb 5 uur binnen gezeten.

Auto is weer als nieuw na een beurt!

Binnen en buiten helemaal fris, rijdt weer als een nieuwe wagen

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard