Alles was goed geregeld

Goeie inruil deal bij Nefkens Peugeot dealer Valkenswaard,

De eerste keer telefonisch contact gehad in November 2021 met Nefkens Peugeot dealer Valkenswaard afd. verkoop Leo Aarts, voor de inruil van onze Citroen DS3 voor een nieuwe aankoop Peugeot 208 GT-Line 130 EAT. Wat Nefkens Peugeot dealer te Valkenswaard, de verkoper Leo Aarts ons heeft geboden, voor de inruil van onze Citroen DS3 die wel zeer goed zag, met tevens weinig kilometers, en met de kortingen op een nieuwe Peugeot. Was de koop snel besloten. Dit alles konden de Peugeot dealers in Heerlen, Roermond totaal niet bieden !! Daarbij, komt dat de afspraken die telefonisch zijn gemaakt super en vertrouwd zijn afgehandeld. De service bij aflevering en de instructies van onze nieuwe Peugeot 208 door Leo Aarts waren ook super. Daarom, bij deze is Nefkens Peugeot dealer de verkoper Leo Aarts een aanrader voor mensen die voor een goeie inruil gaan, de moeite waard, om deze richting Valkenswaard uit te denken, die in het puntje van Zuiden wonen !! Super auto deze nieuwe Peugeot 208 GT-Line 130 EAT met de bijzonder kleur geel !! Bedankt, Leo Aarts voor de super service Jan en Mirjan Muller uit Brunssum

Goede service en duidelijke afspraken!

Service en vriendelijk

Al jarenlang klant. Altijd service gericht bezig en vriendelijk. Een goede combinatie!

Prima geholpen

zeer goed

alles vlgs afspraak en auto gewassen afgeleverd

een vertrouwbaar adres en vriendelijke met de klanten

luister goed naar de vrag

Goede service.

Kom al jaren bij Nefkens. Altijd goed.

Duidelijke informatie over diagnose en kosten, vriendelijke en servicegerichte medewerkers

Duidelijke diagnose vooraf incl. opgave van kosten. Eenvoudige werkwijze via toezending van deze gegevens in een app. Vriendelijke medewerkers. Klantgerichte afwikkeling met goede service.

Niks op aan te merken

Prettig en professioneel.

deze keer goede ervaring de keer er voor was het veel minder en was eigelijk niet van l plan om de auto bij jullie nog een beurt te laten geven

goede communicatie en uitleg van wat er moet gebeuren

heel goed

Een betere garage kun je je niet wensen

Service en uitstekende kwaliteit draagt Nefkens hoog in het vaandel!

Top garage

En vriendelijk personeel!!

Altijd een plezierige ervaring

Maar vind het frustrerend dat er geen duidelijk antwoord komt als ik -inmiddels meerdere keren- aangeef dat het stop en go systeem vanaf de eerste dag niet werkt. M.I. zou dat gewoon moeten werken in een nieuwe auto

Alles goed geregeld.

Auto netjes afgeleverd na de grote beurt,ik hoop weer even te kunnen genieten van mijn auto.

Goede voorlichting, reperatie en bandenwissel

Uitstekend uitgevoerd

Super service en klantvriendelijk!

Altijd een zeer hartelijke en vriendelijke ontvangst, duidelijke terugkoppeling over het onderhoud, alles in goed overleg. Zelfs als de autowasser met vakantie is en de wasserette gesloten, zorgt de receptie ervoor dat mijn auto mooi blinkend het terrein kan verlaten, dat is nog eens goede service, vriendelijk bedankt daarvoor!

Weer prima

Prima service, duidelijke communicatie

Betrouwbaar

Afspraken worden goed en correct afgewerkt

altijd goed in alle opzichten

Professionele en Klantvriendelijke behandeling !

Zie hierboven.

Zeer klantgericht met persoonlijke aandacht

Valkenswaard levert wat ik in Veldhoven gewend was: professioneel, vriendelijk en persoonlijk. Dit komt door de kleinschaligheid, iets wat in Eindhoven niet aanwezig is. Ik heb geen spijt dat ik de overstap van Eindhoven naar Valkenswaard heb gemaakt nadat Veldhoven gesloten werd.

Top, zoals ik van ze gewend ben.

Niets op aan te merken.

Zeer goede service

Uitstekende service. De mannen van Nefkens staan altijd klaar en geven een eerlijk en goed advies. Het werk is uiterst zorgvuldig uitgevoerd door de monteur en de uitleg van de service adviseur was erg goed!

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard