Vriendelijk en goed geholpen

Altijd een goede ervaring bij Nefkens

Alles naar wens!

Weer goed geholpen

Klantvriendelijke en goede service

Fijn geholpen top garage

professioneel

professioneel

fijne, snelle en vriendelijke service

goede, service. Fijn vervangend vervoer.

Netjes en snel geholpen

Bij de onderhoudsbeurt van mijn leasewagen ben ik netjes en snel geholpen. De auto kreeg ik keurig gepoetst terug. Zo kwam ik erachter dat deze niet grijs maar eigenlijk wit is ;-)

Goede service. Vriendelijk personeel.

top!

meedenkend!

Goed werk, duidelijke informatie

Tien met een griffel. HOger schijnt niet te kunnen!!!!!!!!!!! !!!!!!

Uitstekend!

Correcte en vriendelijke afhandeling!

Heel erg goed.

Goed te woord gestaan. Uitstekend rekening gehouden met mijn persoonlijke wensen. Vlotte afwerking. In een woord prima.

Waardeloos

Verkoop auto perfect, en inruilprijs ook. Daarna alleen maar slechte ervaring. Het navigatiesysteem voldeed niet...4 maanden gewacht op reactie. Toen zelf gevraagd of het niet verstandig is om nieuwe up date te doen. Antwoord Nefkens, inderdaad goed idee. Dit in overleg met Nefkens, laten doen bij onze achterbuurman Peugeot Welling in Heerlen. Bleek dat navi niet was ge-update bij aflevering auto. JAMMER DAT WE PAS NA 4 MAANDEN met PLEZIER de NAVIGATIESYSTEEM konden gebruiken Laatst bij bandenwissel kwamen ze erachter dat een ashoes stuk was , dit viel gelukkig onder garantie. En na overleg met Nefkens, weer laten maken bij Peugeot Welling in Heerlen. En bij Peugeot Nefkens gaan ze voor een 10 vertelde ons verkoper Leo, voor ons nog geen 1. Want na verkoop hoor je niks meer, over eventuele pleister op de wonde voor het ongemak. Groet, Marc en Marga Coerver

Afspraak is afspraak

Heldere toelichting vooraf en cotrecte aflevering

Volgens afspraak gewerkt

Zeer goede service

De service is super goed.

Vakkundig en vriendelijk met persoonlijke aandacht

Duidelijk en goede service

Auto weggebracht voor een servicebeurt en distributie riem vervanging. Duidelijke indicatie over de gemaakte kosten en duur van het onderhoud. Tevens werden de meerdere gebreken overzichtelijk aangeboden via foto’s in een mail.

Geweldige service

Prijs afgesproken van vervangen onderdelen. Tijdens werkzaamheden nog meer ontdekt, geweldige uitleg telefonisch waarom het nu beter is dit ook te vervangen. Top monteurs en service medewerkers. Wel meer geld uitgeven maar niet voor verassingen komen in de toekomst. Op zo’n team moet je zuinig zijn als directie. Zeker in deze tijden!

Prima bezoek

kundig en vriendelijk , dienstig

Vriendelijk, kundig en milieubewust door leenfiets aan te bieden.

Vriendelijke ontvangst en aflevering, kundige uitleg over navigatiesysteem en milieubewust door aanbieden leenfiets.

Als altijd: prima

Persoonlijk, professioneel en volgens afspraak

Werd zeer vriendelijk en correct ontvangen Nieuwe vervangwagen stond klaar Tijdig verwittigd en wagen was gepoets

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard