Dat het snel kon, duidelijke probleem herkenning en snel gerepareerd.

Ik belde op dat ik een raar geluid hoorde. Afspraak met de monteur binnen een paar dagen. Monteur reed mee en constateerde duidelijk wat er aan de hand kon zijn. Product was niet op voorraad, maar zeer snel ter plaatse. Auto savonds gebracht en volgende dag voor de middag kon ik hem alweer ophalen. Kreeg ook nog een leenfiets mee.

Niks op aan te merken

Goede service, kwalitatief en vertrouwd

Bezoek aan garage was top!

Zeer correcte en vriendelijke ontvangst bij de receptie. Professioneel! Ik ben heel tevreden.

Prettige ontvangst, verwerking van de gestelde opdracht, correcte afhandeling

Zie hierboven

Wel goed, maar veel te duur.

Peugeot 3008 GT line bijna 4 jaar oud met 16.000 km op teller. Onderhoud plus apk keuring bijna 700 euro vind ik veel duur !!

Ontvangst zeer goed en vriendelijk.

Zeer boos als je 13 keer gebeld bent door 0308080442 en 0882141149 en 0887768444 in een tijd van 4 Sept en 22 Sept. Een rede om NOOIT meer een auto te kopen van Peugeot. Natuurlijk firma Nefkens Valkenswaard is hier niet de schuldigen van. Hopelijk krijgt dit bericht de aandacht.

Vriendelijk, op tijd klaar, goede uitleg

Een punt van feedback: communiceer goed of je belt of sms t.

Goed en vriendelijk geholpen

Duidelijke uitleg en klantgericht

Super goede service

Altijd vriendelijk en goede service

Uitstekend werk

Auto keurig afgeleverd!

Geweldige service

Afspraak gemaakt om storing te herstellen en onderhoud uit te voeren

Onderhoud perfect uitgevoerd zoals beschreven in de mail, hiervoor zou ik de 5 sterren kunnen geven. Echter, de storing is niet opgelost, auto moeten achterlaten, heel het weekend met vervangauto moeten rondrijden. Nu maandag, auto onderdeel niet aangeleverd bij garage, nog een dag extra met vervangauto rijden, hopelijk komt onderdeel nu wel binnen bij de garage.

De klant is koning!

Vriendelijke service. ….wij zijn erg tevreden!

Super ontvangst en keurig uitgevoerde reparatie conform opgave

Netjes en volgens opgave vooraf de reparaties uitgevoerd.

Top klantenservice

Mijn auto was kapot, en ik had net n operatie ondergaan. Mijn auto werd opgehaald en terug gebracht na de reparatie. Hij is gewassen en gestofzuigd, helemaal schoon terug. DANK.

kei goed en snel geholpen

Kei goed en snel geholpen

Klantvriendelijkheid en accuraatheid zoals het hoort!

Zowel bij het doorspreken van het mankement, de prijsstelling, het moment van aanname bij de werkplaats en de snelheid van reparatie heb ik als vakbekwaam ervaren. Daarnaast zeer correct in de omgang zowel de receptie als de monteur die de reparatie uitgevoerd heeft. Auto gaat in de toekomst zeker voor reparatie naar Valkenswaard!

Klantvriendelijk en deskundig

Klantvriendelijk en deskundig

Gedaan wat afgesproken is.

Superfijne vakgarage

Altijd hele fijne ervaringen met deze garage. De mensen die er werken zijn top!

Zeer goede garage voor onderhoud

Vooral het duidelijke diagnoserapport vind ik erg fijn. Het belangrijkste minpunt vind ik dat de vestiging in Veldhoven weg is.

Prima service!

Een plotseling probleem is snel en compleet opgelost, vriendelijk en attent.

Goede en snelle service

APK werd meteen uitgevoerd

positief

alles wordt netjes gedaan en reparaties van te voren aangekondigd. Prijs van de banden werdt genoemd echter bij afrekenen kwamen daar nog montage kosten bij

Uitstekende service!

Servicebeurt "Pico Bello" uitgevoerd.

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard