Lange wachttijd, bandenspanning niet correct

Alleen zomer/winterbanden verwisseld en daar op blijven wachten. Vond de wachttijd voor deze geplande actie erg lang. Meer dan 1 uur moeten wachten. Daarnaast na 2 dagende melding dat de bandenspanning niet goed was en dat ik deze moet controleren. Zelfde verhaal als vorig jaar toen de winterbanden geplaatst waren. Service is verder altijd prima

• Would you recommend us? Yes

Klantgericht, goede service en kwaliteit van onderhoud

Deze dealer heeft het prima voorelkaar. Vanaf het moment van de afspraak wordt je door de medewerkers keurig en klantgericht geholpen. Het onderhoud is transparant (activiteiten en prijs) en je auto wordt keurig behandeld en schoon opgeleverd. De pluginhybride accu was bij vertrek zelfs weeer opgeladen! Goed bezig team Nefkens.

Perfecte service

Een heel positieve ervaring

Vriendelijk geholpen

Gewoon fijn, lekker kunnen werken tijdens mijn werkplaatsbezoek.

Prima, zelfs eerder klaar dan verwacht

Eerder klaar dan verwacht, prima service

Geweldige service

Hartelijke ontvangst. Er wordt heel goed naar je geluisterd. En je kunt 100% op ze rekenen, je auto is perfect in orde als je hem weer af komt halen

Alles ziet er goed en de auto rijdt weer als gesmeerd

goede service

Zeer positief

Zie boven.

Is gewoon Top, netjes en correct en er zeker geluisterd.

Is gewoon netjes en correct, en er wordt zeker geluisterd met 2 oren naar de info die er gegeven wordt vanuit de klant zijde. Er wordt ook altijd netjes op de hoogt gebracht van de gedaan werkzaamheden of hoe de status er van is. Ik geef ook aan collega`s dat Nefkens Valkenswaard een top garage is het is meer een familie bedrijf. En hoop dat ik er nog vele jaren mag komen.

Deskundigheid ten top

Nadat onze auto een steenmarter op bezoek had gehad en de leiding van de ruitensproeier en isolatiemateriaal waren aangevreten en doorgeknaagd, is dit probleem nog dezelfde dag opgelost. Heel fijn!

Nefkens heeft het goed gedaan

Ik ben alleen niet te spreken over het feit dat een onderdeel er 5 weken duurt om geleverd te worden

Zoals altijd komen ze afspraak na .en je wordt er correct behandeld.

geweldig

fijn persoonlijk contact en goede service

bandenwissel was uitgevoerd

De bandenspanning was weer niet gereset.

zie de 5 sterren

vriendelijk, correct, vakkundig

De hulp is snel en vakkundig.

Snelle service

Top ervaring

Goede service met oog voor de klant en geen poespas verhalen!

Goede service met oog voor de klant en geen poespas verhalen!

werkzaamheden worden nagekomen.

teleurgesteld voor de tweede keer

Bij de aanschaf van mijn 2008 heb ik gevraagd of mijn winterbanden inclusief velg, ik had er een bij me, pasten op de 2008. Volgens de verkoper paste deze op de 2008. Helaas bij het laten monteren van de winterbanden bleek dit niet te kloppen en moest ik een zet winterbanden kopen. Deze zijn geleverd zonder velg zodat ik iedere keer bij wisselen de banden moet laten monteren en niet alleen de wielen ruilen.

Snel, vriendelijk en uitstekende afwikkeling

Snelle, vriendelijke en goede service

Super geholpen

Van Linschotenstraat 1