Vriendelijk en correct

Vriendelijk ontvangen tijd nemen om evt mankementen aan te geven en bij het ophalen netjes uitleg wat ze gedaan hebben.

Altijd goed werk bij Nefkens Valkenswaard

Vriendelijk en behulpzaam.

Vriendelijke mensen bij de receptie

Fijne leenfiets gekregen

Super service

Heel tevreden. Snelle service, kwamen aan de deur omdat de auto stil was gevallen. Aardig en meedenkend personeel. Blij dat ik bij deze garage onderhoud aan de auto laat doen. Ga zo door.

Alles gegaan zoals was afgesproken.

Op het afgesproken tijdstip geholpen, kon er op wachten zoals ook was afgesproken en idd het geval was.

Ga zo door

Efficient and fast

Very professionnal team. Always good advises and huge disponibility

• Would you recommend us? Yes

goede ontvangst Dave is altijd vriendelijk word op de hoogte gehouden van wat er moet gebeuren en er staat altijd een fiets ter beschikking

Top garage.

Zeer klant- en hondvriedelijk. Ze denken mee en het probleem wordt opgelost. En ik krijg mijn auto netjes gepoetst terug.

Helemaal prima!

Fijn en snel geholpen. En met een schoon gewassen auto weer naar huis.

goede service, kundige monteurs en vriendelijk personeel

zeer goed zoals altijd.

Weer prima service

Tevreden

Gemoedelijk en professioneel

Je voelt je welkom bij binnenkomst. De auto wordt na onderhoud weer keurig afgeleverd.

Fijne garage en werkplaats

Ben als klant verrast!

Keurig gepoetste, ook van binnen gereinigde auto, die na de beurt weer lekker rijdt!

Vriendelijk ontvangen en duidelijke uitleg over de onderhoudsbeurt

Ik heb een jarenlange uitstekende ervaring met Dereumaux als dealer voor mijn Citroens. Nu Dereumaux failliet is gegaan, heb ik NU AL ERVAREN aan Nefkens in Valkenswaard een zeer goede dealer te hebben voor mijn Peugeot 3008.

Geweldige service

Geweldige service

Prima geholpen. Fijn dat je vooraf een duidelijk diagnose rapport krijgt.

Prima geholpen. Fijn dat je vooraf een duidelijk diagnose rapport krijgt. Je krijgt uitleg over wat noodzakelijk en gewenst is. Zo denkt Nefkens Valkenswaard mee om de kosten binnen de perken te houden.

Fijne garage, goede ontvangst en lekkere koffie!

Persoonlijk contact met balie medewerkers en vertrouwen in vakkundigheid monteurs. En dat de auto dan gewassen en gezogen voor je klaar staat is een cadeautje!

Prettige ontvangst, ook bij het ophalen van de auto,

Duidelijk verhaal over wat er precies met de auto ging gebeuren.

Superbehandeling!

Tot mijn verassing was mijn auto zelfs gewassen! Had ik na onze vakantie nog geen gelegenheid voor gehad. Superservice!

Perfecte service

Fijn contact met de mensen van de werkplaats. Wordt goed gecommuniceerd en meegedacht. Al met al, prettig bezoek.

Goed zeer goed.

Goede en klant vriendelijke service. Top mensen.

Perfecte service

Alles was geregeld zoals afgesproken en correct afgehandeld.

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard