Erg behulpzaam!

Erg goed geholpen,

Snelle vakkundige afhandeling

Meedenken met de klant. Corona regels worden keurig opgevolgd. Afspraak is afspraak.

Uitstekende service!

Altijd uitstekende service bij Nefkens. Vriendelijke medewerkers en mijn auto na de apk-zelfs gewassen.

Werkzaamheden verricht conform afspraak

Aanvang werkzaamheden conform afspraak; werkzaamheden snel en kundig voldaan.

Goede ervaring

Duidelijke communicatie naar de klant

Vlot en netjes geholpen. Baliemedewerker loopt keurig nee naar de auto als die klaar is. Opvallend dat zelfs de matten voorin waren uitgeklopt en netjes gemaakt. Er lag flink wat zand en bladsnippers op.

Klantvriendelijkheid, professioneel, vakkundig! Altijd een stapje extra voor de klant. Meedenkend.

Helemaal geweldig!

Keurig, netjes en enorm klantvriendelijk.

Zeer duidelijk en uiterst behulpzaam.

Ik ben zeer goed geholpen en er is met mij meegedacht.

zeer goed

vriendelijk en hulpzam

Ontzettend klantgericht

Vriendelijk. Net dat stapje extra willen doen

Alles volgens afspraak

Keurig te woord gestaan, alle vragen netjes beantwoord. Auto mooi gepoestzowel van binnen en buiten.

Prima service en zeer vriendelijk.

heel erg goed. Ook de wijze van mededelen wat goed of niet goed is of wat te overwegen.

Wat een slechte garage en service!

Wij hebben 18/03/2020. een Peugeot 208 gekocht bij Nefkens Veldhoven, met daarbij het autosector pakket.. helaas gelijk al geconstateerd dat de auto veel (na ons idee te veel) olie verbruikt. We zijn hiermee terug geweest en kregen te horen dat ‘nieuwe auto’s dat nou eenmaal doen’. Aangezien wij een auto kopen bij een specialist, gaan we er vanuit dat hun het wel zouden weten. Maar bijvullen deden ze niet! Met de eerste APK keuring 18/03/2021 in Valkenswaard kregen we dus te horen dat er voor 1200!!!! Euro aan dingen gemaakt moesten worden om door de keuring heen te komen.. toen we aangaven dat dit echt belachelijk was omdat we al eerder aangaven dat de auto niet naar behoren functioneerde was het antwoord ‘het is altijd een gok maar dit moet nou eenmaal gemaakt worden’. Het telefoontje kwam al gelijk in de ochtend, dus wij kozen er voor om hem ergens anders nog eens te laten keuren. Het duurde ‘even’ om de auto af te melden bij het RDW.. maar naar mate de dag vorderde duurde het en duurde het! Tot we om 16.30 onverwachts op de stoep stonden om de auto op te halen ivm de andere keurafspraak. We hebben hierbij geen rdw bewijs gekregen maar wel de keuringskosten moeten betalen. De zelfde dag bij een apk keur garage geweest en daarbij de gebruikelijke keuringskosten moeten betalen. Verder helemaal niets! Er zat een klein gaatje in de uitlaat maar die konden ze dicht lassen! Dan denk je dus alles gehad te hebben. Plan je vandaag een onderhoudsbeurt in, dus vooral NIET bij nefkens! Blijkt de auto Te veel olie te verbruiken en zitten er scheurtjes in de distributieriem! Werkelijk waar! Hoe dan? De nieuwere auto’s verbruiken toch standaard meer olie? Maar nee? Dit was toch wel heel opmerkelijk voor dit soort auto’s! Dan koop je met een extra pakket een auto bij een echte dealer en dan krijg je dit! In anderhalf jaar tijd pure ellende! Naast de slechte service, de mislukte apk, de vervelende antwoorden, veel oliekosten EN een dure rekening!

Perfect en snel geholpen

Prettig

Zeer goede ervaring

Zeer klantvriendelijk en klantgericht. Kwamen ook zeer kundig over en namen tijd voor uitleg.

Vriendelijke, netjes en snel

Klant vriendelijk

Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Voor mij de eerste keer dat ik daar kwam met mij auto. Goede service.

Deskundig

Deskundig advies, duidelijk voorstel, goede communicatie

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard