Uitstekende persoonlijke service

Zeer goede service

snel geholpen en werken netjes met plastic hoezen die op de stoelen worden gedaan tijdens werkzaamheden , vriendelijk personeel

niks mis mee; Doen netjes wat ze moeten doen

niks mis mee; Doen netjes wat ze moeten doen

Ga zo door

Alles perfect geregeld!

zeer goed geholpen

zeer goed geholpen. auto was daar voor een apk, maar tijdens de apk zagen ze dat de waterpomp aan vervanging toe was. foto's en uitleg hierover gehad en probleem zeer snel verholpen. super!

Goede service en prettig geholpen

Goede service en prettig geholpen, zoals altijd vertrouwd.

Geweldige vriendelijkheid

Wederom een fijne ontvangt. Tijdens het wachten een kopje koffie. Kreeg een duidelijke uitleg van Henrie wat er tijdens de apk werd gecontroleerd erg fijn. Ga zo door toppers

prima service en duidelijk over wat ze gaan doen en wat de kosten zijn.

Alles volgens afspraak afgewerkt.

De auto van binnen en buiten schoongemaakt. Dat was een echte verrassing.

Altijd super vriendelijk Top service

Bijzonder goed

Auto werd gehaald en gebracht, en kwam ook nog schoner terug dan dat ie ging! Wat een service. Héél klein puntje is dat de auto een uur later werd opgehaald dan afgesproken. Had ik graag vooraf een berichtje over gehad, maar gaf gelukkig verder geen problemen

Gewoon prima service in alle opzichten

Makkelijk bereikbaar, vriendelijke mensen, goede info, alles 100%

Persoonlijk en klantgericht

Sinds mijn overstap circa een jaar geleden ervaar ik een spontaan team medewerkers in Valkenswaard, die je persoonlijk en klantgericht behandelen

Slechte communicatie tijdens reparatie

Auto op 15-12-2021 ter reparatie aangeboden omdat de auto koelvloeistof lekte. Rond 11.15 kreeg ik een sms bericht dat ik moest reageren i.v.m. de reparatie. De link werkte maar 1 keer en omdat ik daarna toch nog vragen had telefonisch contact opgenomen. Tijdens dit gesprek gevraagd ( 2 keer )hoe hoog de reparatie kosten waren. Daar een antwoord op gekregen en ook gevraagd dat ik gebeld zou worden als de auto weer klaar zijn. Aangezien ik daarna niets meer vernam om 16.45 op mijn telefoon gekeken en zag dat er een sms bericht was verstuurd en dat ik de auto kon ophalen. Daar aangekomen bleek de rekening ook nog eens bijna 60 euro hoger te zijn als het bedrag wat ik telefonisch had doorgekregen. Dit bedrag werd direct in mindering gebracht toen ik melde dat ik een ander bedrag telefonisch had vernomen. Ik vind de werkwijze van de receptie van de werkplaats niet goed. Kom gewoon je afspraken na. Weet niet of dat de nieuwe werkwijze is van Nefkens om alles via sms te regelen maar vind het zelf fijner om telefonisch contact te hebben. Ik zou gebeld worden als de auto weer klaar was dit is niet gebeurd en de rekening klopte niet.

Sublieme service

Werd een week eerder geholpen dan verwacht!

geweldig

zeer goede service

Alle aandacht voor je auto en een klantvriendelijke gemoedelijke service

Vorige jaar onze Citroën cactus gekocht bij Nefkens Valkenswaard. Bij aankoop al een fijn en vertrouwd gevoel aan over gehouden. Nu zijn eerste beurt en dat zelfde gevoel weer terug. Wat een verschil met een universeel autobedrijf! Klantvriendelijk, vertrouwd, aandacht voor details en kennis van je auto maken het voor ons een feit dat we hier blijven terug komen. Bedankt daarvoor

Fijne en goede service

Een goed advies geven bij vraag over reparatie, wat voor mij op termijn voordeliger is.

Ik ben goed tevreden Alleen was de reparatie nog al duur Vooral de banden die zijn nogal prijzig En de reparatie en beurt want €1160 is nog al Had eigenlijk ook wel wat goed kopper gekunnen Verder ben ik wel tevreden vriendelijke personeel En netjes

prima ontvangst en afgesproken wachttijd accuraat

Ik kom er graag bij nefkens Valkenswaard

Perfecte service van ontvangst tot ophalen! Complimenten

Heel netjes, last minute ook tijdens de beurt ook nog een kleine reparatie uitgevoerd.

Goed, netjes, servicegericht

Goed, netjes, servicegericht

nieuwe winterbanden zijn gewisseld op bestaande velgen op 10 december

op 17 december geeft de auto aan dat ik de bandenspanning moet controleren en opnieuw moet resetten. Is dat niet gebeurd bij het wisselen van de banden ? De vraag of ik Nefkens aanbeveel is moeilijk te beantwoorden. Ook bij de aankoop van de auto was ik niet tevreden.

vriendelijk en goede afhandeling

vriendelijk en goede afhandeling