Wordt prettig geholpen

Fijne medewerkers

Prima service, klantgericht!

Top! Nette service en de auto zelfs schoongemaakt!

Altijd goed bij Nefkens in Valkenswaard. Professioneel personeel en een geweldige service.

prima geholpen

fijn ontvangen en snel geholpen.

uitstekende ervaring

prima voldoet helemaal aan de wensen en de afspraak

Net werk afgeleverd

De jaarbeurt van de auto is bijna correct uitgevoerd. Alleen de daglichtlampjes konden niet worden vervangen. Verkeerd type besteld?

Goed, netjes en snel geholpen

Mijn auto moest op voor de apk. Kon makkelijk via internet een werkplaatsafspraak maken, daarna werd ik ter bevestiging nog gebeld. Eenmaal de auto naar de garage gebracht kreeg ik een leenfiets mee. In de middag werd ik gebeld dat de auto klaar was en kreeg ik per mail een overzicht met de controlepunten. Ik ben zeer tevreden met de service en alles is duidelijk en snel.

Keurig behandeld

Auto na de beurt netjes gewassen, hoezen erin, zodat niks in de auto vies of vet wordt. Netjes mee naar de auto begeleid en uitleg over alle werkzaamheden.

Goed en duidelijk, altijd netjes en klantvriendelijk

Goed en duidelijk, altijd netjes en klantvriendelijk

Prima en klantvriendelijk.

Ben goed en vriendelijk behandeld. Ik heb er ook vertrouwen in dat mijn auto weer in goede staat is

perfect

van begin (afspraak maken) - info over reparatie (volledig) en uitvoering reparatie samen met afgifte en inname leenauto; 100% gescoord wat mij betreft

Volgens afspraak alles gebeurd.

Vriendelijk meedenkende medwerkers

Goede en vriendelijke service

Duidelijke communicatie en afspraken. Prima service

Snel en goed geholpen helemaal volgens de gemaakte afspraak.

Goede service en flexibel qua tijden

Vriendelijk personeel, goede service en flexibel in tijden voor het brengen en halen van de auto.

heel goed

Uitstekend met een wel erg hoge rekening (bijna€700)!

Alles was tot in de puntjes verzorgd m.u.v. de telefonische bereikbaarheid. Moest terugbellen i.v.m. diagnoserapport. Bijna half uur gewacht op werkplaatsreceptie, hetgeen dus niet lukte. Daarna wel teruggebeld.

Altijd zeer tevreden over ontvangst, aandacht, het uitgevoerde werk 100%

Goede ervaringen

Kom regelmatig bij Nefkens Valkenswaard en wordt altijd prima geholpen.

Slechte communicatie van de werkplaatsreceptie naar de klant

Op woensdag 9 juni 2021 is een afspraak gepland bij de werkplaats van Nefkens Valkenswaard voor mijn Citroën Berlingo om een airco check uit te voeren. Bij aflevering heb ik gemeld dat de airco slecht koelde. Ik kreeg diezelfde dag een melding van de werkplaats dat na afvullen van het systeem bleek dat de condensor lekte en vernieuwd moest worden. Omdat ik zaterdag 12 juni een lange rit moest maken met vier personen in de auto heb ik gevraagd of de reparatie voor die tijd uitgevoerd kon worden. Ik heb aangegeven dat de auto die week tot vrijdag avond kon blijven en een medewerker beloofde dat de reparatie dan uitgevoerd kon worden, zodra de auto klaar was zou ik gebeld worden. Vrijdag later in de middag heb ik zelf naar de werkplaatsreceptie gebeld omdat ik nog niets vernomen had. Ik kreeg toen te horen dat de reparatie niet uitgevoerd was omdat het benodigde onderdeel nog niet binnen was! Ik heb de auto opgehaald en men heeft mij beloofd te bellen als het onderdeel binnen was om een vervolg afspraak te maken voor het vernieuwen van de airco condensor. Tijdens mijn rit dat weekend werkte de airco ineens goed. Ik heb lange tijd niets meer vernomen van Nefkens Valkenswaard tot ik op 19 oktober 2021 gebeld werd door de werkplaatsreceptie dat er nog werk open stond dat nog afgerekend moest worden. Ik heb dat meteen afgerekend. Al met al een vervelende ervaring met de werkplaats die niet de schoonheidsprijs verdient.

zoals altijd tiptop geregeld met heel klantvriendelijke mensen... ga zo door!

gewoon alles goed geregeld; vanaf de uitnodiging voor het maken van een afspraak tot en met het wegrijden na de bandenwissel: en alles wat daar tussen zit.

Vriendelijk personeel

Ben rustig en vriendelijk geholpen

Nefkens, vertrouwd adres

Nefkens is voor mij een vertrouwd adres en Peugeot is mijn merk sinds 1965. Onafgebroken. Mijn eerste kenteken was 04-20-DG. De verhuizing van de garage van Veldhoven naar Valkenswaard deed wel pijn. Onnodig. We ontmoeten er dezelfde sfeer en servicegerichtheid.

Vriendelijk en beleefd personeel. Doen veel moeite om je te helpen en houden zich aan de afspraken.

Prettig te woord gestaan. Duidelijke prijsopgave van te voren.

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard