Heel prettig en vriendelijke behandeling

Ik heb het als erg prettig ervaren, ben al jarenlang klant van Nefkens en van Veldhoven nu naar Nefkens Valkenswaard geweest en daar was het zo mogelijk nog gemoedelijker.

Alles prima gemaakt

Attente en correcte dienstverlening

Prompte en vriendelijke dienstverlening en contact, uitgebreide diagnose met ondersteunend beeldmateriaal.

Snel en perfecte begeleiding van medewerker

Snel en goed geholpen. Ik kreeg een leenfiets aangeboden. Duidelijke toelichting op reparatie. De medewerker zou nog aanvullende informatie opzoeken en belde me de volgende dag hierover al terug. Plus eerlijke toelichting op hetgeen nog vervangen zou kunnen worden.

Fijn team

Gewoon goed .. klantgericht

Sleutelreparatie conform afgespraak correct uitgevoerd

De sleutel waarmee ik de auto op afstand kan openen en sluiten werkte door ouderdom niet meer. De oorzaak van een afbrokkelende behuizing werd snel gevonden. Een nieuwe behuizing was op voorraad en kon ook dezelfde middag worden aangebracht. Probleem opgelost.

Vriendelijk en correct behandeld

Goed snel vriendelijk dus alles oké

goed snel zonder poespas!!

zie boven

Voorbereiding, uitvoering en nabespreking verliepen perfect.

Veel aandacht voor de vragen van de klant.

Heel tevreden over de service bij Peugeot Nefkens Valkenswaard.

Klantvriendelijk en de acties worden uitgevoerd volgens afspraak.

Weer zeer goed voorruit geholpen

Ondanks vakantie tijd toch snel geholpen om weer snel op weg te kunnen

Super service bij onderhoudsbeurt en APK

De auto is weer als nieuw na de onderhoudsbeurt en APK. Met als extraatje nog een wasbeurt van de auto, super service! En wat ik ook echt geweldig vind is het rapport wat je krijgt om aan te geven wat er gedaan moet worden aan de auto. Met foto's en advies. En dat je zelf de keuze kan maken wat je wel en niet wil. Weer bedankt voor de goede service en tot volgend jaar.

Mijn eerste bezoek aan Nefkens-garage was erg positief.

Vriendelijk te woord gestaan, goede informatie over wat er moest gebeuren en keurig afgewerkt!

kan niet beter

De service vanaf de balie (Dave L.) was - vooral voor ons oudjes - wederom perfect.

Alles volgens afspraak en op tijd klaar

Niet goed georganiseerd

Pechhulp vanuit Frankrijk niet ontvangen, onze gegevens waren wel bekend toen we S nachts belde maar we hadden geen recht op hulp, terwijl we er achteraf wel recht op hadden. Afspraak hulp dag erna verlaat zonder bericht Werkplaatsbezoek: vriendelijk geholpen alleen verkeerde diagnose , auto weer retour. Uiteindelijke reparatie was goed.

niets op aan te merken

perfect

Geweldig leuk bedrijf met een TOP verkoper

Zomaar binnen gelopen bij Peugeot Dealer Nefkens in Valkenswaard en meteen een perfekte klik met verkoper/adviseur Leo Aarts. Na enkele sportieve en zakelijke gesprekken was ik de nieuwe eigenaar van een Peugeot 2008 model 2020/21. Wat een geweldige auto en wat een TOP VERKOPER is Leo. Waarschijnlijk gaat er geen klant ontevreden de deur uit. Prima uitleg en een faire prijs voor mijn oude auto. Ik heb een super gevoel bij deze Peugeot Dealer. LEO BEDANKT Frank Henkelman Budel

Zoals altijd!!

Vriendelijkheid, behulpzaamheid, meedenken. Van tevoren op de hoogte gesteld van werkzaamheden en prijzen.

Prima, zeer klantvriendelijk.

De ontvangst is heel goed, zeer vriendelijk. Voordat de auto gemaakt wordt krijg je een rapportage wat er aan de auto moet gebeuren. Tevens krijg je advies van wat vervangen zou moeten worden , maar wat dan nog niet noodzakelijk is. Je krijgt ook meteen het kostenplaatje te zien. Dit vind ik heel fijn.

Geweldig, ik ben zeer tevreden!

Heldere afspraken, vriendelijke ontvangst, ook nog een mooi gepoetste auto en daarna ook nog extra aandacht voor de lak ivm vogelpoep. Een absolute 10!!

Klantvriendelijk / vakkundig

Ik wordt altijd klantvriendelijk en vakkundig geholpen

Netjes te woord gestaan Alles duidelijk via mail

Klantvriendelijk en geweldige service!

Vooraf netjes gebeld na het maken van een online afspraak om te bespreken wat er moest gebeuren. Snelle service en goede informatieverstrekking.

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard