Filters

5

Probleem met AB is erger

Allereerst vind ik het raar dat een elektrische auto na een half jaar een controle moet hebben van €100 waarbij er fysiek niks gebeurd aan de auto. Verder is het batterijtje van de afstandsbediening vervangen voor €5 en de software geupdate maar nu werkt hij nog slechter en moet ik twee maanden wachten voordat hij weer terug naar de garage kan en moet ik al die tijd maar hopen dat hij open gaat en start.

  • Aanbevelen? Nee
8

Het cijfer 10 komt, volgens Japanse bronnen, alleen toe aan God. Is 9.9 voor U ook goed?llen

Ben zeer tevreden. Allen het prijskaartje is duur. Het doet even pijn! Auto rijden is duur. Het repareren ook.

  • Aanbevelen? Ja
10

..

..

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
8

Technisch prima, communicatie kan beter

Ivm de hoge kosten voor de totale beurt en voor APK benodigde reparaties had ik ervoor gekozen om de accu niet te vervangen. Ik werd toen gebeld met de optie om niet originele Citroen onderdelen (accu) en een mistlamp uit een sloopauto te laten monteren om zodoende de kosten te drukken. Op zich een prima oplossing maar waarom kon dit niet meteen worden aangeboden? Daarna heb ik me zoals afgesproken op 18/7 opnieuw gemeld voor het vervangen van de mistlamp en de APK keuring/afmelding. Bij het maken van de afspraak werd me gemeld dat ik kon wachten omdat het maar 30 minuten zou duren. Toen ik me op 18/7 bij de balie meldde kreeg ik te horen dat het langer zou kunnen duren als er een steekproef zou komen. Na 2 uur meldde ik me weer bij de balie om te horen wat de voortgang was. De baliemedewerker was verbaasd dat ik niet was geïnformeerd dat er inderdaad een steekproef werd uitgevoerd. Uiteindelijk was ik na 2,5 uur weer op weg naar huis. Samengevat: tevreden over de technische ingrepen, niet blij met de communicatie over onderdelen/kosten en tijdsduur (lange wachttijd) van de 2e afspraak voor definitieve APK. Mvg J. de la Brassinne

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Snel en kundig

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige en goede service

Personeel is vriendelijk en zeer bekwaam

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service, vriendelijke behandeling

In 1 woord prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima garage, ik ben er altijd blij hoe de auto gemaakt wordt.

Super garage.

  • Aanbevelen? Ja
10

alle afspraken nagekomen

was goed geregeld met vervangend vervoer en goede communciatie toen auto klaar was Ook vriendelijke medewerkers bij de ontvangstbalie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen en contact

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Een fijne en vriendelijke ontvangst, werd goed op de hoogte gehouden over de onderhoudsbeurt en mogelijkheden ivm extra kosten. Kortom zéér tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Het enige is dat een afspraak maken via de Peugeot app niet mogelijk is.Die heeft data als beschikbaar die er niet zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Vriendelijk, snel en goed!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Goede ervaring. Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles perfect

Niks aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden en netheid .

de mensenzijn vriendelijk ,aardig ,en ik zelf ben er tevreden over . De auto is netjes afgeleverd .Top !

  • Aanbevelen? Ja
4

Alles wordt afgeschoven en matige technische kennis

Onze Peugeot 2008 wilde in februari niet meer opladen via een 3 fasen lader. Meerdere geprobeerd maar ggen succes. Bellen en ik kom gelijk langs komen voor een snelle diagnose: deze bleek te bestaan uit het aansluiten aan weer een andere lader. Ja dat werkte ook niet.... Vervolgens 4 maanden wachten op vervanging van de onboard 3 fasen laden: een erg lange periode met extra kosten en met geen snellader in de buurt en zuur omdat de 3 fasen lader gewoon in de garage hangt. Ook loopt er water in de kofferbak als het geregend heeft en je doet de achterklep open. Meer dan een opmerking: Alles zit goed gemomteerd kan er niet af. Onduidelijk of het vaker voor komt (constructie probleem) of wij toch de enige zijn (dan zal er toch iets niet goed zitten). Gelijk maar een kleine onderhoudsbuert laten uitvoeren: 179 Euro zonder dat er wordt vermeld wat er is gedaan. Navraag blijk dat er wat controlles zijn gedaan en indien noodzakelijk een software update (niet duidelijk of en welke sw dan geupdate is). Hoezo onderhoud van een electrische auto goedkoper? In de Peugeot app staat dat het onderhoud nog moet worden uitgevoerd en op het kaartje staat dat het volgende ondehoud over 25000 km of 1 jaar moet worden uitgevoerd terwijl in de app 2 jaar staat.....

  • Aanbevelen? Nee
10

De afspraak, werk aan de auto en teruggeven : goed

Het maken van de afspraak, De VIP verlenging en klaarmelding, heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon TOP !

Super snel geregeld en goed uitgevoerd. Hartelijk Dank.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bandenspanning controleren

Ik ben vakkundig en snel geholpen .

  • Aanbevelen? Nee
8

Bizar dat er 3 banden afgekeurd werden.

Blijf het bizar vinden dat 3 banden worden afgekeurd na 14.000km, 6 jaar oud en auto staat niet in de zon. Bij vorige peugeot , die op dezelfde plek stond kon ik er wel 50.000km mee doen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Alles is netjes in overleg geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk.

Altijd een vriendelijk ontvangst. Alles was prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard

040 207 1020

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.