Goede service, afgehandeld volgens afspraak

Service goed

Goede ervaring, teleurstellende kosten

Zeer tevreden over de service van het bedrijf. Helaas toch weer extra kosten.

Vriendelijk en goed

Goede service, vriendelijke mensen

Heel prettig

Goede ontvangst, goede raad, snel afhandelen.

Zeer goede service

Goede service en lekkere koffie

goede service

prettig ontvangst en snelle en goede service

Top service.

Speciale afspraak ivm brengen en halen van de auto was geen enkel probleem. Afrekening van de nota aan de deur afgehandeld . Top service.

Het Nefkens team geeft me steeds In alle opzichten vertrouwen!

Als extra service werd ik voor de APK keuring van m'n Peugeot naar huis gebracht en ook weer opgehaald. M'n auto bleek ook nog 'ns 'glansrijk' te zijn gewassen! Professionaliteit en klantgerichte service gaan bij Nefkens hand in hand en dat verdiend 'n dikke pluim! Bedankt en Chapeau!!

Snelle en goede service

Grote beurt vergeten, verkeerde analyse, communicatie middels sms?

Via leaseplan heb ik een onderhoudsbeurt afgesproken voor dinsdag 17-8, wat is bevestigd met een opmerking dat de wagen een tikkend geluid maakt door in mijn beleving de aandrijfas links voor. De dag er voor rijd ik een band kapot en de auto naar nefkens valkenswaard gebracht. Het dossier lag al klaar voor de volgende dag. Ik heb toen nogmaals aangegeven dat ik een defecte aandrijfas vermoed. Op dinsdag krijg ik aan het einde van de dag te horen dat mijn auto gereed was. Volgens de garage werd het tikken veroorzaakt door cupvorming op de achterbanden. Er werd nog lachend gezegd dat ik dit niet goed hoorde. De banden waren niet op voorraad, maar ik kon op Vrijdag langs komen om de achterbanden te laten vervangen. Op donderdag start ik de auto en krijg een melding dat de kilometerstand de onderhoudsbeurt heeft overschreden. Na telefonisch contact met nefkens, blijkt dat de onderhoudsbeurt niet is uitgevoerd. Nog sterker, men beweert lachend dat ik geen afspraak had gemaakt ondanks dat ik een bevestiging heb van leaseplan incl. Referentie en dat het mapje voor de beurt al klaar lag. Op Vrijdag had men geen tijd om bij de bandenwissel ook de grote beurt te doen, dus is maar weer een nieuwe afspraak gemaakt voor dinsdag 7 September waardoor ik voor de tweede keer een hele dag van mijn werk thuis kon blijven. Afgelopen Dinsdag krijg ik om 15:00 een sms-je dat mijn auto niet gereed was, en dat ik de volgende dag verder geïnformeerd zou worden. Deze vorm van communiceren schiet bij mij helemaal fout. Ik ben zelf gaan informeren, en krijg te horen dat het tikkende geluid werd veroorzaakt door een defecte aandrijfas. Terwijl ik dit zelf al tot twee keer toe aan heb gegeven, wat bijna lachwekkend werd afgewezen. Ik heb daarop zelf moeten vragen om vervangend vervoer voor de volgende dag. Ik heb namelijk ook afspraken die ik wel wil nakomen. Ik hen nu twee nieuwe voorbanden en waarschijnlijk aandrijfassen, meer tekst kan ik hier helaas niet kwijt,teleurstelle

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg over uit te voeren werkzaamheden. Kortom: goede service.

Wederom topservice!

Dankjewel!

Hulpvaardig en zeer tegemoetkomend

Alles volgens plan en verwachting

Afspraken maken en afhandelen daarvan liep heel goed. Niets te klagen en dus heel tevreden. Los van mijn tevredenheid over de garage Nefkens in Valkenswaard ben ik wel heel ontevreden over Citroen Nederland omdat zij mijn navigatiesysteem niet meer ondersteunen, terwijl navigatie intussen toch wel een wezenlijk onderdeel van een auto is en als zodanig ook ingebouwd is.

Heel goed.

Iedereen was vriendelijk.Ben heel tevreden..

afspraak , controle en meedenken perfect.

Werkafspraken steeds correct nagekomen. Nefkens denkt ook mee met klant

Vriendelijk, goede service

Zeer tevreden over service.

Geweldig die service 10plus

Vriendelijke ontvangst engoede service. Snel en goed geholpen,auto was ook nog gewassen en uitgezogen Ben zeer tevreden.

Prima service!

Complex probleem uitstekend opgelost

Het probleem is snel en uitstekend opgelost. Klantvriendelijk, vakbekwaam en correct worden alle afspraken na gekomen. Ik ben dik tevreden

Prima geholpen, wel redelijk aan de prijs tegenwoordig

Service en reparatie zijn altijd prima bij Nefkens Valkenswaard. Maar moet wel zeggen dat ik het gevoel heb dat het allemaal wel wat prijzig begint geworden... 65 euro voor ruitenwissers en 30 euro om AdBlue bij te vullen terwijl dit 3.000km geleden ook al gedaan is.

Klantvriendelijk

De medewerkers zijn klant en servicegericht. Ook vakkundig.

Omdat de chauffeur wegens een ongeval niet in staat was het autootje zelf te brengen voor beurt en APK, werd het gehaald en teruggebracht, super service!

correct, efficiënt en klantvriendelijk

Slechts een APK keuring maar toch aandacht voor iets kleins als een sleutelhouder die slijtage verschijnselen vertoonde die wij zelf nog niet hadden gezien.

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard