Gewoon goed en correct geholpen

Gewoon en correcte geholpen. Alleen de prijs voor het onderhoud viel een beetje tegen.

Uitstekende service.

Exellent

Krijg netjes optijd een mail voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt

Goed en snel onderhoud volgens afspraak !

Onderhoud, Apk en Bandenwissel uitstekend uitgevoerd.

Uitstekende klantvriendelijke service

De schade aan de buitenspiegel was in no time keurig gerepareerd. Met de hulp van een baliemedewerker van Nefkens kon ik de spiegel helemaal optima forma afstellen. Heel klantvriendelijk, met de nadruk op vriendelijk! Ik ben erg blij dat mijn Peugeot bij deze kundige garage in goede handen is!

Was oke

Uitstekend.

Bandenwissel zomer/ winter. Tevreden klant. Eenvoudig zelf plannen afspraak. Klantvriendelijk.- receptionist- benadering in garage. Banden vanuit opslag gemonteerd. Ondertussen lekker ‘bakske’ koffie gedronken. Bij gereedheid van de klus bleek er ook een stofzuiger door het compartiment van de auto z’n werk te hebben gedaan. Kortom: een tevreden klant. Tot het voorjaar weer.

de service, die je een ieder gunt

- Klantvriendelijke ontvangst - Heldere advisering en transparant - Vakbekwaam onderhoud - Prettige afronding - Goed gevoel al terugkerend naar huis

Ben zeer tevreden . Werken netjes

zeer goede service

prettige bediening

Goede duidelijke uitleg, kosten zijn hoog.

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg. Interieur netjes afgedekt en zelfs auto gewassen. Kosten onderhoud vallen tegen.

vreemd

Gisteren voor het eerst de motorklep opengemaakt en na inzien instructieboekje gekeken waar ruitensproeierreservoir is. Heb afgelopen jaar 6000 km gereden , sproeier niet gebruikt . Niemand is ooit bezig geweest met de auto of heeft hem gebruikt . Een jaar geleden bij een andere citroengarage geweest voor een grote beurt. Daar is ruitensproeiervloeistof bijgevuld. Wie per ongeluk een fout gemaakt heeft weet ik niet . Verder goed geholpen met een prime leenfiets

Heel tevreden

Zeer vriendelijke en goede service

uitstekend

Tijd voor de (winterbanden)wissel. Keurige ontvangst en kreeg een gestofzuigde auto mee terug. Dat zijn van die zaken waar je bij mij mee scoort. Goed bezig team Nefkens Valkenswaard.

Professionele en vriendelijke service

correct

correct met goede afhandeling. Ik vindt de kosten wel aan de hoge kant maar wat is tegenwoordig niet duur.

Uitstekende service en altijd een warme ontvangst

Uitstekende service en altijd een warme ontvangst

Vriendelijke receptionisten die ook met de klant meedenken en adviseren maar ook weten waar het over gaat

Klasse!

Mijn ervaring is: Vriendelijke receptionisten,( Nefkens Valkenswaard.)waar je op een prettige manier mee kunt converseren, luisteren goed naar je “klachten” en proberen ze ook op te lossen. Ook in voor een grapje, fiets staat altijd klaar en komen hun afspraken na. Zelfs je auto wordt gepoetst en gezogen. Wat willen we nog meer. Vriendelijke groet, W.C.J.Engelke.

Klant vriendelijkheid.

Snelle afhandeling. Komt afspraken na.

Vriendelijke medewerkers , problemen aan de auto worden steeds opgelost .

goede service vriendelijke bediening

Ik ben prettig geholpen en de opdracht is vakkundig uitgevoerd.

heel goed

het is weer goed geregeld ben zeer tevreden en ik kan iedereen deze garage aanraden ga zo verder.

Goede en duidelijke uitleg en service!

Prima, communicatie. Goed overleg. Zo hoort het

Fijne service!

Fijne service. Punten die gedaan (moeten) worden, wordt per mail verstuurd en nadat je de goedkeuring hebt gegeven gaan ze aan de slag!

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard