Top service en vriendelijkheid

Laat al jaren het onderhoud van mijn auto hier uitvoeren. Altijd een keurige , vakkundige uitvoering. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Komen afspraken goed na

Perfect geholpen

Direct geholpen

Vlotte service

Minder dan bij vorige beurten / reparaties

Auto is netjes afgeleverd alleen jammer dat het ontbreken van beschermkap 6203C2 (rechter koplamp) niet gezien is. Toch wel een in het oog springend gat!

Heel fijn geholpen.

Jullie hebben een heel fijn team aan de receptie. Altijd bereid om mee te denken.

Sommige zaken rekenen ze teveel

Vind t wel jammer dat ze voor klanten bv voor ruitenwissers de volle mep berekenen! €65 voor ruitenwissers van een 208 is veels te veel. In de handel de helft en van merk Bosch. Gemiste kans!

Vriendelijke behulpzame medewerkers die meteen voor je klaarstaan

Wederom super

Wederom door Henri en zijn team super geholpen. Vakkundig en eerlijk advies wat ook uitgevoerd wordt in de werkplaats.

geweldig goed geholpen

Weer fijn en snel geholpen zoals gewoonlijk. Zeer goed tevreden.

Gewoon Prima (met Hoofdletter)!

oke

Vlotte incheck om nazicht uit te voeren

Na controle besproken wat het probleem is, zeer duidelijke motivatie

Vriendelijk maar puntjes kunnen op de i

Geholpen op een vriendelijke manier met goede uitleg. Maar tot nu toe als ik mijn auto aanlever, wordt mijn vrouw aangesproken per mail of telefonisch. We hebben gevraagd dit te wijzigen, maar deze enquête is weer naar haar toegestuurd. Ik hoop dat vanaf nu de gegevens correct worden gebruikt. De auto is overigens weer prima in orde. Overigens onderstaande vraag met nee beantwoord omdat ik nooit aanbeveel. Dit is mijn verantwoordelijkheid niet. Ik vertel hooguit mijn ervaring. Dit is wat anders dan aanbevelen. Onderstaand mailadres kan ik niet veranderen.

Ik ben van A tot Z tevreden.

Vriendelijke ontvangst. Correcte behandeling en afsroaken worden perfect nagekomen.

Klantvriendelijk, goede service

Vooraf melden bij hogere onkosten, vermelden werkzaamheden.

Niet de service geboden die ik verwacht had

Duidelijke probleem, motorstoring deze is vervolgens niet uit te lezen, bij de citroen dealer, bij een andere garage laten checken deze kan hem wel uitlezen en geeft probleem met de distributieriem aan. ( volgens de RDW is hier een terugroepactie van, citroen zegt deze uitgevoerd te hebben, auto heeft pas 66838 gelopen) Bij hem ophalen van mijn eigen auto factuur meteen betaald, kwamen er nog 45 euro bij voor vervangend vervoer, hier schrok ik best wel van. Hierover contact met citroen Nederland gehad, deze man kon me niet echt geruststellen m.b.t de motorstoring.

Kwaliteit

Eenvoudig afspraak maken; alles nageleefd wat is afgesproken; complete service bij afhandeling.

mijn auto heeft een beurt gehad, heb in de coffee corner een uurtje gewacht, toen was de auto klaar. Vriendelijk ontvangen

Er wordt goed naar de klant geluisterd en actie ondernomen.

Er wordt goed naar de klant geluisterd en vlot actie ondernomen.

Attent

APK-keuring en servicebeurt gecombineerd en daarop ter plaatse gewacht. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zake van de werkzaamheden en de te verwachten kosten tijdens deze periode (2.5 uur). Mogelijkheden voor toekomstig vervoer werden besproken. Al met al een tevreden gevoel.

Klantvriendelijk

Uiterst vriendelijk en klantgericht geholpen

Heel prettig

Deskundig en duidelijk met de foto's erbij.

Goede ervaring

Afspraken goed nagekomen